Als je maar komt bij z'n moeder.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dat terwijl jij erin voorkomt.
Zie eerst maar eens een kut te vinden. Dan versieren we het later wel.quote:
Zo wel kolonisten van catan genot hier denk ik.quote:
wel meer denk ikquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens mijn notities heb je dit al eens eerder gezegd deze week
Is het omdat je een hekel aan je familie hebt?quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
wel meer denk ik
niet per se op de foks
Dan zal je notitieboekje wel vol staan bij posts van mij en tongquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens mijn notities heb je dit al eens eerder gezegd deze week
Tong80 is pas net weer terug van een ban dus ik heb daar weinig bij genoteerd.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan zal je notitieboekje wel vol staan bij posts van mij en tong
Carcasonne is leuker.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zo wel kolonisten van catan genot hier denk ik.
Al is het wachten tot mijn maatjes zichzelf los kunnen rukken van de familieverplichtingen vanavond.
Het enige rotte aan kerst zijn inderdaad die familieverplichtingen. Maar de sfeer is toch leuk?quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zo wel kolonisten van catan genot hier denk ik.
Al is het wachten tot mijn maatjes zichzelf los kunnen rukken van de familieverplichtingen vanavond.
Je hebt gelijk. Kwam aan de verkeerde moeder.quote:
Jij had de vader kunnen zijn van sommige moeders hier.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Kwam aan de verkeerde moeder.
Rare post dit Stijn.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind de familieverplichtingen juist niet erg, allemaal toffe menschen, maar wij zijn daar wat makkelijker in bij elkaar.
We denken aan je Drizzt!!quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb er nog maar 4 geteld, kutwerk goddomme, daar gaat m'n avond
Tot ziens, strijder voor het goede.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:28 schreef Lange_Lans het volgende:
Enfin; ik ga de ribeye aanbakken. Tschüss.
Totaal niet. Waarom?quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is het omdat je een hekel aan je familie hebt?
Je zit niet de hele dag aan het diner amice. Daarbij moet je familie er maar begrip voor op kunnen brengen dat je een subforum, specifieker gezegd een niet nader te noemen SC in goede banen moet leiden.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ik morgen aan het diner zit, zit ik niet aan Drizzt te denken hoor.
Wie?quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij heeft gehapt in FAQ zie ik
Ik vind het wel meevallen hoe erg het allemaal is momenteel.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je zit niet de hele dag aan het diner amice. Daarbij moet je familie er maar begrip voor op kunnen brengen dat je een subforum, specifieker gezegd een niet nader te noemen SC in goede banen moet leiden.
Hearthstone alweer vaarwel gezegd?quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
wel meer denk ik
niet per se op de foks
Na deze review zal ik hem ook achteraan parkeren dan.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:37 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb geprobeerd The Last Kingdom te gaan volgen maar na amper 2 afleveringen moet ik jullie teleurstellen. Ik ga 'm uitzetten. Hij kan mij niet bekoren.
Echt kut ja. None stop gelul maar uiteindelijk alsnog geen dialoog.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:37 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb geprobeerd The Last Kingdom te gaan volgen maar na amper 2 afleveringen moet ik jullie teleurstellen. Ik ga 'm uitzetten. Hij kan mij niet bekoren.
Opmerkelijke signature heb je daar.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:37 schreef onlogisch het volgende:
Hquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt kut ja. None stop gelul maar uiteindelijk alsnog geen dialoog.
Harrie Jekkers op NPO1quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt kut ja. None stop gelul maar uiteindelijk alsnog geen dialoog.
Jij hebt ook een mooie zie ikquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:38 schreef Vasion het volgende:
[..]
Opmerkelijke signature heb je daar.
quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hearthstone alweer vaarwel gezegd?
Sjongejonge al heb ik ook niet zoveel tijd meer. Wel rank 9 bereikt deze season omdat ik toch 3 dagen thuis moest zittenquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Helemaal vergeten die game.
Zit ook niet meer zoveel in de trein, daar was het een heerlijk spel voor. Misschien weer eens oppikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |