Ik bedoelde het noorden. Op Terschelling stroomde het water al de kade op.quote:Op maandag 26 december 2016 20:30 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Ja ok, daar is het wel een beetje hoog:
[ afbeelding ]
[..]
De Oude Rijn stroomt niet of nauwelijks meer, bij laag water wordt er inderdaad bij Katwijk gespuit.
Op papier valt het nog mee, zou nog 30cm bij moeten om over verhoogde waterstand te spreken:quote:Op maandag 26 december 2016 20:36 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik bedoelde het noorden. Op Terschelling stroomde het water al de kade op.
de IJssel staat momenteel nog bijzonder laag voor de tijd van het jaar.quote:Op maandag 26 december 2016 20:04 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Driel, Amerongen en Hagestein.
IJssel en Waal kunnen alleen bevriezen als de aanvoer van het water van het achterland nagenoeg stil komt te liggen. Dat kan óf met extreme droogte in Duitsland en de Alpen óf bij extreme kou waarbij er geen enkel smeltwater in de rivieren terecht komt.
Jep. Dit is Deventer bijvoorbeeld:quote:Op maandag 26 december 2016 21:05 schreef Peter het volgende:
[..]
de IJssel staat momenteel nog bijzonder laag voor de tijd van het jaar.
ik vind mooiquote:Op maandag 26 december 2016 23:10 schreef aloa het volgende:
Kans op sneeuw neemt toe.
[ afbeelding ]
Je hebt er toch niks aan als het boven nul is. Zolang het niet gaat vriezen, dus echt winteren, hoeft die sneeuw eigenlijk ook niet.quote:Op dinsdag 27 december 2016 10:26 schreef aloa het volgende:
Sneeuwkans neemt toe. Als die buien nu gaan clusteren tot één grote bui![]()
[ afbeelding ]
De buien zijn wel mooi.quote:Op dinsdag 27 december 2016 11:16 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Je hebt er toch niks aan als het boven nul is. Zolang het niet gaat vriezen, dus echt winteren, hoeft die sneeuw eigenlijk ook niet.
van de zon word ik altijd vrolijk 😊quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:59 schreef aloa het volgende:
Zon inderdaad![]()
en veel minder wind als de afgelopen dagen.
Liever in de nacht, kans is groter dat het dan blijft liggenquote:Op dinsdag 27 december 2016 14:37 schreef MaLo het volgende:
Ik werk maandag 2 januari thuis, dus die sneeuwbuien vallen pas dinsdagochtend, als ik weer de weg op moet.
mag ik nog ergens een dagje paar graden vorst in weekend? Moet nodig de diepvries ontdooienquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:44 schreef Nattekat het volgende:
Dit de rest van de winter zou helemaal niet erg zijn
quote:Op dinsdag 27 december 2016 14:49 schreef computergirl het volgende:
[..]
mag ik nog ergens een dagje paar graden vorst in weekend? Moet nodig de diepvries ontdooien
gaat goedkomen.quote:Op dinsdag 27 december 2016 14:49 schreef computergirl het volgende:
[..]
mag ik nog ergens een dagje paar graden vorst in weekend? Moet nodig de diepvries ontdooien
Nee...anders knikkerde ik het jaaroverzicht er op...quote:
Topquote:Op dinsdag 27 december 2016 17:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee...anders knikkerde ik het jaaroverzicht er op...![]()
Hebben jullie weer wat te lezen.
komt vanavond, uiterlijk morgenochtend
Zitten nog wat schoonheids issues in
quote:Op dinsdag 27 december 2016 17:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee...anders knikkerde ik het jaaroverzicht er op...![]()
Hebben jullie weer wat te lezen.
komt vanavond, uiterlijk morgenochtend
Zitten nog wat schoonheids issues in
Nogal... zeker omdat ik alles weer liet aankomen op de laatste maand lol.quote:Op dinsdag 27 december 2016 17:04 schreef aloa het volgende:
[..]
Top![]()
Veel werk zeker? Altijd leuk om terug te lezen.
Zit daar een limiet aan? Hoeveelheid tekst per (openings)post.quote:Op dinsdag 27 december 2016 17:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nogal... zeker omdat ik alles weer liet aankomen op de laatste maand lol.
Past zo te zien niet eens op 2 pagina's deze keer... hmm
Ja weet ff niet meer hoeveel karakters maar zit limiet aan. Anders had ik de eerdere edities ook wel in 1 post gedaanquote:Op dinsdag 27 december 2016 17:53 schreef aloa het volgende:
[..]
Zit daar een limiet aan? Hoeveelheid tekst per (openings)post.
De server kan 2 miljard aanquote:Op dinsdag 27 december 2016 18:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja weet ff niet meer hoeveel karakters maar zit limiet aan. Anders had ik de eerdere edities ook wel in 1 post gedaan
Winter winter of kwakkel zooi/herfstachtigquote:Op dinsdag 27 december 2016 16:30 schreef aloa het volgende:
Op langere termijn ook positief voor winterweer,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kan de overkant van de straat niet eens zien.quote:Op woensdag 28 december 2016 08:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Goed mistig nu. Zicht <100m
Het noorden is vrij van mist.quote:Op woensdag 28 december 2016 09:53 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Ik kan de overkant van de straat niet eens zien.
Ik had dit in Amsterdam ook niet verwacht maar zit echt potdicht gewoon.quote:Op woensdag 28 december 2016 09:57 schreef aloa het volgende:
[..]
Het noorden is vrij van mist.
http://www.webcam-harlingen.nl
Straks even lezen!quote:Op woensdag 28 december 2016 10:16 schreef Frutsel het volgende:
WKN / WKN Jaaroverzicht 2016
Sterkte met lezen , want het is een aardig boekwerk geworden![]()
Veel plezier en alvast een voorspoedig uiteinde van 2016 en tot in 2017
quote:Op woensdag 28 december 2016 10:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je wordt een paar keer genoemd in elk geval
Staat er ook in dat Den Helder de meeste zonuren heeft?quote:Op woensdag 28 december 2016 10:16 schreef Frutsel het volgende:
Nee, wel dat jij Vlieland kapot hebt laten gaanquote:Op woensdag 28 december 2016 10:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Staat er ook in dat Den Helder de meeste zonuren heeft?
Lol.quote:Op woensdag 28 december 2016 10:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee, wel dat jij Vlieland kapot hebt laten gaan
Alsnog Vlissingen ingehaald?quote:Op woensdag 28 december 2016 10:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Staat er ook in dat Den Helder de meeste zonuren heeft?
Vorige week lag Den Helder 12 zonuren voor maar kan van daarna geen gegevens meer vinden.quote:
Daar moet ik even heel erg goed voor gaan zittenquote:Op woensdag 28 december 2016 10:16 schreef Frutsel het volgende:
Het is idd wel heel hoog.quote:Op woensdag 28 december 2016 11:41 schreef INViCTuS het volgende:
Zijn er mensen die hinder ondervinden van de hoge luchtdruk? Best uitzonderlijk. Geloof een jaar of 9/10 voor het laatst dat is zo hoog was.
Doe je bestquote:Op woensdag 28 december 2016 11:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar moet ik even heel erg goed voor gaan zitten
Ik had gister flinke hoofdpijn en vandaag nog steeds een beetje. Maar of het daarmee te maken heeft...quote:Op woensdag 28 december 2016 11:41 schreef INViCTuS het volgende:
Zijn er mensen die hinder ondervinden van de hoge luchtdruk? Best uitzonderlijk. Geloof een jaar of 9/10 voor het laatst dat is zo hoog was.
ga es weg ofzoquote:Op woensdag 28 december 2016 11:59 schreef aloa het volgende:
Als het zo doorgaat krijgen we wel een natte jaarwisseling
quote:Op woensdag 28 december 2016 11:59 schreef aloa het volgende:
quote:Op woensdag 28 december 2016 12:03 schreef computergirl het volgende:
[..]stortregens tussen 00:01 en 03:00
Dat heeft wel degelijk invloed, las ikquote:Op woensdag 28 december 2016 11:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had gister flinke hoofdpijn en vandaag nog steeds een beetje. Maar of het daarmee te maken heeft...
quote:Op woensdag 28 december 2016 13:01 schreef aloa het volgende:
GFS (para) voorziet een ijskoude periode.
Dit mag uitkomen wat mij betreft![]()
[ afbeelding ]
Ik was toen nog geen 2quote:
Dan tussen 01 en 03 ajb. Kunnen ze een uur fijn kutten met vuurwerk en dan regenen daarna alle rotjes en pijlen die niet zijn afgegaan tot gruis, zodat de dommeriken die de volgende dag niet alsnog gaan aansteken. Scheelt weer ledematen en bange honden.quote:Op woensdag 28 december 2016 12:03 schreef computergirl het volgende:
[..]stortregens tussen 00:01 en 03:00
Joehoeeeeeequote:
Ik weet alleen nog de iglo in de tuin én dat mijn vader niet naar zijn werk kon met de autoquote:Op woensdag 28 december 2016 14:23 schreef computergirl het volgende:
Ik was al puber, maar kan het me niet meer herinneren
quote:Op woensdag 28 december 2016 14:50 schreef aloa het volgende:
Kans op sneeuw is het grootst voor het zuidoosten van Nederland.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het zal ook eens niet.quote:Op woensdag 28 december 2016 14:50 schreef aloa het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 december 2016 11:59 schreef aloa het volgende:
Die troep hoeft van mij echt niet... maar gelukkig is het maar een verwachting en verwachtingen van winters weer komen nooit vaak uit.quote:Op woensdag 28 december 2016 14:50 schreef aloa het volgende:
[ afbeelding ]
nieuwe run is gewoon droog voor de jaarwisselingquote:Op woensdag 28 december 2016 17:51 schreef Djeez het volgende:
[..]
Minder vuurwergeknal, heerlijk voor mijn astma
In dit geval is dat helemaal niet erg.quote:Op woensdag 28 december 2016 16:01 schreef Frutsel het volgende:
Om in de trend van het jaaroverzicht te blijven : 'altijd weer het zuidoosten'
quote:Op woensdag 28 december 2016 19:24 schreef aloa het volgende:
[..]
nieuwe run is gewoon droog voor de jaarwisseling
quote:Op woensdag 28 december 2016 19:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In dit geval is dat helemaal niet erg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |