Jij hebt wel een flinke obsessie voor die man zegquote:Op zaterdag 24 december 2016 19:21 schreef AFCNiels het volgende:
Ik hoop dat er een thema-avond komt over de Eurokok, dat heeft hij wel verdiend.
Dat dacht ik.quote:Op zaterdag 24 december 2016 18:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Terechte klacht, Onlo.
tr gemacht.quote:Op zaterdag 24 december 2016 19:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Die film bleek hersenkanker te veroorzaken
We zitten hier op een lijn Nielsch.quote:Op zaterdag 24 december 2016 19:06 schreef AFCNiels het volgende:
Ook geen Die Hard, de beste kerstfilm ooit.
Net nog gekomen. In het gezicht van je moeder. Je vader heeft het gelukkig gefilmd voor het nageslacht.quote:
Oke haags_kwartiertje.quote:Op zaterdag 24 december 2016 19:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vanavond is Jekkers en Jeroen op tv
AND THE WINNER, BY K.O. IS LANS!!!quote:Op zaterdag 24 december 2016 19:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Net nog gekomen. In het gezicht van je moeder. Je vader heeft het gelukkig gefilmd voor het nageslacht.
Mijn moeder heeft al een aantal jaar een nieuwe vriend. Het zou fijn zijn als je hem in de grap kan betrekken.quote:Op zaterdag 24 december 2016 19:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Net nog gekomen. In het gezicht van je moeder. Je vader heeft het gelukkig gefilmd voor het nageslacht.
quote:Op zaterdag 24 december 2016 19:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft al een aantal jaar een nieuwe vriend. Het zou fijn zijn als je hem in de grap kan betrekken.
Hopelijk overkomt hem wat.
Dat is niet helemaal in lijn met de kerstgedachte.quote:Op zaterdag 24 december 2016 19:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft al een aantal jaar een nieuwe vriend. Het zou fijn zijn als je hem in de grap kan betrekken.
Nee. Dit gaat 'm niet worden.quote:Op zaterdag 24 december 2016 19:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel met kerst. Alhoewel hij nog wel eerst de postcodekanjer zou mogen winnen.quote:Op zaterdag 24 december 2016 19:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal in lijn met de kerstgedachte.
Hoezo hij? Hij is geen familie van je en heeft je vast onterft als je al ergens recht op zou hebben. Zou ik namelijk ook doen bij jou.quote:Op zaterdag 24 december 2016 19:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel met kerst. Alhoewel hij nog wel eerst de postcodekanjer zou mogen winnen.
Voor zover ik weet erft mijn moeder een groot deel, maar haar gun ik niet dat haar iets overkomt.quote:Op zaterdag 24 december 2016 19:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoezo hij? Hij is geen familie van je en heeft je vast onterft als je al ergens recht op zou hebben. Zou ik namelijk ook doen bij jou.
Ik vind Home Alone 2 stiekem nog beter. Niet doorvertellen hoor.quote:Op zaterdag 24 december 2016 19:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Home Alone 1 > Home Alone 2 > de rest
Wij geen van allen, gezien haar kwaliteitenquote:Op zaterdag 24 december 2016 19:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Voor zover ik weet erft mijn moeder een groot deel, maar haar gun ik niet dat haar iets overkomt.
All you need is love kerstspecial.quote:Op zaterdag 24 december 2016 19:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Matige televisie programmering vanavond.
Nou maar hopen dat ze niet zoveel erft dat ze kan stoppen met haar werkzaamheden.quote:Op zaterdag 24 december 2016 19:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wij geen van allen, gezien haar kwaliteiten
wie kijkt er dan ook tv op kerstavondquote:Op zaterdag 24 december 2016 19:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Over een uurtje kan je trots zijn makker.quote:Op zaterdag 24 december 2016 19:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat een pokkewerk is dat tellen toch ookHad ik nou maar niks gezegd
Het wordt wel op prijs gesteld door sommigen.quote:Op zaterdag 24 december 2016 19:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat een pokkewerk is dat tellen toch ookHad ik nou maar niks gezegd
Beter naar de kerk gaan inderdaad.quote:Op zaterdag 24 december 2016 19:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wie kijkt er dan ook tv op kerstavond
Hou op schei uit.quote:Op zaterdag 24 december 2016 19:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
All you need is love kerstspecial.
Ik keek net 'Een Huis Vol'quote:Op zaterdag 24 december 2016 19:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Stel je niet aan.quote:
Ben je er klaar voor?quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik keek net 'Een Huis Vol'
Wat een tokkies in dat programma zeg.
Niemand kent dit.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oke.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moedergrappen passen niet bij de kerstgedachte.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:00 schreef onlogisch het volgende:
Niemand weet mijn moedergrap op waarde in te schatten.
Spijtig. Ik vond het één van de betere
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |