Chronische darmontsteking, geperforeerde trommelvlies, je kent het wel.quote:
fappen is slecht voor je zelfvertrouwen!quote:Op maandag 9 januari 2017 12:40 schreef Zosk het volgende:
Misschien dat ik vandaag twee keer ga fappen om gisteren in te halen
Oh damn vervelend zeg.quote:Op maandag 9 januari 2017 12:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Chronische darmontsteking, geperforeerde trommelvlies, je kent het wel.
Is niets mis met mijn traanbuis ondanks wat Noel doet vermoeden.
Kan bevestigen.quote:Op maandag 9 januari 2017 12:40 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
fappen is slecht voor je zelfvertrouwen!
komt zeker omdat hoink met z'n strontbesmeurde lul in je reet loopt te raggen hequote:Op maandag 9 januari 2017 12:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Chronische darmontsteking, geperforeerde trommelvlies, je kent het wel.
Is niets mis met mijn traanbuis ondanks wat Noel doet vermoeden.
Wat een onzin :squote:Op maandag 9 januari 2017 12:40 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
fappen is slecht voor je zelfvertrouwen!
Ja ik kom wel langs in het ziekenhuis, krijgen we misschien weer een tijgerpuntquote:Op maandag 9 januari 2017 12:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zal ik mijn lust even op je botvieren.
REPERTOIRTJEquote:Op maandag 9 januari 2017 12:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
komt zeker omdat hoink met z'n strontbesmeurde lul in je reet loopt te raggen he
misschien komt dat doordat hij niet fapt.quote:Op maandag 9 januari 2017 12:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan, jij hebt zoveel bitches hier
Zou je denken?quote:Op maandag 9 januari 2017 12:42 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
misschien komt dat doordat hij niet fapt.
Til ik je op in zon ding waar mensen met gebroken benen in liggen en dan doen we het zwevend.quote:Op maandag 9 januari 2017 12:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik kom wel langs in het ziekenhuis, krijgen we misschien weer een tijgerpunt
Ehhhhhhhhhquote:Op maandag 9 januari 2017 12:42 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
misschien komt dat doordat hij niet fapt.
jij kan niet eens een a4tje optillen man, maak em gauwquote:Op maandag 9 januari 2017 12:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Til ik je op in zon ding waar mensen met gebroken benen in liggen en dan doen we het zwevend.
Heb alleen een teefje momenteel. :squote:Op maandag 9 januari 2017 12:42 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
80% kans ja.
Jij fapt, hoeveel bitches heb jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |