logisch, je hebt met mozyquote:Op maandag 9 januari 2017 10:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet storen aan beperkingen
quote:Op maandag 9 januari 2017 10:25 schreef uWorking_Class_Hero het volgende:
[..]
logisch, je hebt met mozy
Ahahahahahhaaquote:Op maandag 9 januari 2017 10:26 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ga ik komend weekend doen maar wil eerst even een beeld hebben lieve schat
Nja iets erboven mag ook wel als dat echy verschil maaktquote:Op maandag 9 januari 2017 10:22 schreef Drug het volgende:
[..]
ja maar je krijgt sws niet top als je 55" voor <1000 wil
Verkoper gaat je aansmeren\quote:Op maandag 9 januari 2017 10:26 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ga ik komend weekend doen maar wil eerst even een beeld hebben lieve schat
Hahaha hij is echt een baasquote:
Maar iets zoals dr frequentie vind ik weer raar 100 hz minimaal is prima toch?quote:Op maandag 9 januari 2017 10:28 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Verkoper gaat je aansmeren\
https://tweakers.net/cate(...)V0oEIBhekJnsCRXUNawE
Lees reviews op Tweakers, eigen ervaring van consumenten blijft beste en betrouwbaarste raadgever.
Daarnaast moet je letten op de laatste dingen, 4k, HDR, resolutie, inch en opties
luister hier niet naarquote:Op maandag 9 januari 2017 10:29 schreef wickedmen het volgende:
Ik ben een expert op dit gebied.
Als je mijn tv koopt heb je het nieuwste van het nieuwste, een zeer degelijke tv en dat voor 500 euro (je houdt dus 500 euro over, shopgeld).
Of je laat je naaien door een verkoper
Ja ik word altijd genaaid door een verkoper ben echt te zielig daarinquote:Op maandag 9 januari 2017 10:29 schreef wickedmen het volgende:
Ik ben een expert op dit gebied.
Als je mijn tv koopt heb je het nieuwste van het nieuwste, een zeer degelijke tv en dat voor 500 euro (je houdt dus 500 euro over, shopgeld).
Of je laat je naaien door een verkoper
2500 heb je oled 4k, anders zit je sws sub parquote:Op maandag 9 januari 2017 10:28 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Nja iets erboven mag ook wel als dat echy verschil maakt
Er zit toch wel lang garantie op lijkt mij
netflix streamt al in 4k een klein deelquote:Op maandag 9 januari 2017 10:29 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Maar iets zoals dr frequentie vind ik weer raar 100 hz minimaal is prima toch?
En 4K heb je daar ook echt voordeel aan als je niet zelf speciaal blurays van 4K gaat kopen en kijken
Netflix en programma's verder blijven HD toch
Je bent gewoon zwakquote:Op maandag 9 januari 2017 10:31 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ja ik word altijd genaaid door een verkoper ben echt te zielig daarin
Een keer had ik bijna schoenen gekocht die ik niet eens mooi vond want kon maar niet van doe man afkomen
En ik maar smoesjes verzinnen ja ik kom straks eerst even verder kijken en toen zei doe ja deze zijn wel de laatste hè 😂😭😭
Je kijkt alles tegenwoordig wel in HD/Ultra HDquote:Op maandag 9 januari 2017 10:29 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Maar iets zoals dr frequentie vind ik weer raar 100 hz minimaal is prima toch?
En 4K heb je daar ook echt voordeel aan als je niet zelf speciaal blurays van 4K gaat kopen en kijken
Netflix en programma's verder blijven HD toch
Pas op, PeZu is duidelijk een verkoper.quote:Op maandag 9 januari 2017 10:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
luister hier niet naar
4k hdr kopen in dat formaat voor 500 is vragen om hoofdpijn
Denk dat PeZu er ook wel best verstand van heeftquote:Op maandag 9 januari 2017 10:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Pas op, PeZu is duidelijk een verkoper.
quote:Op maandag 9 januari 2017 10:33 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Denk dat PeZu er ook wel best verstand van heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |