SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.
Zonder wrijving geen glans
Homo.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik geef het op, anders zit ik hier nog ruim twee uur te tellenIk open wel een topic en geef aan wie de eerste 6 awards hebben gewonnen, iemand anders mag dan aanvullen.
Welke?quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:45 schreef Vasion het volgende:
De vrouwen in de OP worden kwalitatief beter.
Wat je zegt ben je zelf.quote:
Wie heb je al?quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jullie nog suggesties voor op het wie gaat er dood in 2017 lijstje nu ik Martin moet vervangen?
Rare redenatiequote:Op zaterdag 24 december 2016 20:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat Drizzt weigert mij van advies te voorzien
Huh?quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat Drizzt weigert mij van advies te voorzien
Jan Mulder (op leeftijd)quote:
Welke TR?quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:48 schreef onlogisch het volgende:
Oh ja. Even kijken of die jood nog wat met mijn TR heeft gedaan.
Oh die postquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vorige topic, games. Wow/ZH. Lees je mijn posts niet of zo?
Vlekken? Wat.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jan Mulder (op leeftijd)
2: Fernando Riksen (Als)
3: Bam Magera (Depressief drankmisbruik)
4: Paul van Gorcum (Kanker)
5:Hugh Hefner (90)
6: Adèle Bloemendaal(Ouwe tv diva 85 diverse beroertes)
7:Eurokok Martin ( Kanker )
8: Bill Clinton ( Vlekken)
9: Bas Van Toor ( in hetzelfde jaar als de baron)
10: Mick Jagger
Harrie Jekkers is op NPO1, drizzt.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oh die postGa Stellaris, Cities: Skylines, Euro Truck Simulator 2 (met stuurtje en pedalen want baas), de Mass Effect Trilogie of toch weer Football Manager spelen.
Ik moest nog wijzigingen doorvoeren voor 2017 aangezien Fidel en Zsa Zsa al het loodje hebben gelegd.quote:
Ik kan die post wel even voor je unlocken, God.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik moest nog wijzigingen doorvoeren voor 2017 aangezien Fidel en Zsa Zsa al het loodje hebben gelegd.
Ik hoop op een nieuwe wow achtig is. Dat Legion, is dat het nou waar om te gaan spelen? Of is dat net als WOTLK / Cata/ MoP?quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oh die postGa Stellaris, Cities: Skylines, Euro Truck Simulator 2 (met stuurtje en pedalen want baas), de Mass Effect Trilogie of toch weer Football Manager spelen.
Graag, Bush Senior hartaanval, en Elizabeth II ouderdom, graag met de bijbehorende wiki linkjes.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan die post wel even voor je unlocken, God.
Ik heb Legion de eerste twee weken gespeeld, toen was ik WoW weer beu. WoW sindsdien ook niet meer aangeraakt.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoop op een nieuwe wow achtig is. Dat Legion, is dat het nou waar om te gaan spelen? Of is dat net als WOTLK / Cata/ MoP?
quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Graag, Bush Senior hartaanval, en Elizabeth II ouderdom, graag met de bijbehorende wiki linkjes.
Wel godverdomme Stijnquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben vreselijk lui.
quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wel godverdomme Stijn
Ik ben nog bozer op die Leonos of whatever. Die heeft gewoon niks met mijn TR gedaan
Quincy Garioquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hansje Bunschoten is het excuus voor weinig inspiratie.
nee dan wordt hij jaloersquote:Op zaterdag 24 december 2016 21:02 schreef Vasion het volgende:
[..]
Oja vergeten![]()
Onlogisch mag er niet achter komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Marco kan tegenwoordig alleen maar nors kijken.
quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:05 schreef Vasion het volgende:
R&P / [SC Relaties #3659]
Boys, als dit geen neuken wordt
quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Vind je het gek als je verplicht moet sjoelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Marco kan tegenwoordig alleen maar nors kijken.
quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:05 schreef Vasion het volgende:
R&P / [SC Relaties #3659]
Boys, als dit geen neuken wordt
Jij duikt er vanavond nog bovenop heb ik zo het idee Vasionquote:
Je kan niet bijster goed situaties interpreteren.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vind je het gek als je verplicht moet sjoelen?
Eh, ok.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kan niet bijster goed situaties interpreteren.
Ssst, charmed_angel leest mee he.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Jij duikt er vanavond nog bovenop heb ik zo het idee Vasion
Geef hem eens ongelijkquote:Op zaterdag 24 december 2016 21:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Jij duikt er vanavond nog bovenop heb ik zo het idee Vasion
trioquote:Op zaterdag 24 december 2016 21:09 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ssst, charmed_angel leest mee he.
Welke rol krijgt Onlogisch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee. Jij?quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga je nog iets met Kerst doen?
Vorig jaar een nieuwe laten plaatsen. Kost wat, maar dan heb je ook watquote:Op zaterdag 24 december 2016 21:12 schreef Typisch het volgende:
kk
de cv vertoont kuren
koude kersemus
Ik had dat ook vier dagen lang.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:12 schreef Typisch het volgende:
kk
de cv vertoont kuren
koude kersemus
ik ben hier morgen weer wegquote:Op zaterdag 24 december 2016 21:13 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik had dat ook vier dagen lang.Met jas aan moeten Fok!ken
quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:11 schreef Vasion het volgende:
[..]
Welke rol krijgt Onlogisch?
je ontwijkt mijn vraagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij hadden vroeger vaak een 3e kerstdag omdat het anders niet paste in de planning van dan wel mijn pa dan wel mijn ma.quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger vaak een 3e kerstdag omdat het anders niet paste in de planning van dan wel mijn pa dan wel mijn ma.
Morgen eten bij oom van m'n vaders kant, zelden saai. Maandag bij m'n oma der moederskant.quote:
Haha. Jij moet alle wedstrijden missen.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Morgen eten bij oom van m'n vaders kant, zelden saai. Maandag bij m'n oma der moederskant.
Normaal heb ik op Boxing Day nooit iets te doen // geen verplichtingen, dit keer wel. Leukkkkk.
Boeiend, het zijn allemaal razende apenaidsaffiches. Met oudjaar broekje uit voor Liverpool - City.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha. Jij moet alle wedstrijden missen.
[ afbeelding ]
Dat je daar naar kijkt, zeg. Ik heb het in 2010 nog wel actief gevolgd maar daarna werd het echt saai en kut. Sowieso omdat je ook meer bedenkingen bij ontwikkelingshulp hebt.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:20 schreef onlogisch het volgende:
Als een soort helden worden die 2 dj's ontvangen. Zo fucking bizar.
SRquote:Op zaterdag 24 december 2016 21:21 schreef Jojoortje het volgende:
Lol die mensen bij SR. Alsof ze goden zijn.
Zitten we alweer op 1 lijn.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:20 schreef onlogisch het volgende:
Als een soort helden worden die 2 dj's ontvangen. Zo fucking bizar.
Ja. Je hebt gelijk. Waarom kijk ik er ook naar.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat je daar naar kijkt, zeg. Ik heb het in 2010 nog wel actief gevolgd maar daarna werd het echt saai en kut. Sowieso omdat je ook meer bedenkingen bij ontwikkelingshulp hebt.
Misschien kunnen we inventariseren wat de beste wedstrijd was die 2016 te bieden had, al wint LIV4-3BVB dat met gemak.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja. Je hebt gelijk. Waarom kijk ik er ook naar.
tsssssss lekker danquote:Op zaterdag 24 december 2016 21:26 schreef Vasion het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik jou nog als plan b.
Beste wedstrijd op Nederlandse bodem?quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien kunnen we inventariseren wat de beste wedstrijd was die 2016 te bieden had, al wint LIV4-3BVB dat met gemak.
Volgend onderwerp.
Ik heb net een 2de lading aangelegdquote:Op zaterdag 24 december 2016 21:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Goed. Ben mezelf aan het uithongeren voor het Kerstdiner.
Het was een vreselijk kutjaar dus ik heb echt geen idee wat ik moet noemen. Dan Utrecht - Feyenoord, 3-3, maar.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beste wedstrijd op Nederlandse bodem?
zeker alleen maar door dat nagellak kindquote:Op zaterdag 24 december 2016 21:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gefeliciteerd, weer 8,7 miljoen naar de maan.
Ging het maar naar de kanker.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gefeliciteerd, weer 8,7 miljoen naar de maan.
2,5 miljoen euro door dat kind.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zeker alleen maar door dat nagellak kind
Ga anders even Oeroeg van Hella Haasse lezen..quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het was een vreselijk kutjaar dus ik heb echt geen idee wat ik moet noemen. Dan Utrecht - Feyenoord, 3-3, maar.
Doe dat lekker zelf.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:30 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ga anders even Oeroeg van Hella Haasse lezen..
Ik ga lekker matigen, alleen vandaag ga ik losquote:Op zaterdag 24 december 2016 21:28 schreef charmed_angel het volgende:
Ik eet alleen eerste kerstdag nog.
Dan ga ik mij 4 dagen uithongeren
melding:quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het was een vreselijk kutjaar dus ik heb echt geen idee wat ik moet noemen. Dan Utrecht - Feyenoord, 3-3, maar.
Lees dan maar een boek over de evolutietheorie.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:31 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Al drie keer gedaan, homofiel..
Sooooowwwquote:Op zaterdag 24 december 2016 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lees dan maar een boek over de evolutietheorie.
Nee, maar echt. Ik heb in de Eredivisie weer vrij weinig genoten van wedstrijden. Het eerste half jaar zeker niet. Alleen november/december had leuke wedstrijden met prima niveau.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:32 schreef onlogisch het volgende:
Ik ga dan voor Twente - Ajax. Zo dat zal Stijn leren.
heb net veel te veel gegeten en wijn op.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ga lekker matigen, alleen vandaag ga ik los
Ik ook. Ook trouwe donateur van Villa Joepquote:Op zaterdag 24 december 2016 21:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan zou ik misschien wel doneren ja.
Wat?quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ook. Ook trouwe donateur van Villa Joep
Ga je Kerstgedachte eens zoeken.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
heb net veel te veel gegeten en wijn op.
Alleen morgen nog bij ouders. En dan 4 dagen niks.
Kutkerst
Ik ga zelfs naar de sportschool maandag
quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:28 schreef charmed_angel het volgende:
Ik eet alleen eerste kerstdag nog.
Dan ga ik mij 4 dagen uithongeren
gezocht, niet gevonden, en nu?quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ga je Kerstgedachte eens zoeken.
Nog een wijntje dan maar?quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gezocht, niet gevonden, en nu?
Okay.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Stichting voor kindjes met neuroblastoomkanker.
Ik vergat nog dat BAR6-2CEL een persoonlijke favoriet is van dit jaar. En tweeluiken tussen BAY-ATL.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe staat het met de awardstelling maatje?
Helemaal niet.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat doe je nou chagrijnig dan.
En tweede achter PSVCL als user die door iedereen wordt uitgekotst. Fucking surprise.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:41 schreef onlogisch het volgende:
GGMM die de Valentijn Driessen award in de wacht sleept.
Je verwacht het niet.
Gestopt na de eerste zes awards. Pleuriswerk. Ging vorig jaar veel vlotterquote:Op zaterdag 24 december 2016 21:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe staat het met de awardstelling maatje?
De SC is bezig aan een heropleving, dan krijg je dat.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gestopt na de eerste zes awards. Pleuriswerk. Ging vorig jaar veel vlotter
Users die een negatieve bijdrage hebben geleverd aan VBL krijgen een award. Hoe krom is dat?quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En tweede achter PSVCL als user die door iedereen wordt uitgekotst. Fucking surprise.
Niek doet het ook verrassend goed als nieuwkomer.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En tweede achter PSVCL als user die door iedereen wordt uitgekotst. Fucking surprise.
Niets irritanter dan willekeurige kutposts, hé. Daarom werd ik vroeger ook uitgekotst.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niek doet het ook verrassend goed als nieuwkomer.
Ik ga me inhouden denk ikquote:Op zaterdag 24 december 2016 21:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Was gisteravond uit geweest, ook iets teveel op.
Ga even Oeroeg van Hella Haasse lezen..quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niets irritanter dan willekeurige kutposts, hé. Daarom werd ik vroeger ook uitgekotst.
Haal je daar je inspiratie voor je aidsposts vandaan?quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:47 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ga even Oeroeg van Hella Haasse lezen..
Nee, maar dan zijn we tenminste even van je gezeik af..quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Haal je daar je inspiratie voor je aidsposts vandaan?
Een overgrote meerderheid op het forum is het niet met je eens getuige de awards.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:48 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Nee, maar dan zijn we tenminste even van je gezeik af..
Nigger, ik lurkte hier al toen zat jij nog in de aap-noot-mies-fase..quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een overgrote meerderheid op het forum is het niet met je eens getuige de awards.
Gras is groen.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:50 schreef Elan het volgende:
Ah Stijn doet weer kinderachtig, gras is groen.
Hier kan ik niets mee want het valt voor geen meter te bewijzen.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:50 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Nigger, ik lurkte hier al toen zat jij nog in de aap-noot-mies-fase..
Ah, je bent bijgekomen van je roast vannacht.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:50 schreef Elan het volgende:
Ah Stijn doet weer kinderachtig, gras is groen.
Laat ik het zo stellen.. Ik had mijn brommerrijbewijs al voordat Maikuul een dergelijk rijbewijs had..quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier kan ik niets mee want het valt voor geen meter te bewijzen.
Enige kut die ik momenteel use is die van je moeder.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gras is groen.
Elan is een kutuser.
En toen kreeg je Parkinson of een ander iets waardoor je allemaal willekeurige gedachtes in je hoofd kan oproepen?quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:52 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Laat ik het zo stellen.. Ik had mijn brommerrijbewijs al voordat Maikuul een dergelijke rijbewijs had..
Uiteraardquote:Op zaterdag 24 december 2016 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, je bent bijgekomen van je roast vannacht.
Zo slechtquote:Op zaterdag 24 december 2016 21:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Enige kut die ik momenteel use is die van je moeder.
Ja.. En al vrij snel verdiende ik daar mijn poen mee terwijl jij nog steeds bij mama woontquote:Op zaterdag 24 december 2016 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En toen kreeg je Parkinson of een ander iets waardoor je allemaal willekeurige gedachtes in je hoofd kan oproepen?
Zit wat in, al vind ik het niet zo moeilijk om me tegen je blufpoker te wapenen.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Uiteraard
Daar had je wel GGMM voor nodig trouwens.
Van zoiets simpels je beroep maken zou ik niet willen.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:54 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ja.. En al vrij snel verdiende ik mij daar mijn poen mee terwijl jij nog steeds mama woont..
Het is je vergeven hoor.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zit wat in, al vind ik het niet zo moeilijk om me tegen je blufpoker te wapenen.
Dat zeiden wij ooit op de Leidse hogeschool onder elkaar.. Daar in Den Haag zouden wij nooit willen zittenquote:Op zaterdag 24 december 2016 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van zoiets simpels je beroep maken zou ik niet willen.
In Den Haag word je nog tweetalig opgeleid, amice.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:56 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Dat zeiden wij ooit op de Leidse hogeschool onder elkaar.. Daar in Den Haag zouden wij nooit willen zitten..
1/10quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Enige kut die ik momenteel use is die van je moeder.
Zal wel een kriem zijn, voor een fascist als jij..quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In Den Haag word je nog tweetalig opgeleid, amice.
Goed om te zien dat je naar goed Frontpage gebruik hier ook op het forum een dag later met het nieuws komtquote:
Ik zag net op het DENK-youtubekanaal dat die flikkers gewoon dikke propaganda voeren. Stukjes knippen in uitspraken die zijn gedaan. Walgelijke partij.quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zij hoort zichzelf ZO graag lullen. Verschrikkelijk.
quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:04 schreef onlogisch het volgende:
Ik weet niet wat je intenties zijn Niek. Maar Stijn is een prima mod. Beter hou je gewoon je bek tegen hem
Waar is Typisch nou heen gevlucht?quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goed om te zien dat je naar goed Frontpage gebruik hier ook op het forum een dag later met het nieuws komt
quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:05 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Keep the subwoofer calm, als er kinderen in de kamer zijn..
Jood.. En al is Chanukah dit jaar tussen 25/12 en 31/12.. Ik houd niet van godsdienstige feesten..quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Erg sterk ben je vandaag niet Niek. Waarom vier je trouwens geen kerst?
Je bent een jood?quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:07 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Jood.. En al is Chanukah dit jaar tussen 25/12 en 31/12.. Ik houd niet van godsdienstige feesten..
Sterker nog.. Ik heb al op mijn 29e een vleespet overgehouden van het keppeltje dragen..quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je bent een jood?![]()
Caland vindt dit leuk.
quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:14 schreef Jojoortje het volgende:
Bij de Katholieken komt die plek ergens anders door. Liever door een keppeltje dan hoor.
Bij de Katholieken komt die plek ergens anders door. Liever door een keppeltje dan hoor.
JODEN LOPEN ALTIJD WEGquote:Op zaterdag 24 december 2016 22:16 schreef Befbekje het volgende:
[..]..
Anyway.. Ik ga mijn Conditoreiüberaschung opvreten en langzaamaan te bed..
Tschuss..
Zou Vasion geen kerst vieren dan?quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt Hans.
Ik verwacht dat Vasion morgen met een Frontpage item komt.
Geen TR gezien.quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:30 schreef Jojoortje het volgende:
Bedankt Stijn dat je mijn TR hebt afgehandeld.
nsbeerquote:Op zaterdag 24 december 2016 22:30 schreef Jojoortje het volgende:
Bedankt Stijn dat je mijn TR hebt afgehandeld.
Veel Dikkie Dik plezierquote:Op zaterdag 24 december 2016 22:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga mijn bed in, nog even een boekje lezen.
Spannende zaterdagavond wel.quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga mijn bed in, nog even een boekje lezen.
Koop lekker een aboquote:Op zaterdag 24 december 2016 22:35 schreef Jojoortje het volgende:
Stijn heb ik in 2016 een note gekregen? Of is het een noteloos jaar geworden?
For real?quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:41 schreef Vasion het volgende:
[..]
Nou je laatste note dateert van 2013.
Nee. Ik ben gewoon thuis. Ik steek vuurwerk af met een ouwe baas van 4 jaarquote:Op zaterdag 24 december 2016 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga je nog met oudjaar de deur uit, pikkemans?
Ik weet nog niet wat ik na LIV-MCI moet doen aangezien de oudejaarsconference door Claudia de Breij wordt gedaan.quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Ik ben gewoon thuis. Ik steek vuurwerk af met een ouwe baas van 4 jaar
Leuk filmpje aanzetten, ik ga ook niet naar Claudiaquote:Op zaterdag 24 december 2016 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wat ik na LIV-MCI moet doen aangezien de oudejaarsconference door Claudia de Breij wordt gedaan.
Herman Finkers vorig jaar was echt genot.quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leuk filmpje aanzetten, ik ga ook niet naar Claudiakijken
Finkers is ook een godquote:Op zaterdag 24 december 2016 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Herman Finkers vorig jaar was echt genot.
Wat is het verschil met nu ?quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:17 schreef Elan het volgende:
Als Feyenoord dit jaar geen kampioen mocht worden ga ik geen normale post meer maken Stijn
Koekoek.quote:
Die man was toch gewoon een zwakzinnige idioot? Snap niet waarom hij door sommigen als cultheld gezien wordt. Des te doder des te beter in dit geval.quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:02 schreef AFCNiels het volgende:
Gelukkig hebben we nog de filmpjes.
quote:Op zondag 25 december 2016 00:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die man was toch gewoon een zwakzinnige idioot? Snap niet waarom hij door sommigen als cultheld gezien wordt. Des te doder des te beter in dit geval.
Idioot. Hoopje anti-materie.quote:Op zondag 25 december 2016 00:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die man was toch gewoon een zwakzinnige idioot? Snap niet waarom hij door sommigen als cultheld gezien wordt. Des te doder des te beter in dit geval.
vannacht in je moeder waren we inhoudelijkquote:Op zondag 25 december 2016 00:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Jongens, beetje inhoudelijk graag!
Dit kan beter.quote:Op zondag 25 december 2016 00:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
vannacht in je moeder waren we inhoudelijk
Hij is al dood, ontzettende debiel.quote:Op zondag 25 december 2016 00:11 schreef Elan het volgende:
Tevens doodverwensing door GGMM.
ARE YOU WATCHTING ARE YOU WATCHTING STINHOOOO
Volgens mij is Eurokok Martin vannacht nog over je moeder heen geweest, gezien zijn plotselinge overlijden.quote:Op zondag 25 december 2016 00:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit kan beter.
(dat zei m'n moeder ook vannacht)
Dat lijkt me sterk, toen lag hij te creperen van de pijn.quote:Op zondag 25 december 2016 00:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Volgens mij is Eurokok Martin vannacht nog over je moeder heen geweest
Heb je genotequote:Op zondag 25 december 2016 00:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Net als het eten van Eurikok Martin.
Hahahaha![]()
Waarom? Die man liep continu met z'n gore ongewassen klauwen in andermans eten te graaien. Ik heb hem zelfs horen zeggen dat hij geen stukjes vuil onder zijn nagels vandaan haalt omdat die in het gehakt vanzelf schoon worden.quote:Op zondag 25 december 2016 00:14 schreef kapiteintje het volgende:
Hoop dat Stinho het zielige stukje mens dat René is een verdiende winterstop geeft
Ok, dan is het wel prima om iemand dood te wensen. Als zelfs Elan het te ver vindt gaan moet je je conclusies trekken.quote:Op zondag 25 december 2016 00:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom? Die man liep continu met z'n gore ongewassen klauwen in andermans eten te graaien. Ik heb hem zelfs horen zeggen dat hij geen stukjes vuil onder zijn nagels vandaan haalt omdat die in het gehakt vanzelf schoon worden.
Dat soort 'mensen' zijn te walgelijk voor woorden.
Maar ach, hij is 'grappig' dus dan mag het!
Ik wens hem niet dood. Hij is al dood.quote:Op zondag 25 december 2016 00:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok, dan is het wel prima om iemand dood te wensen.
Bijzonder dat je Elan als graadmeter gebruikt. Als er iemand is die constant een bijzonder labiele indruk op mij achterlaat dan is het Elan.quote:Op zondag 25 december 2016 00:18 schreef kapiteintje het volgende:
Als zelfs Elan het te ver vindt gaan moet je je conclusies trekken.
Zou nooit op iemand zijn graf dansen, walgelijk figuur.quote:Op zondag 25 december 2016 00:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wens hem niet dood. Hij is al dood.
Ik gaf slechts aan dat ik er absoluut niet rouwig om ben.
[..]
Bijzonder dat je Elan als graadmeter gebruikt. Als er iemand is die constant een bijzonder labiele indruk op mij achterlaat dan is het Elan.
En toch steun ik je wanneer ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op zondag 25 december 2016 00:25 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM weet heel goed hoe ik over hem denk en andersom.
Je bent een goed mens.quote:Op zondag 25 december 2016 00:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
En toch steun ik je wanneer ik denk dat je gelijk hebt.
Mijn objectiviteit is mijn grootste kracht.
Jij en objectiefquote:Op zondag 25 december 2016 00:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
En toch steun ik je wanneer ik denk dat je gelijk hebt.
Mijn objectiviteit is mijn grootste kracht.
WestWorld schijnt een toffe serie te zijn.quote:Op zondag 25 december 2016 00:28 schreef GGMM het volgende:
Jongens, ik twijfel of ik aan Bates Motel moet beginnen ja of nee. Het lijkt me een beetje een meh-serie.
Maar ik heb ook niet veel alternatieven.
Dat is het.quote:Op zondag 25 december 2016 00:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
WestWorld schijnt een toffe serie te zijn.
Dat kan ik bevestigen. Eergisteren aan begonnen, gisteren laatste aflevering gezien.quote:Op zondag 25 december 2016 00:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
WestWorld schijnt een toffe serie te zijn.
Ik laat me niet imponeren door je moreel verheven vingertje. GGMM heeft gewoon gelijk over de hygiëne van de beste man.quote:Op zondag 25 december 2016 00:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een beetje Hans van Breukelen die de nieuwe PIM support dit.
Aldus de man die smoezelige restjes uit oude Jupiler flesjes drinkt.quote:Op zondag 25 december 2016 00:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik laat me niet imponeren door je moreel verheven vingertje. GGMM heeft gewoon gelijk over de hygiëne van de beste man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |