hahahahahahhahahaha meloewa tochquote:Op maandag 9 januari 2017 11:03 schreef kdricklamar het volgende:
Maar genoeg pver mij jullie fokkers zijn allemaal natuurlijk altijd serieus in het leven en heel slim
Haha
Ja, eigenlijk wel.quote:Op maandag 9 januari 2017 11:03 schreef kdricklamar het volgende:
Maar genoeg pver mij jullie fokkers zijn allemaal natuurlijk altijd serieus in het leven en heel slim
Haha
Hahaquote:Op maandag 9 januari 2017 11:03 schreef kdricklamar het volgende:
Haha
Meer iemand die hele monologen houdt urenlang en dan nog steeds niet door heeft dat mensen al uren niet meer luisterenquote:
quote:Op maandag 9 januari 2017 11:03 schreef kdricklamar het volgende:
Haha
Hmmm zo erg ben ik ook weer nietquote:Op maandag 9 januari 2017 11:06 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Meer iemand die hele monologen houdt urenlang en dan nog steeds niet door heeft dat mensen al uren niet meer luisteren
Kipquote:Op maandag 9 januari 2017 10:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Kip heeft jou de brede jongen gemaakt die je nu bent.
bang van nietquote:
HAAL WEGquote:
Niet geklikt.quote:Op maandag 9 januari 2017 11:12 schreef wickedmen het volgende:
https://soundcloud.com/pl(...)invrees-020-12122014
Vanaf 1:00:00
opgeslagen, lekker setjequote:Op maandag 9 januari 2017 11:12 schreef wickedmen het volgende:
https://soundcloud.com/pl(...)invrees-020-12122014
Vanaf 1:00:00
Jeetje het was gezelliger in de vakantie toen je er niet was omdat Fushia je volledig volgeboekt had voor zijn klanten.quote:Op maandag 9 januari 2017 11:03 schreef kdricklamar het volgende:
Haha
Gewoon pep pakken dan. /bobquote:Op maandag 9 januari 2017 11:18 schreef NoelGallagher het volgende:
Gvd ik vervang roken nu door maccie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |