Wist dat ze niet heel snugger was maar damn... die kinderen van tegenwoordigquote:
een vis is een dier net zoals een kip of een koe, we eten van dieren hun spierweefsel, oftewel vleesquote:Op maandag 9 januari 2017 10:52 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ik wil dit soort dingen niet horen laat me met rust
Laat je eens opnemen jemigquote:Op maandag 9 januari 2017 10:54 schreef kdricklamar het volgende:
Ik ben onze lieve god gewoon dankbaar dat we kip hebben die eieren produceren love m
Heb medelijden met jullie dat ik vwo doequote:Op maandag 9 januari 2017 10:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wist dat ze niet heel snugger was maar damn... die kinderen van tegenwoordig
waar kan ik bestellen?quote:Op maandag 9 januari 2017 10:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Beetje zoals plakjes baby op een gebakken moederkoek doen. En dan menstruatiebloed als ketchup.
Zou Danny subsidie krijgen van de overheid?quote:Op maandag 9 januari 2017 10:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wist dat ze niet heel snugger was maar damn... die kinderen van tegenwoordig
Als jij je daar lekker bij voelt, om medelijden met ons te hebben prima... maar denk vooral aan jezelf want dat is wel nodig, meid.quote:Op maandag 9 januari 2017 10:56 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Heb medelijden met jullie dat ik vwo doe
Laat staan hoe dom alle vwo leerlingen tegenwoordig wel niwt zijn![]()
quote:Op maandag 9 januari 2017 10:56 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Heb medelijden met jullie dat ik vwo doe
Laat staan hoe dom alle vwo leerlingen tegenwoordig wel niwt zijn![]()
Ja weet ik doetje maar ik hou het op kip vis en vlees Zxxquote:Op maandag 9 januari 2017 10:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
een vis is een dier net zoals een kip of een koe, we eten van dieren hun spierweefsel, oftewel vlees
Of hun nu loopt, vliegt of zwemt, het is vlees
Daarna gewoon studie communicatie/psychologie wsl.quote:Op maandag 9 januari 2017 10:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als jij je daar lekker bij voelt, om medelijden met ons te hebben prima... maar denk vooral aan jezelf want dat is wel nodig, meid.
EN idd vwo stelt echt NIETS meer voor, elke debiel doet dat tegenwoordig.
ok domboquote:Op maandag 9 januari 2017 10:57 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ja weet ik doetje maar ik hou het op kip vis en vlees Zxx
ghehehehehheequote:Op maandag 9 januari 2017 10:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Daarna gewoon studie communicatie/psychologie wsl.
Haha ja iddquote:Op maandag 9 januari 2017 10:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is gewoon wat het gros van de domme dozen doet na het vwo, kan er niet veel anders van maken.quote:
tfoe wtf ik heb ook ff communicatie gedaanquote:Op maandag 9 januari 2017 10:57 schreef Chai het volgende:
[..]
17quote:Op maandag 9 januari 2017 10:57 schreef wickedmen het volgende:
Ik snap het niet meer, ze is niet 16 maar doet wel vwo?
Want een studie geneeskunde is wel voor de echte intellectuele?quote:Op maandag 9 januari 2017 10:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is gewoon wat het gros van de domme dozen doet na het vwo, kan er niet veel anders van maken.
Ik doe ng profiel ik ga liever in de techniek of biomedische sector doeiiiiiquote:Op maandag 9 januari 2017 10:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |