Waarom heb je dan geen kaartje gekocht?quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ben. De. Aller. Aller. Aller. Grootste. Hans. Teeuwen fan..
Ik heb een nier over voor een kaartje..
<-quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:01 schreef Vasion het volgende:
Kijkt er iemand naar NPO1 op dit moment?
Vergeten.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waarom heb je dan geen kaartje gekocht?
Oh das nie echt om de hoekquote:Op zaterdag 24 december 2016 21:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, Het was Amsterdam of België. Voor Amsterdam gekozenomdat ik in de dagen in België zelf niet kon i.v.m. werk.
fack noquote:Op zaterdag 24 december 2016 21:14 schreef Vasion het volgende:
[..]
Wat betekent dat?Ik ben dom, maar wel schattig
nederland is nog niet aangevallen door ISquote:
Wel ingeschreven voor de tryouts, maar daarna kats onmeunig vergeten.quote:
Heb ik niks aan als ik dinsdag pas vervoer heb.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja! Het vriest niet, geen files, geen ongelukken en vrede op aarde. Nja tot overmorgen dan
Neem nog een stukje chocoladequote:Op zaterdag 24 december 2016 21:18 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Heb ik niks aan als ik dinsdag pas vervoer heb.
Omdat architectuurquote:Op zaterdag 24 december 2016 21:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waarom zou je een kerk maken? Jij bent niet gelovig toch?
Ga vrouwen uit je verleden stalken op facebook in de hoop dat ze sexy foto's hebbenquote:
Nah dan word ik droevigquote:Op zaterdag 24 december 2016 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga vrouwen uit je verleden stalken op facebook in de hoop dat ze sexy foto's hebben
Mwa kan mooie gebouwen wel waarderen hoorquote:Op zaterdag 24 december 2016 21:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, wist niet dat je daar ook interesse in had.
Hoe oud is je zusje dan?quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:26 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn zusje zit ook zielig te doen dat ze nooit een vriendje heeft gehad vanavond.
pics van je zusjequote:Op zaterdag 24 december 2016 21:26 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn zusje zit ook zielig te doen dat ze nooit een vriendje heeft gehad vanavond.
Ik ben niet veel ouder en ga ook met een FOK!ker.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bijna 20, dus FOK!kers moeten van haar afblijven
Als je ooit echt geld te kort hebt kan je haar hier altijd pimpen zo te zien.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja maar jij bent al bezoedeld.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:28 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik ben niet veel ouder en ga ook met een FOK!ker.
Hoezo?quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:27 schreef Fripsel het volgende:
Dat verliezen van mn portomonnee krijgt nu eigenlijk toch wel een kutwending.
Aww, wie is als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:28 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik ben niet veel ouder en ga ook met een FOK!ker.
quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Shots firedquote:Op zaterdag 24 december 2016 21:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja maar jij bent al bezoedeld.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:31 schreef Fripsel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Meneer klinkt alsof je oud bent.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:35 schreef Vasion het volgende:
(inside grap, lees een paar posts terug)
Nietes, nietesquote:Op zaterdag 24 december 2016 21:36 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Fax, 33 is wel oud hoor. Zeg ik uit ervaring.
Zeg dat maar aan moeraskatquote:Op zaterdag 24 december 2016 21:36 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Meneer klinkt alsof je oud bent.
Vanwaar deze aanname?quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:37 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Je bent de vriend van Moeraskat?
Ik ben heel jong.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:39 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Omdat ik tegen haar moet zeggen dat je oud bent? Was dat zo gek?
Maar zoo tycoon op de.. ik weet niet eens meer hoe die krengen heten gebruikte ook dat woord.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zo jong dat hij niet weet wat habitat is.
Ik hoor in Rotterdam geen van beide.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:48 schreef Yvie_lu het volgende:
Mensen zie ik soms wel eens zeuren over moskeeën maar kerkklokken mogen ze ook wel eens afschaffen. Veel te veel lawaai
Nou dit is lullig.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zit tussen twee kerken in en ben bijna doof nu. Gok extra lawaai vanwege de kerstmis. Normaal zelf van de moskee geen last. Is dan ook veel minder vaak en staat iets verder weg.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:51 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik hoor in Rotterdam geen van beide.
Hier net ook toen ik terug liep.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:48 schreef Yvie_lu het volgende:
Mensen zie ik soms wel eens zeuren over moskeeën maar kerkklokken mogen ze ook wel eens afschaffen. Veel te veel lawaai
Alvast vergiffenis vragen voor de jaarlijkse kerstseks of werkt het zo niet?quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:57 schreef Lokasenna het volgende:
Morgenochtend misschien nog maar even naar de kerk.
Ik ben niet christelijk opgevoed. Ging een keer met buurjongen mee naar de Kerstmis.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:57 schreef Lokasenna het volgende:
Morgenochtend misschien nog maar even naar de kerk.
quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Alvast vergiffenis vragen voor de jaarlijkse kerstseks of werkt het zo niet?
Nee hoeft niet, uit liefde mag het wel van Jezus.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Alvast vergiffenis vragen voor de jaarlijkse kerstseks of werkt het zo niet?
Gelukkig maar, want als jullie dat al niet mogen dat zou de lat wel heel erg hoog liggenquote:Op zaterdag 24 december 2016 21:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee hoeft niet, uit liefde mag het wel van Jezus.
Ik weet nog niet of ik wel zin heb dit jaar hoor.quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gelukkig maar, want als jullie dat al niet mogen dat zou de lat wel heel erg hoog liggen
Ook niet stiekem tijdens O&N?quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik wel zin heb dit jaar hoor.
Is het nog stiekem als je het op FOK! hebt gezet? :$quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ook niet stiekem tijdens O&N?
dino is niet iedereenquote:
Ik de derde.quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:07 schreef Vasion het volgende:
[..]
Iets meer dan twee trouwens. 16 januari
De meeste hier denk ik? Lijkt me toch vervelend voor hem als iedereen continue een rooie kop krijgt van hem.quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |