Liever Dima dan jou.quote:Op maandag 9 januari 2017 11:16 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Hoe zeer ik ook zou willen dat Dima een troll was, helaas.
Alles wat hij zegt, meent hij
Als je dat afleert ben je dus al heel ver in het stoppen met roken. De eerste keer pep moet cachet je handen maar gewoon aan een stoel vastbinden of zo.quote:Op maandag 9 januari 2017 11:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
maar dan rook ik me helemaal kapot joh
Ik zit vanochtend aan de e-cig. Verder niks te paffen dus.quote:Op maandag 9 januari 2017 11:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
maar dan rook ik me helemaal kapot joh
Vanavond wel van het blik/FOK! afblijven hè. Die combinatie pakt niet goed uit.quote:Op maandag 9 januari 2017 11:23 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik zit vanochtend aan de e-cig. Verder niks te paffen dus.
Mensen moeten me maar niet uitdagen, werkt veel beter.quote:Op maandag 9 januari 2017 11:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Vanavond wel van het blik/FOK! afblijven hè. Die combinatie pakt niet goed uit.
Toevallig dat ze dat altijd pas na vijven doen dan.quote:Op maandag 9 januari 2017 11:28 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Mensen moeten me maar niet uitdagen, werkt veel beter.
slap excuusquote:Op maandag 9 januari 2017 11:28 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Mensen moeten me maar niet uitdagen, werkt veel beter.
Nou nee, maar bemoei je lekker met jezelf joh.quote:Op maandag 9 januari 2017 11:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Toevallig dat ze dat altijd pas na vijven doen dan.
een man moet toch een biertje kunnen drinkenquote:Op maandag 9 januari 2017 11:31 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nou nee, maar bemoei je lekker met jezelf joh.
Ik gaf je alleen een tip, sorry hoor. Wat voorafging aan je laatste twee bans verliep beide keren volgens vrijwel hetzelfde patroon namelijk.quote:Op maandag 9 januari 2017 11:31 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nou nee, maar bemoei je lekker met jezelf joh.
hou toch eens op man gvd zegquote:Op maandag 9 januari 2017 11:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik gaf je alleen een tip, sorry hoor. Wat voorafging aan je laatste twee bans verliep beide keren volgens vrijwel hetzelfde patroon namelijk.
Ja hihi dit weekend weerquote:Op maandag 9 januari 2017 11:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jeetje het was gezelliger in de vakantie toen je er niet was omdat Fushia je volledig volgeboekt had voor zijn klanten.
Als je daardoor agressief wordt is dat niet echt een bepaald goed ideequote:Op maandag 9 januari 2017 11:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
een man moet toch een biertje kunnen drinken
Bemoei je lekker met jezelf. Ga monologen in de SC houden of zo, terwijl niemand weet waar de fuck je het over hebt. Alleen op die manier is het mogelijk om onszelf niet met elkaar te bemoeien.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hou op met die act chaiquote:Op maandag 9 januari 2017 11:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Is toch dom? Probeer alleen te helpen, maar stank voor dank weer.
Hehquote:Op maandag 9 januari 2017 11:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je dat afleert ben je dus al heel ver in het stoppen met roken. De eerste keer pep moet cachet je handen maar gewoon aan een stoel vastbinden of zo.
wickedmen pls.quote:Op maandag 9 januari 2017 11:42 schreef xcachet het volgende:
Ben je ongesteld, Chai?
Ik vraag dit voor Mozy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |