Enige kut die ik momenteel use is die van je moeder.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gras is groen.
Elan is een kutuser.
En toen kreeg je Parkinson of een ander iets waardoor je allemaal willekeurige gedachtes in je hoofd kan oproepen?quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:52 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Laat ik het zo stellen.. Ik had mijn brommerrijbewijs al voordat Maikuul een dergelijke rijbewijs had..
Uiteraardquote:Op zaterdag 24 december 2016 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, je bent bijgekomen van je roast vannacht.
Zo slechtquote:Op zaterdag 24 december 2016 21:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Enige kut die ik momenteel use is die van je moeder.
Ja.. En al vrij snel verdiende ik daar mijn poen mee terwijl jij nog steeds bij mama woontquote:Op zaterdag 24 december 2016 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En toen kreeg je Parkinson of een ander iets waardoor je allemaal willekeurige gedachtes in je hoofd kan oproepen?
Zit wat in, al vind ik het niet zo moeilijk om me tegen je blufpoker te wapenen.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Uiteraard
Daar had je wel GGMM voor nodig trouwens.
Van zoiets simpels je beroep maken zou ik niet willen.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:54 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ja.. En al vrij snel verdiende ik mij daar mijn poen mee terwijl jij nog steeds mama woont..
Het is je vergeven hoor.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zit wat in, al vind ik het niet zo moeilijk om me tegen je blufpoker te wapenen.
Dat zeiden wij ooit op de Leidse hogeschool onder elkaar.. Daar in Den Haag zouden wij nooit willen zittenquote:Op zaterdag 24 december 2016 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van zoiets simpels je beroep maken zou ik niet willen.
In Den Haag word je nog tweetalig opgeleid, amice.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:56 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Dat zeiden wij ooit op de Leidse hogeschool onder elkaar.. Daar in Den Haag zouden wij nooit willen zitten..
1/10quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Enige kut die ik momenteel use is die van je moeder.
Zal wel een kriem zijn, voor een fascist als jij..quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In Den Haag word je nog tweetalig opgeleid, amice.
Goed om te zien dat je naar goed Frontpage gebruik hier ook op het forum een dag later met het nieuws komtquote:
Ik zag net op het DENK-youtubekanaal dat die flikkers gewoon dikke propaganda voeren. Stukjes knippen in uitspraken die zijn gedaan. Walgelijke partij.quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zij hoort zichzelf ZO graag lullen. Verschrikkelijk.
quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:04 schreef onlogisch het volgende:
Ik weet niet wat je intenties zijn Niek. Maar Stijn is een prima mod. Beter hou je gewoon je bek tegen hem
Waar is Typisch nou heen gevlucht?quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goed om te zien dat je naar goed Frontpage gebruik hier ook op het forum een dag later met het nieuws komt
quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:05 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Keep the subwoofer calm, als er kinderen in de kamer zijn..
Jood.. En al is Chanukah dit jaar tussen 25/12 en 31/12.. Ik houd niet van godsdienstige feesten..quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Erg sterk ben je vandaag niet Niek. Waarom vier je trouwens geen kerst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |