jij bent toch die mongool die dacht dat kip wat anders was dan vlees?quote:Op maandag 9 januari 2017 10:46 schreef kdricklamar het volgende:
Ik hou zoveel van kippen
Ze zijn kip en ze maken eieren waarom zijn ze zo perfect
Ik hou wel van een goed eitje op zijn tijdquote:Op maandag 9 januari 2017 10:46 schreef kdricklamar het volgende:
Ik hou zoveel van kippen
Ze zijn kip en ze maken eieren waarom zijn ze zo perfect
Nee ik vind gewoon dat je het apart moet houdenquote:Op maandag 9 januari 2017 10:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
jij bent toch die mongool die dacht dat kip wat anders was dan vlees?
Love omelettenquote:Op maandag 9 januari 2017 10:47 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik hou wel van een goed eitje op zijn tijd
Hoe heb jij je eitje het liefstquote:Op maandag 9 januari 2017 10:48 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Love omeletten
Of gekookt eitje
En je kan gewoon alles met een ei
Kippen zijn wcht geweldig
vis is ook gewoon maar vleesquote:Op maandag 9 januari 2017 10:47 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Nee ik vind gewoon dat je het apart moet houden
Kip vis en vlees
Ja kip is vlees maar het is kip snapje![]()
Ja oké ik was die mongool laat me met rust
ja nee preciesquote:Op maandag 9 januari 2017 10:47 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Nee ik vind gewoon dat je het apart moet houden
Kip vis en vlees
Ja kip is vlees maar het is kip snapje![]()
Ja oké ik was die mongool laat me met rust
Een omeletquote:
Beetje zoals plakjes baby op een gebakken moederkoek doen. En dan menstruatiebloed als ketchup.quote:Op maandag 9 januari 2017 10:50 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Een omeletmet kaas of champignons of kipfilet of zalmfilet of tonijn
kippen zijn echt geweldige dieren
Ik besef me nu wel hoe dubbel het is om kipfilet op een omelet te doen haha
Woahh ik eet nu bitchquote:Op maandag 9 januari 2017 10:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Beetje zoals plakjes baby op een gebakken moederkoek doen. En dan menstruatiebloed als ketchup.
Nu pas?quote:Op maandag 9 januari 2017 10:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heb nu gewoon het gevoel dat kdrick LTS zwakstroom doet
watquote:Op maandag 9 januari 2017 10:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
jij bent toch die mongool die dacht dat kip wat anders was dan vlees?
Ik ook soms HAHAH 😂😭quote:Op maandag 9 januari 2017 10:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heb nu gewoon het gevoel dat kdrick LTS zwakstroom doet
en de overgebleven stukjes baby gaan naar de fabriek waar ze babyolie makenquote:Op maandag 9 januari 2017 10:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Beetje zoals plakjes baby op een gebakken moederkoek doen. En dan menstruatiebloed als ketchup.
quote:Op maandag 9 januari 2017 10:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
en de overgebleven stukjes baby gaan naar de fabriek waar ze babyolie maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |