Koop die van mijquote:Op maandag 9 januari 2017 10:11 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Nice ik wil die ook
Wacht die had ik vlm zelfs in mn lijst
Maar ik zie door de bomen het bos niet meer en zoveel verschillende onbelangrijke features wat moet ik nou
quote:Op maandag 9 januari 2017 10:11 schreef wise het volgende:
[..]![]()
Is allemaal chinese troep. Phillips maakt al tijden geen eigen tv's meer. Alleen het logo staat erop.
Had je beter voor LG kunnen gaan
Ben je leip geen 2e handse Tv rare junkquote:Op maandag 9 januari 2017 10:12 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Koop die van mij
[..]wist ik niet
https://tweakers.net/nieu(...)n-gent-ontslaan.htmlquote:Op maandag 9 januari 2017 10:12 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Koop die van mij
[..]wist ik niet
lgquote:Op maandag 9 januari 2017 10:13 schreef kdricklamar het volgende:
Phillips geen echte tv meer?
Sinds wanneer is dit
Fushia zegt Samsung en nu zegt iemand hier Phillips wat moet ik dan nemen
samsung zou je alleen voor het dure segment moeten gaan. Verder is LG er goed atm.quote:Op maandag 9 januari 2017 10:13 schreef kdricklamar het volgende:
Sinds wanneer is dit
Die zijn gestolen dan meestalquote:Op maandag 9 januari 2017 10:13 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ben je leip geen 2e handse Tv rare junk
is chinees tpvision verkoopt onder licentie van philips, belgisch ontwikkelde tv's, gemaakt in polenquote:Op maandag 9 januari 2017 10:12 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Koop die van mij
[..]wist ik niet
Sony natuurlijk.quote:Op maandag 9 januari 2017 10:13 schreef kdricklamar het volgende:
Sinds wanneer is dit
Hmmm maar ik hoef geen oled tv's zijn zijn zo verschrikkelijk duurquote:Op maandag 9 januari 2017 10:15 schreef wise het volgende:
[..]
samsung zou je alleen voor het dure segment moeten gaan. Verder is LG er goed atm.
Ik zou zelf even wachten aangezien nu ook Sony en Panasonic zich gaan bemoeien met oled/uled/qled oorlog
Is toch allemaal hetzelfde, neem die van mij. Is maar 500 euro en goede kwaliteit met het nieuwste van het nieuwstequote:Op maandag 9 januari 2017 10:15 schreef kdricklamar het volgende:
Wat is de beste Tv onder de 1000 euro maar hij moet wel minstens 55inch zijn
lastig zo groot voor dat geld heeft beperkingenquote:Op maandag 9 januari 2017 10:15 schreef kdricklamar het volgende:
Ben geen Turk met alles 2e hands oprottenquote:Op maandag 9 januari 2017 10:16 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Is toch allemaal hetzelfde, neem die van mij. Is maar 500 euro en goede kwaliteit met het nieuwste van het nieuwste
Oke Meloewaquote:Op maandag 9 januari 2017 10:17 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ben geen Turk met alles 2e hands oprotten
Ik zag er wel veel met die maat onder de 1000quote:Op maandag 9 januari 2017 10:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
lastig zo groot voor dat geld heeft beperkingen
quote:Op maandag 9 januari 2017 10:13 schreef wise het volgende:
[..]
https://tweakers.net/nieu(...)n-gent-ontslaan.html
TP Vision, het bedrijf dat televisies met de merknaam van Philips op de markt brengt.
ja kijk naar samsung (die zijn vh geld het mooist) of geef iets meer uit, je gaat je snel storen aan de beperkingen.quote:Op maandag 9 januari 2017 10:17 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ik zag er wel veel met die maat onder de 1000
Altijd Samsungquote:Op maandag 9 januari 2017 10:13 schreef kdricklamar het volgende:
Sinds wanneer is dit
indd.quote:Op maandag 9 januari 2017 10:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
lastig zo groot voor dat geld heeft beperkingen
zou gwn samsung full hd gaan danquote:Op maandag 9 januari 2017 10:15 schreef kdricklamar het volgende:
Tis maandagochtend, ik moet op gang komenquote:
Koop deze klaarquote:Op maandag 9 januari 2017 10:17 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ik zag er wel veel met die maat onder de 1000
Heel wijs, idd.quote:
zet m op kanjer 😘quote:Op maandag 9 januari 2017 10:20 schreef TARDIS. het volgende:
nou jongens ik ga naar het ziekenhuis alwaar ik onder narcose onder het mes gaan en ze vakkundig mijn oor eraf snijden
wens me succes
Maar Samsung is trash onder de 1000 euro zeggen mensen netquote:Op maandag 9 januari 2017 10:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja kijk naar samsung (die zijn vh geld het mooist) of geef iets meer uit, je gaat je snel storen aan de beperkingen.
succes vincentquote:Op maandag 9 januari 2017 10:20 schreef TARDIS. het volgende:
nou jongens ik ga naar het ziekenhuis alwaar ik onder narcose onder het mes gaan en ze vakkundig mijn oor eraf snijden
wens me succes
Ga lekker naar winkelquote:Op maandag 9 januari 2017 10:15 schreef kdricklamar het volgende:
ja maar je krijgt sws niet top als je 55" voor <1000 wilquote:Op maandag 9 januari 2017 10:21 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Maar Samsung is trash onder de 1000 euro zeggen mensen net
is goed dan niet tfoequote:Op maandag 9 januari 2017 10:22 schreef kdricklamar het volgende:
en nu zijn jullie allemaal pro Samsung geloof hier niks van jullie fokken met mij
net zo trash als de rest danquote:Op maandag 9 januari 2017 10:21 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Maar Samsung is trash onder de 1000 euro zeggen mensen net
drug weetquote:Op maandag 9 januari 2017 10:22 schreef Drug het volgende:
[..]
ja maar je krijgt sws niet top als je 55" voor <1000 wil
Ik kan me echt niet storen aan beperkingen van een redelijke tv.quote:Op maandag 9 januari 2017 10:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja kijk naar samsung (die zijn vh geld het mooist) of geef iets meer uit, je gaat je snel storen aan de beperkingen.
logisch, je hebt met mozyquote:Op maandag 9 januari 2017 10:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet storen aan beperkingen
quote:Op maandag 9 januari 2017 10:25 schreef uWorking_Class_Hero het volgende:
[..]
logisch, je hebt met mozy
Ahahahahahhaaquote:Op maandag 9 januari 2017 10:26 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ga ik komend weekend doen maar wil eerst even een beeld hebben lieve schat
Nja iets erboven mag ook wel als dat echy verschil maaktquote:Op maandag 9 januari 2017 10:22 schreef Drug het volgende:
[..]
ja maar je krijgt sws niet top als je 55" voor <1000 wil
Verkoper gaat je aansmeren\quote:Op maandag 9 januari 2017 10:26 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ga ik komend weekend doen maar wil eerst even een beeld hebben lieve schat
Hahaha hij is echt een baasquote:
Maar iets zoals dr frequentie vind ik weer raar 100 hz minimaal is prima toch?quote:Op maandag 9 januari 2017 10:28 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Verkoper gaat je aansmeren\
https://tweakers.net/cate(...)V0oEIBhekJnsCRXUNawE
Lees reviews op Tweakers, eigen ervaring van consumenten blijft beste en betrouwbaarste raadgever.
Daarnaast moet je letten op de laatste dingen, 4k, HDR, resolutie, inch en opties
luister hier niet naarquote:Op maandag 9 januari 2017 10:29 schreef wickedmen het volgende:
Ik ben een expert op dit gebied.
Als je mijn tv koopt heb je het nieuwste van het nieuwste, een zeer degelijke tv en dat voor 500 euro (je houdt dus 500 euro over, shopgeld).
Of je laat je naaien door een verkoper
Ja ik word altijd genaaid door een verkoper ben echt te zielig daarinquote:Op maandag 9 januari 2017 10:29 schreef wickedmen het volgende:
Ik ben een expert op dit gebied.
Als je mijn tv koopt heb je het nieuwste van het nieuwste, een zeer degelijke tv en dat voor 500 euro (je houdt dus 500 euro over, shopgeld).
Of je laat je naaien door een verkoper
2500 heb je oled 4k, anders zit je sws sub parquote:Op maandag 9 januari 2017 10:28 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Nja iets erboven mag ook wel als dat echy verschil maakt
Er zit toch wel lang garantie op lijkt mij
netflix streamt al in 4k een klein deelquote:Op maandag 9 januari 2017 10:29 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Maar iets zoals dr frequentie vind ik weer raar 100 hz minimaal is prima toch?
En 4K heb je daar ook echt voordeel aan als je niet zelf speciaal blurays van 4K gaat kopen en kijken
Netflix en programma's verder blijven HD toch
Je bent gewoon zwakquote:Op maandag 9 januari 2017 10:31 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ja ik word altijd genaaid door een verkoper ben echt te zielig daarin
Een keer had ik bijna schoenen gekocht die ik niet eens mooi vond want kon maar niet van doe man afkomen
En ik maar smoesjes verzinnen ja ik kom straks eerst even verder kijken en toen zei doe ja deze zijn wel de laatste hč 😂😭😭
Je kijkt alles tegenwoordig wel in HD/Ultra HDquote:Op maandag 9 januari 2017 10:29 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Maar iets zoals dr frequentie vind ik weer raar 100 hz minimaal is prima toch?
En 4K heb je daar ook echt voordeel aan als je niet zelf speciaal blurays van 4K gaat kopen en kijken
Netflix en programma's verder blijven HD toch
Pas op, PeZu is duidelijk een verkoper.quote:Op maandag 9 januari 2017 10:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
luister hier niet naar
4k hdr kopen in dat formaat voor 500 is vragen om hoofdpijn
Denk dat PeZu er ook wel best verstand van heeftquote:Op maandag 9 januari 2017 10:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Pas op, PeZu is duidelijk een verkoper.
quote:Op maandag 9 januari 2017 10:33 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Denk dat PeZu er ook wel best verstand van heeft
Ooh ja wel iets ge veel van het goede jaquote:Op maandag 9 januari 2017 10:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
luister hier niet naar
4k hdr kopen in dat formaat voor 500 is vragen om hoofdpijn
Ik merk geen verschil. Heb dag en nacht de PS4 en Chromecast erop aan staan of stream dan vanaf mijn laptop films maar beeldkwaliteit is perfectquote:Op maandag 9 januari 2017 10:36 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ooh ja wel iets ge veel van het goede ja
bestaat hij nog danquote:Op maandag 9 januari 2017 10:36 schreef NoelGallagher het volgende:
word gewoon agressief van braddie godverdomme
Niks mis mee, als je maar niet bij elk beetje tegengas met van die clichés als 'ongesteld?' aankomt als een soort MAHL.quote:
Oke Supergirlquote:Op maandag 9 januari 2017 10:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Niks mis mee, als je maar niet bij elk beetje tegengas met van die clichés als 'ongesteld?' aankomt als een soort MAHL.
beperkt repertoire wel jaquote:Op maandag 9 januari 2017 10:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Niks mis mee, als je maar niet bij elk beetje tegengas met van die clichés als 'ongesteld?' aankomt als een soort MAHL.
Dat is niet goed hé knul.quote:Op maandag 9 januari 2017 10:36 schreef NoelGallagher het volgende:
word gewoon agressief van braddie godverdomme
Is onzin. Wel vaak veel minder heftig. En korter.quote:Op maandag 9 januari 2017 10:39 schreef wickedmen het volgende:
Is het waar dat vrouwen met spiraaltje niet ongesteld kunnen worden
die shit is vaag als shit
zelfde met de pil als je doorslikt
Ik vraag dit voor een vriend van me
samsung is alleen goed in het dure segment. >800quote:Op maandag 9 januari 2017 10:22 schreef kdricklamar het volgende:
en nu zijn jullie allemaal pro Samsung geloof hier niks van jullie fokken met mij
echt hequote:Op maandag 9 januari 2017 10:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is niet goed hé knul.
Oke bedankt Braddiequote:Op maandag 9 januari 2017 10:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is onzin. Wel vaak veel minder heftig. En korter.
Werk aan je repertoire.quote:
Minder heftig qua pijn met koperspiraal iig niet.quote:Op maandag 9 januari 2017 10:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is onzin. Wel vaak veel minder heftig. En korter.
Dat zal vast verschillen per persoon. En ligt ook vaak aan hoe lang hij in zit.quote:Op maandag 9 januari 2017 10:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Minder heftig qua pijn met koperspiraal iig niet.
Primaquote:Op maandag 9 januari 2017 10:40 schreef wise het volgende:
[..]
samsung is alleen goed in het dure segment. >800
Meestal 30 secondenquote:Op maandag 9 januari 2017 10:44 schreef 2NutZ het volgende:
En ligt ook vaak aan hoe lang hij in zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jij bent toch die mongool die dacht dat kip wat anders was dan vlees?quote:Op maandag 9 januari 2017 10:46 schreef kdricklamar het volgende:
Ik hou zoveel van kippen
Ze zijn kip en ze maken eieren waarom zijn ze zo perfect
Ik hou wel van een goed eitje op zijn tijdquote:Op maandag 9 januari 2017 10:46 schreef kdricklamar het volgende:
Ik hou zoveel van kippen
Ze zijn kip en ze maken eieren waarom zijn ze zo perfect
Nee ik vind gewoon dat je het apart moet houdenquote:Op maandag 9 januari 2017 10:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
jij bent toch die mongool die dacht dat kip wat anders was dan vlees?
Love omelettenquote:Op maandag 9 januari 2017 10:47 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik hou wel van een goed eitje op zijn tijd
Hoe heb jij je eitje het liefstquote:Op maandag 9 januari 2017 10:48 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Love omeletten
Of gekookt eitje
En je kan gewoon alles met een ei
Kippen zijn wcht geweldig
vis is ook gewoon maar vleesquote:Op maandag 9 januari 2017 10:47 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Nee ik vind gewoon dat je het apart moet houden
Kip vis en vlees
Ja kip is vlees maar het is kip snapje![]()
Ja oké ik was die mongool laat me met rust
ja nee preciesquote:Op maandag 9 januari 2017 10:47 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Nee ik vind gewoon dat je het apart moet houden
Kip vis en vlees
Ja kip is vlees maar het is kip snapje![]()
Ja oké ik was die mongool laat me met rust
Een omeletquote:
Beetje zoals plakjes baby op een gebakken moederkoek doen. En dan menstruatiebloed als ketchup.quote:Op maandag 9 januari 2017 10:50 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Een omeletmet kaas of champignons of kipfilet of zalmfilet of tonijn
kippen zijn echt geweldige dieren
Ik besef me nu wel hoe dubbel het is om kipfilet op een omelet te doen haha
Woahh ik eet nu bitchquote:Op maandag 9 januari 2017 10:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Beetje zoals plakjes baby op een gebakken moederkoek doen. En dan menstruatiebloed als ketchup.
Nu pas?quote:Op maandag 9 januari 2017 10:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heb nu gewoon het gevoel dat kdrick LTS zwakstroom doet
watquote:Op maandag 9 januari 2017 10:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
jij bent toch die mongool die dacht dat kip wat anders was dan vlees?
Ik ook soms HAHAH 😂😭quote:Op maandag 9 januari 2017 10:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heb nu gewoon het gevoel dat kdrick LTS zwakstroom doet
en de overgebleven stukjes baby gaan naar de fabriek waar ze babyolie makenquote:Op maandag 9 januari 2017 10:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Beetje zoals plakjes baby op een gebakken moederkoek doen. En dan menstruatiebloed als ketchup.
quote:Op maandag 9 januari 2017 10:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
en de overgebleven stukjes baby gaan naar de fabriek waar ze babyolie maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wist dat ze niet heel snugger was maar damn... die kinderen van tegenwoordigquote:
een vis is een dier net zoals een kip of een koe, we eten van dieren hun spierweefsel, oftewel vleesquote:Op maandag 9 januari 2017 10:52 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ik wil dit soort dingen niet horen laat me met rust
Laat je eens opnemen jemigquote:Op maandag 9 januari 2017 10:54 schreef kdricklamar het volgende:
Ik ben onze lieve god gewoon dankbaar dat we kip hebben die eieren produceren love m
Heb medelijden met jullie dat ik vwo doequote:Op maandag 9 januari 2017 10:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wist dat ze niet heel snugger was maar damn... die kinderen van tegenwoordig
waar kan ik bestellen?quote:Op maandag 9 januari 2017 10:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Zou Danny subsidie krijgen van de overheid?quote:Op maandag 9 januari 2017 10:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wist dat ze niet heel snugger was maar damn... die kinderen van tegenwoordig
Als jij je daar lekker bij voelt, om medelijden met ons te hebben prima... maar denk vooral aan jezelf want dat is wel nodig, meid.quote:Op maandag 9 januari 2017 10:56 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Heb medelijden met jullie dat ik vwo doe
Laat staan hoe dom alle vwo leerlingen tegenwoordig wel niwt zijn![]()
quote:Op maandag 9 januari 2017 10:56 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Heb medelijden met jullie dat ik vwo doe
Laat staan hoe dom alle vwo leerlingen tegenwoordig wel niwt zijn![]()
Ja weet ik doetje maar ik hou het op kip vis en vlees Zxxquote:Op maandag 9 januari 2017 10:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
een vis is een dier net zoals een kip of een koe, we eten van dieren hun spierweefsel, oftewel vlees
Of hun nu loopt, vliegt of zwemt, het is vlees
Daarna gewoon studie communicatie/psychologie wsl.quote:Op maandag 9 januari 2017 10:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als jij je daar lekker bij voelt, om medelijden met ons te hebben prima... maar denk vooral aan jezelf want dat is wel nodig, meid.
EN idd vwo stelt echt NIETS meer voor, elke debiel doet dat tegenwoordig.
ok domboquote:Op maandag 9 januari 2017 10:57 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ja weet ik doetje maar ik hou het op kip vis en vlees Zxx
ghehehehehheequote:Op maandag 9 januari 2017 10:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Daarna gewoon studie communicatie/psychologie wsl.
Haha ja iddquote:Op maandag 9 januari 2017 10:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is gewoon wat het gros van de domme dozen doet na het vwo, kan er niet veel anders van maken.quote:
tfoe wtf ik heb ook ff communicatie gedaanquote:Op maandag 9 januari 2017 10:57 schreef Chai het volgende:
[..]
17quote:Op maandag 9 januari 2017 10:57 schreef wickedmen het volgende:
Ik snap het niet meer, ze is niet 16 maar doet wel vwo?
Want een studie geneeskunde is wel voor de echte intellectuele?quote:Op maandag 9 januari 2017 10:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is gewoon wat het gros van de domme dozen doet na het vwo, kan er niet veel anders van maken.
Ik doe ng profiel ik ga liever in de techniek of biomedische sector doeiiiiiquote:Op maandag 9 januari 2017 10:57 schreef Chai het volgende:
[..]
hahahahahahhahahaha meloewa tochquote:Op maandag 9 januari 2017 11:03 schreef kdricklamar het volgende:
Maar genoeg pver mij jullie fokkers zijn allemaal natuurlijk altijd serieus in het leven en heel slim
Haha
Ja, eigenlijk wel.quote:Op maandag 9 januari 2017 11:03 schreef kdricklamar het volgende:
Maar genoeg pver mij jullie fokkers zijn allemaal natuurlijk altijd serieus in het leven en heel slim
Haha
Hahaquote:Op maandag 9 januari 2017 11:03 schreef kdricklamar het volgende:
Haha
Meer iemand die hele monologen houdt urenlang en dan nog steeds niet door heeft dat mensen al uren niet meer luisterenquote:
quote:Op maandag 9 januari 2017 11:03 schreef kdricklamar het volgende:
Haha
Hmmm zo erg ben ik ook weer nietquote:Op maandag 9 januari 2017 11:06 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Meer iemand die hele monologen houdt urenlang en dan nog steeds niet door heeft dat mensen al uren niet meer luisteren
Kipquote:Op maandag 9 januari 2017 10:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Kip heeft jou de brede jongen gemaakt die je nu bent.
bang van nietquote:
HAAL WEGquote:
Niet geklikt.quote:Op maandag 9 januari 2017 11:12 schreef wickedmen het volgende:
https://soundcloud.com/pl(...)invrees-020-12122014
Vanaf 1:00:00
opgeslagen, lekker setjequote:Op maandag 9 januari 2017 11:12 schreef wickedmen het volgende:
https://soundcloud.com/pl(...)invrees-020-12122014
Vanaf 1:00:00
Jeetje het was gezelliger in de vakantie toen je er niet was omdat Fushia je volledig volgeboekt had voor zijn klanten.quote:Op maandag 9 januari 2017 11:03 schreef kdricklamar het volgende:
Haha
Gewoon pep pakken dan. /bobquote:Op maandag 9 januari 2017 11:18 schreef NoelGallagher het volgende:
Gvd ik vervang roken nu door maccie
Liever Dima dan jou.quote:Op maandag 9 januari 2017 11:16 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Hoe zeer ik ook zou willen dat Dima een troll was, helaas.
Alles wat hij zegt, meent hij
Als je dat afleert ben je dus al heel ver in het stoppen met roken. De eerste keer pep moet cachet je handen maar gewoon aan een stoel vastbinden of zo.quote:Op maandag 9 januari 2017 11:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
maar dan rook ik me helemaal kapot joh
Ik zit vanochtend aan de e-cig. Verder niks te paffen dus.quote:Op maandag 9 januari 2017 11:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
maar dan rook ik me helemaal kapot joh
Vanavond wel van het blik/FOK! afblijven hč. Die combinatie pakt niet goed uit.quote:Op maandag 9 januari 2017 11:23 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik zit vanochtend aan de e-cig. Verder niks te paffen dus.
Mensen moeten me maar niet uitdagen, werkt veel beter.quote:Op maandag 9 januari 2017 11:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Vanavond wel van het blik/FOK! afblijven hč. Die combinatie pakt niet goed uit.
Toevallig dat ze dat altijd pas na vijven doen dan.quote:Op maandag 9 januari 2017 11:28 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Mensen moeten me maar niet uitdagen, werkt veel beter.
slap excuusquote:Op maandag 9 januari 2017 11:28 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Mensen moeten me maar niet uitdagen, werkt veel beter.
Nou nee, maar bemoei je lekker met jezelf joh.quote:Op maandag 9 januari 2017 11:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Toevallig dat ze dat altijd pas na vijven doen dan.
een man moet toch een biertje kunnen drinkenquote:Op maandag 9 januari 2017 11:31 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nou nee, maar bemoei je lekker met jezelf joh.
Ik gaf je alleen een tip, sorry hoor. Wat voorafging aan je laatste twee bans verliep beide keren volgens vrijwel hetzelfde patroon namelijk.quote:Op maandag 9 januari 2017 11:31 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nou nee, maar bemoei je lekker met jezelf joh.
hou toch eens op man gvd zegquote:Op maandag 9 januari 2017 11:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik gaf je alleen een tip, sorry hoor. Wat voorafging aan je laatste twee bans verliep beide keren volgens vrijwel hetzelfde patroon namelijk.
Ja hihi dit weekend weerquote:Op maandag 9 januari 2017 11:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jeetje het was gezelliger in de vakantie toen je er niet was omdat Fushia je volledig volgeboekt had voor zijn klanten.
Als je daardoor agressief wordt is dat niet echt een bepaald goed ideequote:Op maandag 9 januari 2017 11:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
een man moet toch een biertje kunnen drinken
Bemoei je lekker met jezelf. Ga monologen in de SC houden of zo, terwijl niemand weet waar de fuck je het over hebt. Alleen op die manier is het mogelijk om onszelf niet met elkaar te bemoeien.quote:
Hou op met die act chaiquote:Op maandag 9 januari 2017 11:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Is toch dom? Probeer alleen te helpen, maar stank voor dank weer.
Hehquote:Op maandag 9 januari 2017 11:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je dat afleert ben je dus al heel ver in het stoppen met roken. De eerste keer pep moet cachet je handen maar gewoon aan een stoel vastbinden of zo.
wickedmen pls.quote:Op maandag 9 januari 2017 11:42 schreef xcachet het volgende:
Ben je ongesteld, Chai?
Ik vraag dit voor Mozy
opkanjerenż opknakeren dusquote:Op maandag 9 januari 2017 11:46 schreef HRC2020 het volgende:
KAN IEDEREEN BEHALVE NIELS GEWOON OPKANJEREN
Dank U wel.
komt dat uit het fokstok topic?quote:
Kijk eens in m'n broekquote:Op maandag 9 januari 2017 11:56 schreef xcachet het volgende:
Ik wil de Fok!stok ook een keer vinden.
Goh.quote:Op maandag 9 januari 2017 11:59 schreef wickedmen het volgende:
Mijn oud huisgenoten voor 2 maanden op het IBB geven zaterdag een huisfeest
Maar heb nog geen uitnodiging binnen
Moet ik vrezen dat ik die niet zal krijgen
Maar iedereen weet dat feesten met mij legendarisch isquote:
quote:Op maandag 9 januari 2017 12:01 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Maar iedereen weet dat feesten met mij legendarisch is
Een feest zonder Adil is geen feest
True story
al mijn beste feesten waren zonder adilquote:Op maandag 9 januari 2017 12:01 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Maar iedereen weet dat feesten met mij legendarisch is
Een feest zonder Adil is geen feest
True story
Wie?quote:Op maandag 9 januari 2017 12:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kunnen we niet gewoon wickedidioot negeren?
Ja maar jij bent vetquote:Op maandag 9 januari 2017 12:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
al mijn beste feesten waren zonder adil
en ik ken geen adilquote:
Ga je echt je bed weer in?quote:Op maandag 9 januari 2017 12:22 schreef supersof het volgende:
Over een uur lig ik weer lekker in bed mmmm 😍
sowquote:Op maandag 9 januari 2017 12:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
donderstraal eens op met die quotes de hele tijd, anorexiateef
Nou doe eens normaal dit was helemaal geen quote.quote:Op maandag 9 januari 2017 12:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
donderstraal eens op met die quotes de hele tijd, anorexiateef
ik breek je doormidden, vuile teefquote:Op maandag 9 januari 2017 12:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nou doe eens normaal dit was helemaal geen quote.
Jou mag ikquote:Op maandag 9 januari 2017 12:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Niet ten nadelen van mij toch
nee ik ga er alleen even opliggen en aflevering kijken en dan weer aan school werkenquote:
quote:Op maandag 9 januari 2017 12:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik breek je doormidden, vuile teef
Ik ben van plan om dit jaar het ziekenhuis niet van binnen te bekijken.quote:
Denk je dat hij cachet slaatquote:Op maandag 9 januari 2017 12:36 schreef supersof het volgende:
Misschien moet je een een cursus woedebeheersing volgen, noel.
Ik loop er bijna maandelijks dus voor mij niet echt een goed voornemen.quote:Op maandag 9 januari 2017 12:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben van plan om dit jaar het ziekenhuis niet van binnen te bekijken.
Alleen als ik er zou werken zou dit mijn voornemen zijnquote:Op maandag 9 januari 2017 12:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben van plan om dit jaar het ziekenhuis niet van binnen te bekijken.
quote:Op maandag 9 januari 2017 12:36 schreef supersof het volgende:
Misschien moet je eens een cursus woedebeheersing volgen, noel.
Admirabelquote:Op maandag 9 januari 2017 12:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Alleen als ik er zou werken zou dit mijn voornemen zijn
Waarom maandelijks?quote:Op maandag 9 januari 2017 12:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik loop er bijna maandelijks dus voor mij niet echt een goed voornemen.
Vast met een goede reden.quote:
quote:Op maandag 9 januari 2017 12:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Alleen als ik er zou werken zou dit mijn voornemen zijn
Ik hoop dat hij zijn woede alleen verbaal uit, maar zou zomaar kunnenquote:
Zal ik mijn lust even op je botvieren.quote:Op maandag 9 januari 2017 12:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij zijn woede alleen verbaal uit, maar zou zomaar kunnen
Slechtquote:Op maandag 9 januari 2017 12:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Is dat een foto van jou met een blauw oog?
Chronische darmontsteking, geperforeerde trommelvlies, je kent het wel.quote:
fappen is slecht voor je zelfvertrouwen!quote:Op maandag 9 januari 2017 12:40 schreef Zosk het volgende:
Misschien dat ik vandaag twee keer ga fappen om gisteren in te halen
Oh damn vervelend zeg.quote:Op maandag 9 januari 2017 12:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Chronische darmontsteking, geperforeerde trommelvlies, je kent het wel.
Is niets mis met mijn traanbuis ondanks wat Noel doet vermoeden.
Kan bevestigen.quote:Op maandag 9 januari 2017 12:40 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
fappen is slecht voor je zelfvertrouwen!
komt zeker omdat hoink met z'n strontbesmeurde lul in je reet loopt te raggen hequote:Op maandag 9 januari 2017 12:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Chronische darmontsteking, geperforeerde trommelvlies, je kent het wel.
Is niets mis met mijn traanbuis ondanks wat Noel doet vermoeden.
Wat een onzin :squote:Op maandag 9 januari 2017 12:40 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
fappen is slecht voor je zelfvertrouwen!
Ja ik kom wel langs in het ziekenhuis, krijgen we misschien weer een tijgerpuntquote:Op maandag 9 januari 2017 12:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zal ik mijn lust even op je botvieren.
REPERTOIRTJEquote:Op maandag 9 januari 2017 12:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
komt zeker omdat hoink met z'n strontbesmeurde lul in je reet loopt te raggen he
misschien komt dat doordat hij niet fapt.quote:Op maandag 9 januari 2017 12:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan, jij hebt zoveel bitches hier
Zou je denken?quote:Op maandag 9 januari 2017 12:42 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
misschien komt dat doordat hij niet fapt.
Til ik je op in zon ding waar mensen met gebroken benen in liggen en dan doen we het zwevend.quote:Op maandag 9 januari 2017 12:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik kom wel langs in het ziekenhuis, krijgen we misschien weer een tijgerpunt
Ehhhhhhhhhquote:Op maandag 9 januari 2017 12:42 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
misschien komt dat doordat hij niet fapt.
jij kan niet eens een a4tje optillen man, maak em gauwquote:Op maandag 9 januari 2017 12:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Til ik je op in zon ding waar mensen met gebroken benen in liggen en dan doen we het zwevend.
Heb alleen een teefje momenteel. :squote:Op maandag 9 januari 2017 12:42 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
80% kans ja.
Jij fapt, hoeveel bitches heb jij?
Weer?quote:Op maandag 9 januari 2017 12:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik kom wel langs in het ziekenhuis, krijgen we misschien weer een tijgerpunt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |