All you need is love kerstspecial.quote:Op zaterdag 24 december 2016 19:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Matige televisie programmering vanavond.
Nou maar hopen dat ze niet zoveel erft dat ze kan stoppen met haar werkzaamheden.quote:Op zaterdag 24 december 2016 19:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wij geen van allen, gezien haar kwaliteiten
wie kijkt er dan ook tv op kerstavondquote:Op zaterdag 24 december 2016 19:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Over een uurtje kan je trots zijn makker.quote:Op zaterdag 24 december 2016 19:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat een pokkewerk is dat tellen toch ookHad ik nou maar niks gezegd
Het wordt wel op prijs gesteld door sommigen.quote:Op zaterdag 24 december 2016 19:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat een pokkewerk is dat tellen toch ookHad ik nou maar niks gezegd
Beter naar de kerk gaan inderdaad.quote:Op zaterdag 24 december 2016 19:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wie kijkt er dan ook tv op kerstavond
Hou op schei uit.quote:Op zaterdag 24 december 2016 19:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
All you need is love kerstspecial.
Ik keek net 'Een Huis Vol'quote:Op zaterdag 24 december 2016 19:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Stel je niet aan.quote:
Ben je er klaar voor?quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik keek net 'Een Huis Vol'
Wat een tokkies in dat programma zeg.
Niemand kent dit.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oke.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moedergrappen passen niet bij de kerstgedachte.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:00 schreef onlogisch het volgende:
Niemand weet mijn moedergrap op waarde in te schatten.
Spijtig. Ik vond het één van de betere
Ik ben bang dat ik hem gemist heb. Was hij beter dan die van moi?quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:00 schreef onlogisch het volgende:
Niemand weet mijn moedergrap op waarde in te schatten.
Spijtig. Ik vond het één van de betere
In welke hoedanigheid?quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dat terwijl jij erin voorkomt.
quote:Op zaterdag 24 december 2016 19:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wij geen van allen, gezien haar kwaliteiten
Het feit dat je 'm gemist hebt geeft natuurlijk te denken over de kwaliteit. Daarmee is het ook uitgesloten dat deze zich kan meten met jouw arsenaal aan moeder-grappenquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik hem gemist heb. Was hij beter dan die van moi?
Ik zit mobiel dus mis wel eens iets. Gelukkig kon ik hem nog net op tijd op waarde schatten en de eer bewijzen die hij verdiende. Stel je niet te bescheiden op. Dat is mijn tip voor jou zo op kerstavond.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het feit dat je 'm gemist hebt geeft natuurlijk te denken over de kwaliteit. Daarmee is het ook uitgesloten dat deze zich kan meten met jouw arsenaal aan moeder-grappen
gewoon gezellig eten, wijntje en spelletjesquote:Op zaterdag 24 december 2016 19:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beter naar de kerk gaan inderdaad.
Oeh spelletjes. Ik doe vanavond ook spelletjes. Ik leg dan iets in de handen van mijn vrouw en als ze raadt wat het is mag ze er mee spelen. En als ze heg niet raadt ook.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gewoon gezellig eten, wijntje en spelletjes
Gaat het nog steeds over wijn?quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gewoon gezellig eten, wijntje en spelletjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |