Gestopt na de eerste zes awards. Pleuriswerk. Ging vorig jaar veel vlotterquote:Op zaterdag 24 december 2016 21:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe staat het met de awardstelling maatje?
De SC is bezig aan een heropleving, dan krijg je dat.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gestopt na de eerste zes awards. Pleuriswerk. Ging vorig jaar veel vlotter
Users die een negatieve bijdrage hebben geleverd aan VBL krijgen een award. Hoe krom is dat?quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En tweede achter PSVCL als user die door iedereen wordt uitgekotst. Fucking surprise.
Niek doet het ook verrassend goed als nieuwkomer.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En tweede achter PSVCL als user die door iedereen wordt uitgekotst. Fucking surprise.
Niets irritanter dan willekeurige kutposts, hé. Daarom werd ik vroeger ook uitgekotst.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niek doet het ook verrassend goed als nieuwkomer.
Ik ga me inhouden denk ikquote:Op zaterdag 24 december 2016 21:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Was gisteravond uit geweest, ook iets teveel op.
Ga even Oeroeg van Hella Haasse lezen..quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niets irritanter dan willekeurige kutposts, hé. Daarom werd ik vroeger ook uitgekotst.
Haal je daar je inspiratie voor je aidsposts vandaan?quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:47 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ga even Oeroeg van Hella Haasse lezen..
Nee, maar dan zijn we tenminste even van je gezeik af..quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Haal je daar je inspiratie voor je aidsposts vandaan?
Een overgrote meerderheid op het forum is het niet met je eens getuige de awards.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:48 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Nee, maar dan zijn we tenminste even van je gezeik af..
Nigger, ik lurkte hier al toen zat jij nog in de aap-noot-mies-fase..quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een overgrote meerderheid op het forum is het niet met je eens getuige de awards.
Gras is groen.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:50 schreef Elan het volgende:
Ah Stijn doet weer kinderachtig, gras is groen.
Hier kan ik niets mee want het valt voor geen meter te bewijzen.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:50 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Nigger, ik lurkte hier al toen zat jij nog in de aap-noot-mies-fase..
Ah, je bent bijgekomen van je roast vannacht.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:50 schreef Elan het volgende:
Ah Stijn doet weer kinderachtig, gras is groen.
Laat ik het zo stellen.. Ik had mijn brommerrijbewijs al voordat Maikuul een dergelijk rijbewijs had..quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier kan ik niets mee want het valt voor geen meter te bewijzen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |