Neejoh.quote:Op zaterdag 24 december 2016 18:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens. Moet ik bij de awards ook het puntenaantal geven qua stemmen? Anders gaat dit nog een eeuwigheid duren terwijl ik al lang en breed weet wie de award wint.
Jawel joh, is altijd zo geweest. Maakt niet uit of er 1 of 3 personen voor een award ingevuld zijn, plek 1 krijgt 3 punten, plek 2 2 punten en plek 3 1 punt, klaar.quote:Op zaterdag 24 december 2016 18:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens. Moet ik bij de awards ook het puntenaantal geven qua stemmen? Anders gaat dit nog een eeuwigheid duren terwijl ik al lang en breed weet wie de award wint.
Hier heb ik geen zin in. Ik tel gewoon alles met die puntentelling en daarna geef ik alleen de winnaar aan.quote:Op zaterdag 24 december 2016 18:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jawel joh, is altijd zo geweest. Maakt niet uit of er 1 of 3 personen voor een award ingevuld zijn, plek 1 krijgt 3 punten, plek 2 2 punten en plek 3 1 punt, klaar.
Ga zelf dan tellen gekquote:Op zaterdag 24 december 2016 18:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jawel joh, is altijd zo geweest. Maakt niet uit of er 1 of 3 personen voor een award ingevuld zijn, plek 1 krijgt 3 punten, plek 2 2 punten en plek 3 1 punt, klaar.
Heb ik vorig jaar al gedaan, dikke.quote:
Karig ditquote:Op zaterdag 24 december 2016 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier heb ik geen zin in. Ik tel gewoon alles met die puntentelling en daarna geef ik alleen de winnaar aan.
Dan heb je dus al ervaring. Mooi.quote:Op zaterdag 24 december 2016 19:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb ik vorig jaar al gedaan, dikke.
Genotquote:Op zaterdag 24 december 2016 19:02 schreef charmed_angel het volgende:
Schoonmoeder: Miran je heb al 3 flessen wijn weg.
Dat mens is koekwaus hoor
1 flesje nog maar+ 1 glas
GEKKENHUIS.quote:Op zaterdag 24 december 2016 19:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Weet je wat... Ik ga wel tellen, eerst even de afwas doen en daarna ga ik er voor zitten. Verveel me toch
GEK'NHOES!quote:
quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2016 19:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Weet je wat... Ik ga wel tellen, eerst even de afwas doen en daarna ga ik er voor zitten. Verveel me toch
Home Alone 1 > Home Alone 2 > de restquote:Op zaterdag 24 december 2016 19:06 schreef AFCNiels het volgende:
Ook geen Die Hard, de beste kerstfilm ooit.
Die met Hanszs Gruberquote:Op zaterdag 24 december 2016 19:06 schreef AFCNiels het volgende:
Ook geen Die Hard, de beste kerstfilm ooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |