SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.
Zonder wrijving geen glans
Homo.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik geef het op, anders zit ik hier nog ruim twee uur te tellenIk open wel een topic en geef aan wie de eerste 6 awards hebben gewonnen, iemand anders mag dan aanvullen.
Welke?quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:45 schreef Vasion het volgende:
De vrouwen in de OP worden kwalitatief beter.
Wat je zegt ben je zelf.quote:
Wie heb je al?quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jullie nog suggesties voor op het wie gaat er dood in 2017 lijstje nu ik Martin moet vervangen?
Rare redenatiequote:Op zaterdag 24 december 2016 20:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat Drizzt weigert mij van advies te voorzien
Huh?quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat Drizzt weigert mij van advies te voorzien
Jan Mulder (op leeftijd)quote:
Welke TR?quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:48 schreef onlogisch het volgende:
Oh ja. Even kijken of die jood nog wat met mijn TR heeft gedaan.
Oh die postquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vorige topic, games. Wow/ZH. Lees je mijn posts niet of zo?
Vlekken? Wat.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jan Mulder (op leeftijd)
2: Fernando Riksen (Als)
3: Bam Magera (Depressief drankmisbruik)
4: Paul van Gorcum (Kanker)
5:Hugh Hefner (90)
6: Adèle Bloemendaal(Ouwe tv diva 85 diverse beroertes)
7:Eurokok Martin ( Kanker )
8: Bill Clinton ( Vlekken)
9: Bas Van Toor ( in hetzelfde jaar als de baron)
10: Mick Jagger
Harrie Jekkers is op NPO1, drizzt.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oh die postGa Stellaris, Cities: Skylines, Euro Truck Simulator 2 (met stuurtje en pedalen want baas), de Mass Effect Trilogie of toch weer Football Manager spelen.
Ik moest nog wijzigingen doorvoeren voor 2017 aangezien Fidel en Zsa Zsa al het loodje hebben gelegd.quote:
Ik kan die post wel even voor je unlocken, God.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik moest nog wijzigingen doorvoeren voor 2017 aangezien Fidel en Zsa Zsa al het loodje hebben gelegd.
Ik hoop op een nieuwe wow achtig is. Dat Legion, is dat het nou waar om te gaan spelen? Of is dat net als WOTLK / Cata/ MoP?quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oh die postGa Stellaris, Cities: Skylines, Euro Truck Simulator 2 (met stuurtje en pedalen want baas), de Mass Effect Trilogie of toch weer Football Manager spelen.
Graag, Bush Senior hartaanval, en Elizabeth II ouderdom, graag met de bijbehorende wiki linkjes.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan die post wel even voor je unlocken, God.
Ik heb Legion de eerste twee weken gespeeld, toen was ik WoW weer beu. WoW sindsdien ook niet meer aangeraakt.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoop op een nieuwe wow achtig is. Dat Legion, is dat het nou waar om te gaan spelen? Of is dat net als WOTLK / Cata/ MoP?
quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Graag, Bush Senior hartaanval, en Elizabeth II ouderdom, graag met de bijbehorende wiki linkjes.
Wel godverdomme Stijnquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben vreselijk lui.
quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wel godverdomme Stijn
Ik ben nog bozer op die Leonos of whatever. Die heeft gewoon niks met mijn TR gedaan
Quincy Garioquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hansje Bunschoten is het excuus voor weinig inspiratie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |