SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• KNMI begrippen (nederlands)
• Extreem weer begrippen (nederlands)
• Johanns Meteo Uitleg (nederlands)
• Actueel aardbevingen - IJsland + wereld (nederlands/engels)
• Kanaalrat
• Polar Low
• Windschering
• CAPE + Liftedindex
• GFS & Europese weermodel
• Waar woont iedereen?
• Realtime onweermeldingen
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
Kan snel gaan met een beetje vorst in de voorspellingen, dan komt de Elfstedenkoorts weer opzetten enzoquote:Op vrijdag 23 december 2016 11:21 schreef Resistor het volgende:
Dit topic zal gezien het saaie weer vast wel doorlopen tot Driekoningen, en misschien wel mijn verjaardag
Waarom zou je dat willen, het is toch prachtig weer nu? Zonnig en zacht.quote:Op vrijdag 23 december 2016 11:42 schreef INViCTuS het volgende:
Net na nieuwjaar volgt er een ommezwaai van het huidige weer, als het meetegenzit.
zonnig? Hier grijze boelquote:Op vrijdag 23 december 2016 12:23 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen, het is toch prachtig weer nu? Zonnig en zacht.
Het waait hier als een gek. Eind van het jaar meer hogedruk.quote:Op vrijdag 23 december 2016 12:23 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Het is hier net zo grijs als gisterquote:Op vrijdag 23 december 2016 12:23 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
dat krijg je als je 65+ wordt invictusquote:Op vrijdag 23 december 2016 12:28 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Het is hier net zo grijs als gister...begint de laatste weken erg eentonig te worden
Dit ja. On a positive note.... we hebben de kortste dag inmiddels achter de rugquote:Op vrijdag 23 december 2016 12:28 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Het is hier net zo grijs als gister...begint de laatste weken erg eentonig te worden
Lokale brug midden in de polder:quote:Op vrijdag 23 december 2016 18:21 schreef Rabieluh het volgende:
Soooooooooooooooooooow wat staat er een dodelijke wind joh.
Mooi!quote:Op vrijdag 23 december 2016 18:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lokale brug midden in de polder:
[ afbeelding ]
Ik was zelden zo snel in de stad als gisteravond.quote:
En de terugweg?quote:Op zaterdag 24 december 2016 13:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik was zelden zo snel in de stad als gisteravond.
Op zee.quote:Op zaterdag 24 december 2016 12:56 schreef dick_laurent het volgende:
Heeft t gestormd ja? Niks van gemerkt
quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wordt wel kouder volgende week
quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wordt wel kouder volgende week
Nee hequote:Op zondag 25 december 2016 08:46 schreef aloa het volgende:
Voor volgend jaar ziet het er niet verkeerd uit.
[ afbeelding ]
Mehquote:
quote:Op zondag 25 december 2016 08:46 schreef aloa het volgende:
Voor volgend jaar ziet het er niet verkeerd uit.
[ afbeelding ]
Echt stabiel is het allemaal niet.quote:Op zondag 25 december 2016 09:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Meh![]()
Ik had net nog de 14 daagse van Weeronline snel gecheckt en daar was nog geen vorst te zien voorlopig
Ik ga zo aan de borrelquote:Op zondag 25 december 2016 10:04 schreef MaLo het volgende:
Fijne kerstdagen allemaal![]()
Wij gaan zo door de motregen naar ons kerstbrunch-adres wandelen
Guur weer dat wel iddquote:Op zondag 25 december 2016 10:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het voelt net alsof die gozer de dienst uit gaat maken ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |