Het noorden is vrij van mist.quote:Op woensdag 28 december 2016 09:53 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Ik kan de overkant van de straat niet eens zien.
Ik had dit in Amsterdam ook niet verwacht maar zit echt potdicht gewoon.quote:Op woensdag 28 december 2016 09:57 schreef aloa het volgende:
[..]
Het noorden is vrij van mist.
http://www.webcam-harlingen.nl
Straks even lezen!quote:Op woensdag 28 december 2016 10:16 schreef Frutsel het volgende:
WKN / WKN Jaaroverzicht 2016
Sterkte met lezen , want het is een aardig boekwerk geworden![]()
Veel plezier en alvast een voorspoedig uiteinde van 2016 en tot in 2017
quote:Op woensdag 28 december 2016 10:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je wordt een paar keer genoemd in elk geval
Staat er ook in dat Den Helder de meeste zonuren heeft?quote:Op woensdag 28 december 2016 10:16 schreef Frutsel het volgende:
Nee, wel dat jij Vlieland kapot hebt laten gaanquote:Op woensdag 28 december 2016 10:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Staat er ook in dat Den Helder de meeste zonuren heeft?
Lol.quote:Op woensdag 28 december 2016 10:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee, wel dat jij Vlieland kapot hebt laten gaan
Alsnog Vlissingen ingehaald?quote:Op woensdag 28 december 2016 10:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Staat er ook in dat Den Helder de meeste zonuren heeft?
Vorige week lag Den Helder 12 zonuren voor maar kan van daarna geen gegevens meer vinden.quote:
Daar moet ik even heel erg goed voor gaan zittenquote:Op woensdag 28 december 2016 10:16 schreef Frutsel het volgende:
Het is idd wel heel hoog.quote:Op woensdag 28 december 2016 11:41 schreef INViCTuS het volgende:
Zijn er mensen die hinder ondervinden van de hoge luchtdruk? Best uitzonderlijk. Geloof een jaar of 9/10 voor het laatst dat is zo hoog was.
Doe je bestquote:Op woensdag 28 december 2016 11:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar moet ik even heel erg goed voor gaan zitten
Ik had gister flinke hoofdpijn en vandaag nog steeds een beetje. Maar of het daarmee te maken heeft...quote:Op woensdag 28 december 2016 11:41 schreef INViCTuS het volgende:
Zijn er mensen die hinder ondervinden van de hoge luchtdruk? Best uitzonderlijk. Geloof een jaar of 9/10 voor het laatst dat is zo hoog was.
ga es weg ofzoquote:Op woensdag 28 december 2016 11:59 schreef aloa het volgende:
Als het zo doorgaat krijgen we wel een natte jaarwisseling
quote:Op woensdag 28 december 2016 11:59 schreef aloa het volgende:
quote:Op woensdag 28 december 2016 12:03 schreef computergirl het volgende:
[..]stortregens tussen 00:01 en 03:00
Dat heeft wel degelijk invloed, las ikquote:Op woensdag 28 december 2016 11:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had gister flinke hoofdpijn en vandaag nog steeds een beetje. Maar of het daarmee te maken heeft...
quote:Op woensdag 28 december 2016 13:01 schreef aloa het volgende:
GFS (para) voorziet een ijskoude periode.
Dit mag uitkomen wat mij betreft![]()
[ afbeelding ]
Ik was toen nog geen 2quote:
Dan tussen 01 en 03 ajb. Kunnen ze een uur fijn kutten met vuurwerk en dan regenen daarna alle rotjes en pijlen die niet zijn afgegaan tot gruis, zodat de dommeriken die de volgende dag niet alsnog gaan aansteken. Scheelt weer ledematen en bange honden.quote:Op woensdag 28 december 2016 12:03 schreef computergirl het volgende:
[..]stortregens tussen 00:01 en 03:00
Joehoeeeeeequote:
Ik weet alleen nog de iglo in de tuin én dat mijn vader niet naar zijn werk kon met de autoquote:Op woensdag 28 december 2016 14:23 schreef computergirl het volgende:
Ik was al puber, maar kan het me niet meer herinneren
quote:Op woensdag 28 december 2016 14:50 schreef aloa het volgende:
Kans op sneeuw is het grootst voor het zuidoosten van Nederland.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het zal ook eens niet.quote:Op woensdag 28 december 2016 14:50 schreef aloa het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 december 2016 11:59 schreef aloa het volgende:
Die troep hoeft van mij echt niet... maar gelukkig is het maar een verwachting en verwachtingen van winters weer komen nooit vaak uit.quote:Op woensdag 28 december 2016 14:50 schreef aloa het volgende:
[ afbeelding ]
nieuwe run is gewoon droog voor de jaarwisselingquote:Op woensdag 28 december 2016 17:51 schreef Djeez het volgende:
[..]
Minder vuurwergeknal, heerlijk voor mijn astma
In dit geval is dat helemaal niet erg.quote:Op woensdag 28 december 2016 16:01 schreef Frutsel het volgende:
Om in de trend van het jaaroverzicht te blijven : 'altijd weer het zuidoosten'
quote:Op woensdag 28 december 2016 19:24 schreef aloa het volgende:
[..]
nieuwe run is gewoon droog voor de jaarwisseling
quote:Op woensdag 28 december 2016 19:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In dit geval is dat helemaal niet erg.
quote:Op woensdag 28 december 2016 19:43 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]We willen geen sneeuw hier! Alleen tropische temperaturen. Het heet niet voor niets het ZUIDEN.
Volhouden nu! 📉❄⛄quote:Op woensdag 28 december 2016 23:03 schreef aloa het volgende:
De controle heeft er zin in![]()
[ afbeelding ]
Hier heeft een warmtegolfje een koudegolfje weggedrukt. In de huidige run lijkt de koudegolf echter weer terug te keren. Echt nog geen flauw idee wat me te wachten staat de komende wekenquote:Op donderdag 29 december 2016 10:31 schreef aloa het volgende:
De pluim is een stuk kouder.
[ afbeelding ]
Hier kijk ik anders tegen een witte deken aanquote:Op donderdag 29 december 2016 10:56 schreef INViCTuS het volgende:
Gelukkig is die achterlijke mist weer verdwenen. Wat was dat saai en vervelend gister
Was het maar zo'n feest.quote:Op donderdag 29 december 2016 10:56 schreef INViCTuS het volgende:
Gelukkig is die achterlijke mist weer verdwenen. Wat was dat saai en vervelend gister
Vooralsnog gaan we omhoog.quote:Op donderdag 29 december 2016 10:31 schreef aloa het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 december 2016 10:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Hier heeft een warmtegolfje een koudegolfje weggedrukt. In de huidige run lijkt de koudegolf echter weer terug te keren. Echt nog geen flauw idee wat me te wachten staat de komende weken
RIP Dvenquote:
De controle geeft geen nieuwe ijstijd meer aan zoals de pluim van gisterenquote:Op donderdag 29 december 2016 10:31 schreef aloa het volgende:
[ afbeelding ]
Maar het gemiddelde is wel een stuk kouderquote:Op donderdag 29 december 2016 11:19 schreef Greys het volgende:
[..]
De controle geeft geen nieuwe ijstijd meer aan zoals de pluim van gisteren
dan heb je mazzel inderdaadquote:Op donderdag 29 december 2016 11:17 schreef INViCTuS het volgende:
Ow, normaal heb ik dat geluk hier de laatste tijd ook niet, maar dacht eigenlijk dat het grootste deel van Nederland wel zon had. Zo te zien het grootste gedeelte juist niet. Strakblauw hier
GFS heeft ook een gemiddelde dat eind januari al omhoog gaat...quote:Op donderdag 29 december 2016 11:32 schreef aloa het volgende:
GFS is ook een stuk kouder op lange termijn.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |