Ik ben bang dat ik hem gemist heb. Was hij beter dan die van moi?quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:00 schreef onlogisch het volgende:
Niemand weet mijn moedergrap op waarde in te schatten.
Spijtig. Ik vond het één van de betere
In welke hoedanigheid?quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dat terwijl jij erin voorkomt.
quote:Op zaterdag 24 december 2016 19:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wij geen van allen, gezien haar kwaliteiten
Het feit dat je 'm gemist hebt geeft natuurlijk te denken over de kwaliteit. Daarmee is het ook uitgesloten dat deze zich kan meten met jouw arsenaal aan moeder-grappenquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik hem gemist heb. Was hij beter dan die van moi?
Ik zit mobiel dus mis wel eens iets. Gelukkig kon ik hem nog net op tijd op waarde schatten en de eer bewijzen die hij verdiende. Stel je niet te bescheiden op. Dat is mijn tip voor jou zo op kerstavond.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het feit dat je 'm gemist hebt geeft natuurlijk te denken over de kwaliteit. Daarmee is het ook uitgesloten dat deze zich kan meten met jouw arsenaal aan moeder-grappen
gewoon gezellig eten, wijntje en spelletjesquote:Op zaterdag 24 december 2016 19:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beter naar de kerk gaan inderdaad.
Oeh spelletjes. Ik doe vanavond ook spelletjes. Ik leg dan iets in de handen van mijn vrouw en als ze raadt wat het is mag ze er mee spelen. En als ze heg niet raadt ook.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gewoon gezellig eten, wijntje en spelletjes
Gaat het nog steeds over wijn?quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gewoon gezellig eten, wijntje en spelletjes
Als je maar komt bij z'n moeder.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dat terwijl jij erin voorkomt.
Zie eerst maar eens een kut te vinden. Dan versieren we het later wel.quote:
Zo wel kolonisten van catan genot hier denk ik.quote:
wel meer denk ikquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens mijn notities heb je dit al eens eerder gezegd deze week
Is het omdat je een hekel aan je familie hebt?quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
wel meer denk ik
niet per se op de foks
Dan zal je notitieboekje wel vol staan bij posts van mij en tongquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens mijn notities heb je dit al eens eerder gezegd deze week
Tong80 is pas net weer terug van een ban dus ik heb daar weinig bij genoteerd.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan zal je notitieboekje wel vol staan bij posts van mij en tong
Carcasonne is leuker.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zo wel kolonisten van catan genot hier denk ik.
Al is het wachten tot mijn maatjes zichzelf los kunnen rukken van de familieverplichtingen vanavond.
Het enige rotte aan kerst zijn inderdaad die familieverplichtingen. Maar de sfeer is toch leuk?quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zo wel kolonisten van catan genot hier denk ik.
Al is het wachten tot mijn maatjes zichzelf los kunnen rukken van de familieverplichtingen vanavond.
Je hebt gelijk. Kwam aan de verkeerde moeder.quote:
Jij had de vader kunnen zijn van sommige moeders hier.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Kwam aan de verkeerde moeder.
Rare post dit Stijn.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind de familieverplichtingen juist niet erg, allemaal toffe menschen, maar wij zijn daar wat makkelijker in bij elkaar.
We denken aan je Drizzt!!quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb er nog maar 4 geteld, kutwerk goddomme, daar gaat m'n avond
Tot ziens, strijder voor het goede.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:28 schreef Lange_Lans het volgende:
Enfin; ik ga de ribeye aanbakken. Tschüss.
Totaal niet. Waarom?quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is het omdat je een hekel aan je familie hebt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |