Koop die van mijquote:Op maandag 9 januari 2017 10:11 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Nice ik wil die ook
Wacht die had ik vlm zelfs in mn lijst
Maar ik zie door de bomen het bos niet meer en zoveel verschillende onbelangrijke features wat moet ik nou
quote:Op maandag 9 januari 2017 10:11 schreef wise het volgende:
[..]![]()
Is allemaal chinese troep. Phillips maakt al tijden geen eigen tv's meer. Alleen het logo staat erop.
Had je beter voor LG kunnen gaan
Ben je leip geen 2e handse Tv rare junkquote:Op maandag 9 januari 2017 10:12 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Koop die van mij
[..]wist ik niet
https://tweakers.net/nieu(...)n-gent-ontslaan.htmlquote:Op maandag 9 januari 2017 10:12 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Koop die van mij
[..]wist ik niet
lgquote:Op maandag 9 januari 2017 10:13 schreef kdricklamar het volgende:
Phillips geen echte tv meer?
Sinds wanneer is dit
Fushia zegt Samsung en nu zegt iemand hier Phillips wat moet ik dan nemen
samsung zou je alleen voor het dure segment moeten gaan. Verder is LG er goed atm.quote:Op maandag 9 januari 2017 10:13 schreef kdricklamar het volgende:
Sinds wanneer is dit
Die zijn gestolen dan meestalquote:Op maandag 9 januari 2017 10:13 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ben je leip geen 2e handse Tv rare junk
is chinees tpvision verkoopt onder licentie van philips, belgisch ontwikkelde tv's, gemaakt in polenquote:Op maandag 9 januari 2017 10:12 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Koop die van mij
[..]wist ik niet
Sony natuurlijk.quote:Op maandag 9 januari 2017 10:13 schreef kdricklamar het volgende:
Sinds wanneer is dit
Hmmm maar ik hoef geen oled tv's zijn zijn zo verschrikkelijk duurquote:Op maandag 9 januari 2017 10:15 schreef wise het volgende:
[..]
samsung zou je alleen voor het dure segment moeten gaan. Verder is LG er goed atm.
Ik zou zelf even wachten aangezien nu ook Sony en Panasonic zich gaan bemoeien met oled/uled/qled oorlog
Is toch allemaal hetzelfde, neem die van mij. Is maar 500 euro en goede kwaliteit met het nieuwste van het nieuwstequote:Op maandag 9 januari 2017 10:15 schreef kdricklamar het volgende:
Wat is de beste Tv onder de 1000 euro maar hij moet wel minstens 55inch zijn
lastig zo groot voor dat geld heeft beperkingenquote:Op maandag 9 januari 2017 10:15 schreef kdricklamar het volgende:
Wat is de beste Tv onder de 1000 euro maar hij moet wel minstens 55inch zijn
Ben geen Turk met alles 2e hands oprottenquote:Op maandag 9 januari 2017 10:16 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Is toch allemaal hetzelfde, neem die van mij. Is maar 500 euro en goede kwaliteit met het nieuwste van het nieuwste
Oke Meloewaquote:Op maandag 9 januari 2017 10:17 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ben geen Turk met alles 2e hands oprotten
Ik zag er wel veel met die maat onder de 1000quote:Op maandag 9 januari 2017 10:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
lastig zo groot voor dat geld heeft beperkingen
quote:Op maandag 9 januari 2017 10:13 schreef wise het volgende:
[..]
https://tweakers.net/nieu(...)n-gent-ontslaan.html
TP Vision, het bedrijf dat televisies met de merknaam van Philips op de markt brengt.
ja kijk naar samsung (die zijn vh geld het mooist) of geef iets meer uit, je gaat je snel storen aan de beperkingen.quote:Op maandag 9 januari 2017 10:17 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ik zag er wel veel met die maat onder de 1000
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |