quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:31 schreef Fripsel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Meneer klinkt alsof je oud bent.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:35 schreef Vasion het volgende:
(inside grap, lees een paar posts terug)
Nietes, nietesquote:Op zaterdag 24 december 2016 21:36 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Fax, 33 is wel oud hoor. Zeg ik uit ervaring.
Zeg dat maar aan moeraskatquote:Op zaterdag 24 december 2016 21:36 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Meneer klinkt alsof je oud bent.
Vanwaar deze aanname?quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:37 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Je bent de vriend van Moeraskat?
Ik ben heel jong.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:39 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Omdat ik tegen haar moet zeggen dat je oud bent? Was dat zo gek?
Maar zoo tycoon op de.. ik weet niet eens meer hoe die krengen heten gebruikte ook dat woord.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zo jong dat hij niet weet wat habitat is.
Ik hoor in Rotterdam geen van beide.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:48 schreef Yvie_lu het volgende:
Mensen zie ik soms wel eens zeuren over moskeeën maar kerkklokken mogen ze ook wel eens afschaffen. Veel te veel lawaai
Nou dit is lullig.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zo jong dat hij niet weet wat habitat is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |