Neem nog een stukje chocoladequote:Op zaterdag 24 december 2016 21:18 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Heb ik niks aan als ik dinsdag pas vervoer heb.
Omdat architectuurquote:Op zaterdag 24 december 2016 21:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waarom zou je een kerk maken? Jij bent niet gelovig toch?
Ga vrouwen uit je verleden stalken op facebook in de hoop dat ze sexy foto's hebbenquote:
Nah dan word ik droevigquote:Op zaterdag 24 december 2016 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga vrouwen uit je verleden stalken op facebook in de hoop dat ze sexy foto's hebben
Mwa kan mooie gebouwen wel waarderen hoorquote:Op zaterdag 24 december 2016 21:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, wist niet dat je daar ook interesse in had.
Hoe oud is je zusje dan?quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:26 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn zusje zit ook zielig te doen dat ze nooit een vriendje heeft gehad vanavond.
pics van je zusjequote:Op zaterdag 24 december 2016 21:26 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn zusje zit ook zielig te doen dat ze nooit een vriendje heeft gehad vanavond.
Ik ben niet veel ouder en ga ook met een FOK!ker.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bijna 20, dus FOK!kers moeten van haar afblijven
Als je ooit echt geld te kort hebt kan je haar hier altijd pimpen zo te zien.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja maar jij bent al bezoedeld.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:28 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik ben niet veel ouder en ga ook met een FOK!ker.
Hoezo?quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:27 schreef Fripsel het volgende:
Dat verliezen van mn portomonnee krijgt nu eigenlijk toch wel een kutwending.
Aww, wie is als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:28 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik ben niet veel ouder en ga ook met een FOK!ker.
quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Shots firedquote:Op zaterdag 24 december 2016 21:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja maar jij bent al bezoedeld.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:31 schreef Fripsel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Meneer klinkt alsof je oud bent.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:35 schreef Vasion het volgende:
(inside grap, lees een paar posts terug)
Nietes, nietesquote:Op zaterdag 24 december 2016 21:36 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Fax, 33 is wel oud hoor. Zeg ik uit ervaring.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |