Voor die extra stimulatie.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
wel als je maden op je eikel wil.
Wel super leuk, cabaretquote:Op zaterdag 24 december 2016 21:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ach, alle vorige keren ook altijd goed gegaan, dus heb er nu ook vertrouwen in
Je mag mee als je het aandurft hoorquote:Op zaterdag 24 december 2016 21:03 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Wel super leuk, cabaretZou dat veel meer moeten doen.. Miss wel een goed voornemen voor volgend jaar
Ieuwquote:Op zaterdag 24 december 2016 21:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
wel als je maden op je eikel wil.
wat is jouw fetish?quote:
Niet uitverkocht dan?quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je mag mee als je het aandurft hoor
Jawel. Maar heb twee kaartjes en vooralsnog wat niemand nog zo enthousiast dat hij/zij super graag mee wilde. Heb twee mensen waarmee ik wel eens naar cabaret ga alleen beide zijn niet echt Hans Teeuwen fan. Dus willen wel mee als ik niemand anders heb kunnen vinden maar vinden het niet echt de moeite.quote:
Als je echt Gio zou zijnquote:Op zaterdag 24 december 2016 21:06 schreef Vasion het volgende:
[..]
Wildvreemde juffrouws in de R&P ontmoeten
Ik vond Hans Teeuwen vroeger heel leuk, laatste show viel beetje tegen.. Maar wanneer is het?quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jawel. Maar heb twee kaartjes en vooralsnog wat niemand nog zo enthousiast dat hij/zij super graag mee wilde. Heb twee mensen waarmee ik wel eens naar cabaret ga alleen beide zijn niet echt Hans Teeuwen fan. Dus willen wel mee als ik niemand anders heb kunnen vinden maar vinden het niet echt de moeite.
30 januariquote:Op zaterdag 24 december 2016 21:08 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik vond Hans Teeuwen vroeger heel leuk, laatste show viel beetje tegen.. Maar wanneer is het?
in hun habitatquote:Op zaterdag 24 december 2016 21:06 schreef Vasion het volgende:
[..]
Wildvreemde juffrouws in de R&P ontmoeten
Dat kan toch helemaal niet. Had ik vroeger al posters op m'n kast van hem. En van Henke Larsson natuurlijkquote:
Oeh dan kan ik welquote:
Ik ben. De. Aller. Aller. Aller. Grootste. Hans. Teeuwen fan.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jawel. Maar heb twee kaartjes en vooralsnog wat niemand nog zo enthousiast dat hij/zij super graag mee wilde. Heb twee mensen waarmee ik wel eens naar cabaret ga alleen beide zijn niet echt Hans Teeuwen fan. Dus willen wel mee als ik niemand anders heb kunnen vinden maar vinden het niet echt de moeite.
Nee, Het was Amsterdam of België. Voor Amsterdam gekozenquote:Op zaterdag 24 december 2016 21:10 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Oeh dan kan ik welMaar weet nog nie of ik op de eerste rij durf te zitten
Is het in Utrecht?
Waarom heb je dan geen kaartje gekocht?quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ben. De. Aller. Aller. Aller. Grootste. Hans. Teeuwen fan..
Ik heb een nier over voor een kaartje..
<-quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:01 schreef Vasion het volgende:
Kijkt er iemand naar NPO1 op dit moment?
Vergeten.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waarom heb je dan geen kaartje gekocht?
Oh das nie echt om de hoekquote:Op zaterdag 24 december 2016 21:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, Het was Amsterdam of België. Voor Amsterdam gekozenomdat ik in de dagen in België zelf niet kon i.v.m. werk.
fack noquote:Op zaterdag 24 december 2016 21:14 schreef Vasion het volgende:
[..]
Wat betekent dat?Ik ben dom, maar wel schattig
nederland is nog niet aangevallen door ISquote:
Wel ingeschreven voor de tryouts, maar daarna kats onmeunig vergeten.quote:
Heb ik niks aan als ik dinsdag pas vervoer heb.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja! Het vriest niet, geen files, geen ongelukken en vrede op aarde. Nja tot overmorgen dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |