quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:05 schreef Vasion het volgende:
R&P / [SC Relaties #3659]
Boys, als dit geen neuken wordt
Jij duikt er vanavond nog bovenop heb ik zo het idee Vasionquote:
Je kan niet bijster goed situaties interpreteren.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vind je het gek als je verplicht moet sjoelen?
Eh, ok.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kan niet bijster goed situaties interpreteren.
Ssst, charmed_angel leest mee he.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Jij duikt er vanavond nog bovenop heb ik zo het idee Vasion
Geef hem eens ongelijkquote:Op zaterdag 24 december 2016 21:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Jij duikt er vanavond nog bovenop heb ik zo het idee Vasion
trioquote:Op zaterdag 24 december 2016 21:09 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ssst, charmed_angel leest mee he.
Welke rol krijgt Onlogisch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee. Jij?quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga je nog iets met Kerst doen?
Vorig jaar een nieuwe laten plaatsen. Kost wat, maar dan heb je ook watquote:Op zaterdag 24 december 2016 21:12 schreef Typisch het volgende:
kk
de cv vertoont kuren
koude kersemus
Ik had dat ook vier dagen lang.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:12 schreef Typisch het volgende:
kk
de cv vertoont kuren
koude kersemus
ik ben hier morgen weer wegquote:Op zaterdag 24 december 2016 21:13 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik had dat ook vier dagen lang.Met jas aan moeten Fok!ken
quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:11 schreef Vasion het volgende:
[..]
Welke rol krijgt Onlogisch?
je ontwijkt mijn vraagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |