SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.
Oh.
Nee hoor, je zei het ook in een paar posts waar Stijn er niet eens was.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:08 schreef Elan het volgende:
[..]
In reactie op Stijn ja.
En dat laatste gelooft niemand meer, zeker niet na vanavond.
Nooit gezegd.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee hoor, je zei het ook in een paar posts waar Stijn er niet eens was.
En het is erg opportunistisch en kortzichtig om talenten af te schrijven na één pot natuurlijk.
Die voetballen zich ondertussen wel miljonair in het buitenland.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Nooit gezegd.
Vind het wel mooi allemaal , laat ze maar lekker op hun bek gaan net als de Fischers en Kishna's van deze wereld.
Kishna was toch ook hét talent.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Nooit gezegd.
Vind het wel mooi allemaal , laat ze maar lekker op hun bek gaan net als de Fischers en Kishna's van deze wereld.
In verhouding zijn zulke spelers stuk voor stuk meer succesvol dan wij ooit (gezamenlijk) zullen worden.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die voetballen zich ondertussen wel miljonair in het buitenland.
Op basis van een paar wedstrijden leuk spelen, net als Cabral bij Feyenoord.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kishna was toch ook hét talent.
Fischer speelt nu al een paar wedstrijden op rij basis bij Middlesbrough.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Nooit gezegd.
Mensen maken vaak de fout dat ze denken dat elk toptalent ook meteen een topspeler wordt. Overigens vind ik wel dat de term toptalent snel overal wordt opgeplakt, dat is alleen voorbehouden aan spelers van kaliber Messi in mijn ogen.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:15 schreef Elan het volgende:
[..]
In verhouding zijn zulke spelers stuk voor stuk meer succesvol dan wij ooit (gezamenlijk) zullen worden.
Maar dat maakt ze nog geen toptalenten.
Fischer heeft toch ook 100+ wedstrijden voor Ajax gespeeld? Snap eigenlijk niet waarom die weg moest voor een schijntje van 5 miljoen. Meestal doet Feyenoord dat soort debiele dingenquote:Op donderdag 15 december 2016 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fischer speelt nu al een paar wedstrijden op rij basis bij Middlesbrough.
Kishna ging gewoon voor het snelle geld, en kon het niet vinden met Frank. Wat ik wel kan begrijpen
Cabalverliesquote:Op donderdag 15 december 2016 22:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Op basis van een paar wedstrijden leuk spelen, net als Cabral bij Feyenoord.
Omdat hij stilstond in zijn ontwikkeling, nog één jaar contract had en zelf weg wilde.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Fischer heeft toch ook 100+ wedstrijden voor Ajax gespeeld? Snap eigenlijk niet waarom die weg moest voor een schijntje van 5 miljoen. Meestal doet Feyenoord dat soort debiele dingen
Ik kan best tegen mensen die zelfverzekerd zijn en bravoure hebben als ze ook maar erbij presteren. Als ze dat niet doen en alleen maar roepen hoe goed ze zijn vind ik het heel erg zielig worden.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:20 schreef Elan het volgende:
Sowieso haat aan spelers die zichzelf heel wat vinden, zo'n Jorgensen is echt een verademing t.o.v. een Guidetti . Dolberg vind ik ondanks de verkeerde club ook een fijn kereltje.
Biseswar ook, altijd op dezelfde manier.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja die maakte echt een paar heerlijke goals in zijn Feyenoordtijd
biseswar was op FM handheld eerste versie echt belachelijk goedquote:Op donderdag 15 december 2016 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Biseswar ook, altijd op dezelfde manier.
FM had het vaak bij het rechte eind, maar helaas niet altijd. Danny Bakker van ADO haalde ook regelmatig Real Madrid.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
biseswar was op FM handheld eerste versie echt belachelijk goed
Stancu ook niks meer van gehoordquote:Op donderdag 15 december 2016 22:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
FM had het vaak bij het rechte eind, maar helaas niet altijd. Danny Bakker van ADO haalde ook regelmatig Real Madrid.
Tsigalkogodquote:Op donderdag 15 december 2016 22:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Stancu ook niks meer van gehoord
Bakiorciuglu was volgens mij ook ooit een groot talent op FM.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
biseswar was op FM handheld eerste versie echt belachelijk goed
Kan het toch nog gezellig worden hier.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:27 schreef GGMM het volgende:
Ik drink nog even een enorme grote dikke bak thee op en dan ga ik slapen jongens.
Theequote:Op donderdag 15 december 2016 22:27 schreef GGMM het volgende:
Ik drink nog even een enorme grote dikke bak thee op en dan ga ik slapen jongens.
Ik drink dat alleen als ik keelpijn heb eigenlijk. Met honing dan om je keel lekker te masseren.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik drink nu ook thee. Niks mis mee.
quote:Op donderdag 15 december 2016 22:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik drink nu ook thee. Niks mis mee.
Wat voor thee drink je?quote:Op donderdag 15 december 2016 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk om te zien dat wij dit gemeen hebben.
quote:Op donderdag 15 december 2016 22:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kan het toch nog gezellig worden hier.
haha eindelijk gekozen voor het grote geld?quote:
Kan het mis hebben hoor maar sinds wanneer komen ze zo vroeg met voetbalshirtjes voor het nieuwe seizoen? In mijn beleving was dit altijd pas in april ofzo.quote:
Vanaf volgend jaar ga je gebruik maken van hun service nu ze Barca gaan sponsorenquote:Op donderdag 15 december 2016 22:35 schreef GGMM het volgende:
Rakuten
Ik had er nog nooit van gehoord.
Dat betwijfel ik.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vanaf volgend jaar ga je gebruik maken van hun service nu ze Barca gaan sponsoren
Dan is de officiële presentatie, ze ontwerpen het vast al jaren van tevoren.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan het mis hebben hoor maar sinds wanneer komen ze zo vroeg met voetbalshirtjes voor het nieuwe seizoen? In mijn beleving was dit altijd pas in april ofzo.
Ik ook niet, het is verder ook echt een afgrijselijk shirt.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:35 schreef GGMM het volgende:
Rakuten
hmhmquote:Op donderdag 15 december 2016 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan is de officiële presentatie, ze ontwerpen het vast al jaren van tevoren.
Ik moest ook even googlen.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:35 schreef GGMM het volgende:
Rakuten
Als @elSierd het nieuws brengt, dan moet het wel juist zijn.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan het mis hebben hoor maar sinds wanneer komen ze zo vroeg met voetbalshirtjes voor het nieuwe seizoen? In mijn beleving was dit altijd pas in april ofzo.
Ja, die strepen zijn écht, maar dan ook écht heel lelijk.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ook niet, het is verder ook echt een afgrijselijk shirt.
Sierdgod.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als @elSierd het nieuws brengt, dan moet het wel juist zijn.
Wat vind je van het nieuwe logo van Atletico?quote:Op donderdag 15 december 2016 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, die strepen zijn écht, maar dan ook écht heel lelijk.
Pics?quote:Op donderdag 15 december 2016 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat vind je van het nieuwe logo van Atletico?
zelfde ontwerper als dat kansloze city logo?quote:
Nee.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:40 schreef Vasion het volgende:
[..]
Je ging toch naar De Kuip gisteren?
Ik vind dat nieuwe City logo best vet eigenlijk, maar dit is een nieuwe trend hè. Minder kleuren en alles versimpelenquote:Op donderdag 15 december 2016 22:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zelfde ontwerper als dat kansloze city logo?
Die boom+beer uit het oude logo leek wel in 5 minuten in paint gemaakt door een debiele kleuter.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, mja, heeft wel wat.
Hij krijgt mijn goedkeuring.
Ja, competitie. En beker zou ik ook gaan alleen ging die kaartverkoop een beetje te snel waardoor ik te laat was.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:44 schreef Vasion het volgende:
[..]
Je zei destijds dat je zou gaan.
Davyquote:Op donderdag 15 december 2016 22:45 schreef Lange_Lans het volgende:
Bitches en bitchinnekes.
Iemand hier die zo een airfryer bezit?
Anders ik wel, ik kon mee met een vriend (Feyenoorder) van mij.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En achteraf blij dat ik niet gegaan ben trouwens.
Ik heb hem in mijn kerstpakket zitten.quote:
quote:Op donderdag 15 december 2016 22:45 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit het nieuwe City logo?
Want die vind ik wel erg lelijk.
Davy?quote:Op donderdag 15 december 2016 22:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb hem in mijn kerstpakket zitten.
Mijn ouders. Het werkt wel goed voor veel dingen maar bitterballen enzo worden niet heel krokant.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:45 schreef Lange_Lans het volgende:
Bitches en bitchinnekes.
Iemand hier die zo een airfryer bezit?
Was het Kramer?quote:Op donderdag 15 december 2016 22:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Anders ik wel, ik kon mee met een vriend (Feyenoorder) van mij.
Zei je ja.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Anders ik wel, ik kon mee met een vriend (Feyenoorder) van mij.
Hm, dat is iets beter.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee deze, wel erop gebaseerd maar qua vormgeving wel beter
Ik zal voor de zekerheid nog even in de doos kijken.quote:
Jeetje, dat kerstpakket is buiten proportie groot dan.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb hem in mijn kerstpakket zitten.
Zat verder niets in he.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jeetje, dat kerstpakket is buiten proportie groot dan.
Wel mee eens, maar dat is een element uit dat oude logo wat ze zeker terug wilden laten komen.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, dat is iets beter.
Maar ik vind dat embleem in het rondje wat te druk.
Had dat schip en die malle roos gewoon direct in het rondje gemaakt.
Krijg jij nog een kerstpakket?quote:Op donderdag 15 december 2016 22:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Enkel en alleen een airfryer?
Wat kut zeg.
en alle andere vrouwen die hier posten.quote:
Ja, ik postte verkeerdquote:Op donderdag 15 december 2016 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er is een darts subforum ouwe pik
Dat mag ik hopen ja, anders hebben ze een héél groot probleem.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Krijg jij nog een kerstpakket?
Dat is GGMM ook wel eens overkomen.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, ik postte verkeerd
Inderdaad.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Enkel en alleen een airfryer?
Wat kut zeg.
Wat een dom vet varken is het ook.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is GGMM ook wel eens overkomen.
sow koekoekquote:Op donderdag 15 december 2016 22:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat een dom vet varken is het ook.
Hier heb je alle details (live)quote:
Ja, bedankt.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hier heb je alle details (live)
http://live.dartsdata.com/index.html?aspxerrorpath=/Default.aspx
quote:
Er is ook darts hoorquote:Op donderdag 15 december 2016 22:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Welterusten. Ik ga nog even Pauw kijken.
Weltrusten Reneequote:
Ik houd de stand daarvan wel bij.quote:
De darter die er nu staat is stomdronken.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik houd de stand daarvan wel bij.
Het publiek opjutten en dan triple 1 gooienquote:Op donderdag 15 december 2016 23:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker blijven lachen
Hey kerelquote:Op donderdag 15 december 2016 23:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker blijven lachen
Daar kwam het bier ook wel even mijn neus uit ja.quote:Op donderdag 15 december 2016 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het publiek opjutten en dan triple 1 gooien
Alcoholismegenotquote:Op donderdag 15 december 2016 23:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar kwam het bier ook wel even mijn neus uit ja.
Waarom?quote:Op donderdag 15 december 2016 23:43 schreef vincenzo78 het volgende:
Jullie hebben het vuurwerk gemist bij Pauw! John van Zweden werd een paar keer gedist door Salahedinne...
Je moet zelf ff bekijken. John sprak Salah aan op zijn dwingende vraagstelling tijdens Salah's gesprek met Tofik. Salah zei dat John de aandelen van ADO bij Wang moest afdwingen.quote:
Ja geen zin in. Ga nu slapen.quote:Op donderdag 15 december 2016 23:58 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Je moet zelf ff bekijken. John sprak Salah aan op zijn dwingende vraagstelling tijdens Salah's gesprek met Tofik. Salah zei dat John de aandelen van ADO bij Wang moest afdwingen.
Ik doe het nu geen recht, je mot het zelf ff terugzien.
.quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:02 schreef Elan het volgende:
Russische reality tv: de Hunger Games in het echt
http://www.ad.nl/tv-en-ra(...)n-het-echt~a31edde0/
Wat een genot gaat dat worden
,,Wij zijn niet verantwoordelijk als iemand verkracht of vermoord wordt. Dat staat duidelijk in een document dat de deelnemers op voorhand moeten ondertekenen", stelt de bedenker van 'Game2: Winter'quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:02 schreef Elan het volgende:
Rape and Murder is allowed.quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:02 schreef Elan het volgende:
Ja koekoek.quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
,,Wij zijn niet verantwoordelijk als iemand verkracht of vermoord wordt. Dat staat duidelijk in een document dat de deelnemers op voorhand moeten ondertekenen", stelt de bedenker van 'Game2: Winter'
Als ik mee zou doen ben ik binnen 5 minuten al doodverkracht door een of ander wijf.quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja koekoek.
Ga wel gewoon Rust spelen met Fylax en Rico.
willen ze dat wel?quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ik mee zou doen ben ik binnen 5 minuten al doodverkracht door een of ander wijf.
Ben jij een bottom of een top?quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ik mee zou doen ben ik binnen 5 minuten al doodverkracht door een of ander wijf.
Ga je je inschrijven?quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat verkrachting draait om macht, en ik ben wel makkelijk te dominerenquote:Op vrijdag 16 december 2016 00:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waarom is dat zo natuurlijk?
je bent gewoon verlegen?quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat verkrachting draait om macht, en ik ben wel makkelijk te domineren
Geen idee, maar bottom lijkt me wel vermakelijk.quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:19 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ben jij een bottom of een top?
Ik had een Russisch wijf in mijn klas op de middelbare school, koekoek. Die had dikke memmen zeg, niet te geloven.quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga je je inschrijven?
Die Russische wijven zijn over t algemeen best goed te doen.
Ik ben vies beta hèquote:Op vrijdag 16 december 2016 00:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je bent gewoon verlegen?
Wat schattig!
quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben vies beta hè
En zeker die Russische vrouwen zijn wel ruw en hard, dus die willen dat wel te grazen nemen
wel wat chickies gehad?quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat staat weer een tijdje stil.
Jij nog met de Spanjaard?
geen tinder ofzo?quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Valt tegen, ook niet echt op zoek verder.
Al kinderen met hem, of dat niet?
Tinder ben ik maanden geleden mee gekapt, ik kwam daar vaak alleen maar meisjes tegen met wie je geen zinnig gesprek kon voeren en dat was irritant. Maar één date gehad, maar die meid had nog wat onverwerkte gevoelens voor haar ex dus dat is niks geworden.quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geen tinder ofzo?
Nee geen kinderen. En ofzo ook niet
mijn broer heeft nu een behoorlijk vaste relatie met een chickie van zo'n datingsapp. Dus het kan wel werkenquote:Op vrijdag 16 december 2016 00:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tinder ben ik maanden geleden mee gekapt, ik kwam daar vaak alleen maar meisjes tegen met wie je geen zinnig gesprek kon voeren en dat was irritant. Maar één date gehad, maar die meid had nog wat onverwerkte gevoelens voor haar ex dus dat is niks geworden.
En hoezo geen kinderen? Geen wens daarvoor?
Oh het zou zeker kunnen, maar ik ben er voor het grootste deel alleen maar meisjes tegengekomen die alleen maar op alles wat ik zei "hihi awhquote:Op vrijdag 16 december 2016 00:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
mijn broer heeft nu een behoorlijk vaste relatie met een chickie van zo'n datingsapp. Dus het kan wel werken
Wel een wens, maar lukt niet.
Dus niet meer aan denken, als het komt dan komt en anders niet
Ligt eraan wat je karakter is, en of je dan weet dat je een probleemkind krijgtquote:
vast de leeftijd danquote:Op vrijdag 16 december 2016 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh het zou zeker kunnen, maar ik ben er voor het grootste deel alleen maar meisjes tegengekomen die alleen maar op alles wat ik zei "hihi awh" zeiden. Nou dan ben ik heel snel afgehaakt, en als ik dan weer een leuk meisje tegenkom ben ik te dorstig dat zij afhaken
![]()
Je zou het verwachten bij meisjes van 16, maar als 22 jarige meisjes het nog steeds doen vraag ik me af of het ooit nog goed komt.quote:
Werkte dat maar zoquote:Op vrijdag 16 december 2016 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je karakter is, en of je dan weet dat je een probleemkind krijgtDenk dat ik wel rustige chille kinderen krijg (als ik ze ooit krijg dan
), en dan is er niks mis mee.
quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je zou het verwachten bij meisjes van 16, maar als 22 jarige meisjes het nog steeds doen vraag ik me af of het ooit nog goed komt.
Een paar corrigerende tikken doet wonderen. Of de dreiging daarvan.quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Werkte dat maar zo
Mijn zus en haar vriend zijn de meest rustige en brave mensen die je je maar kunt voorstellen, één kind is dat ook. Die andere echter is zwaar terror, laat zich keihard vallen, schreeuwt zit onder de schrammen en daagt iedereen constant uit. Zelfde opvoeding, zelfde ouders en toch wereld van verschil.
Ja oké, genen kunnen ook apart mixen hè. Verborgen eigenschappen bij jezelf gemixt met de genen van je vriendin kunnen dan leiden tot nieuwe creaties.quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Werkte dat maar zo
Mijn zus en haar vriend zijn de meest rustige en brave mensen die je je maar kunt voorstellen, één kind is dat ook. Die andere echter is zwaar terror, laat zich keihard vallen, schreeuwt zit onder de schrammen en daagt iedereen constant uit. Zelfde opvoeding, zelfde ouders en toch wereld van verschil.
Slaan moet je sowieso niet aan beginnen.quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:51 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Een paar corrigerende tikken doet wonderen. Of de dreiging daarvan.
Ik zou dit zelf nooit zo snel doen bij kinderen denk ik, hooguit een keer bij de arm pakken als ze ergens niet bij mogen.quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:51 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Een paar corrigerende tikken doet wonderen. Of de dreiging daarvan.
Corrigerende tikken kunnen ook best psychologische schade toerichten.quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Slaan moet je sowieso niet aan beginnen.
2 zelfs en ik vind het fantastisch, maar ligt ook aan je eigen instelling.quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb jij koters?
Beperken je toch alleen maar in je vrijheid.
Kind schijnt een kloon te zijn van zijn vader, nou geen vieze gedachten maar sommige dingen slaan gewoon een generatie over.quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja oké, genen kunnen ook apart mixen hè. Verborgen eigenschappen bij jezelf gemixt met de genen van je vriendin kunnen dan leiden tot nieuwe creaties.
Prachtige experimenten die kinderen
Klopt.quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Corrigerende tikken kunnen ook best psychologische schade toerichten.
Oh dat kan zeker ja, mijn vader lijkt ook best op mijn broer qua karakter (al is mijn vader geen alcoholist en heeft hij nog nooit drugs gedaan)quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Kind schijnt een kloon te zijn van zijn vader, nou geen vieze gedachten maar sommige dingen slaan gewoon een generatie over.
Jouw kind kan bijvoorbeeld best op je broer lijken qua karakter.
Coolquote:Op vrijdag 16 december 2016 00:53 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
2 zelfs en ik vind het fantastisch, maar ligt ook aan je eigen instelling.
Kan je niet eens duidelijk de grenzen bepalen en laat je je overmannen door emoties.quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt.
Is gewoon falen wat je doet als ouder.
Hoe de fuck kun je nou je eigen kind expres pijn doen.
Heeft allemaal met context te maken en ik zeg corrigende tik en dat is een wereld van verschil met afranselen.quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Slaan moet je sowieso niet aan beginnen.
Je kunt beter uitleggen waarom iets niet mag of kan dan een tik uitdelen. Dan faal je gewoon keihard in je communicatie.quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:57 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Heeft allemaal met context te maken en ik zeg corrigende tik en dat is een wereld van verschil met afranselen.
Een groep 3 kind en een bijna groep 1 kind...alles kost energie, maar de kids geven ook energie.quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Coolhoe oud? En ja dat is zeker zo, maar kosten hoe dan ook belachelijk veel energie.
Zeker de beruchte eerste 1000 dagen van hun leven.
Ik ookquote:Op vrijdag 16 december 2016 01:00 schreef Elan het volgende:
Vroeger ook wel tikken gehad, kreeg alleen maar meer schijt.
Zo klein? En die sla je alquote:Op vrijdag 16 december 2016 01:00 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Een groep 3 kind en een bijna groep 1 kind...alles kost energie, maar de kids geven ook energie.
Precies. En je leert er geen ene tyfus van.quote:Op vrijdag 16 december 2016 01:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook
Het wekte bij mij alleen maar agressie op en dat ik begon te schelden
Ik heb serieus eraan overgehouden dat ik het niet prettig vind als mensen me ineens aanrakenquote:Op vrijdag 16 december 2016 01:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies. En je leert er geen ene tyfus van.
Ja je leert haten
Het is en en. En wij kiezen niet standaard voor tikken (die niet of nauwelijks voorkomen), maar we sluiten het niet uit. Maar het is zeker niet de eerste keuze.quote:Op vrijdag 16 december 2016 01:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kunt beter uitleggen waarom iets niet mag of kan dan een tik uitdelen. Dan faal je gewoon keihard in je communicatie.
Beetje apart hoe je dit allemaal interpreteert. In je reactie doe je net alsof ik die kinderen elke dag afransel.quote:
lolquote:Op vrijdag 16 december 2016 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb serieus eraan overgehouden dat ik het niet prettig vind als mensen me ineens aanraken![]()
Al kan dat ook door iets anders komen
Voetballersquote:Ook Luka Modric is nog niet overtuigd van videotechnologie in het voetbal. "Ik denk niet dat videotechnologie in het voetbal heel lang zal blijven bestaan, want het geeft vooral verwarring", meent de middenvelder. "De video-scheidsrechter is iets nieuws en eerlijk gezegd vind ik het geen vooruitgang. We hebben eerder deze week uitleg gehad, maar ik heb niet echt geluisterd. Ik verwacht niet dat het iets blijvends is", aldus de middenvelder van de Koninklijke.
Ik had er zelfs twee achter elkaar.quote:Op vrijdag 16 december 2016 07:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik kon het wel moeilijk geloven
Hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op vrijdag 16 december 2016 07:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had er zelfs twee achter elkaar.
Dank.. Jij ook.. Heb jij toevalligerwijs een tribal als trampstamp?quote:Op donderdag 15 december 2016 23:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jeetje indrukwekkende nickname
ja een hele grotequote:Op vrijdag 16 december 2016 09:43 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Dank.. Jij ook.. Heb jij toevalligerwijs een tribal als trampstamp?
Hoe hoog is de noodzaak dat die advertenties nog op het Duits worden nagekeken? Anders kun je ook onder iedere advertentie zetten: Entschuldigung fur möglichen Sprachfehler, Deutsch ist nicht meine erste Sprache.. Duitsers zijn dol op Hollanders die in ieder geval de moeite nemen de taal te spreken/schrijven.. ;-)quote:
Dat laatste weet ik daarom wilde ik hulp in schakelen. Kom er straks nog op terug.quote:Op vrijdag 16 december 2016 09:57 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Hoe hoog is de noodzaak dat die advertenties nog op het Duits worden nagekeken? Anders kun je ook onder iedere advertentie zetten: Entschuldigung fur möglichen Sprachfehler, Deutsch ist nicht meine erste Sprache.. Duitsers zijn dol op Hollanders die in ieder geval de moeite nemen de taal te spreken/schrijven.. ;-)
Als het echt lappen tekst zijn zal ik je een offerte sturen, kleine advertenties mogen in mijn inboxquote:Op vrijdag 16 december 2016 10:00 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Dat laatste weet ik daarom wilde ik hulp in schakelen. Kom er straks nog op terug.
Alvast bedankt!
Charmed_angel handelt de offeretes af dus voor het afrekenen mot je bij haar wezen.quote:Op vrijdag 16 december 2016 10:01 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Als het echt lappen tekst zijn zal ik je een offerte sturen, kleine advertenties mogen in mijn inbox..
Dan bekijk het maar.. Ik heb die griet net nagetrokken bij de Kamer van Koophandel en op rechtspraak.nl.. En dat wil een eigen handeltje op de Canarische Eilanden beginnenquote:Op vrijdag 16 december 2016 10:05 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Charmed_angel handelt de offeretes af dus voor het afrekenen mot je bij haar wezen.
En alles in natura hè!quote:Op vrijdag 16 december 2016 10:07 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Dan bekijk het maar.. Ik heb die griet net nagetrokken bij de Kamer van Koophandel en op rechtspraak.nl.. En dat wil een eigen handeltje op de Canarische Eilanden beginnen..
Is dit een poging tot trollen?quote:Op vrijdag 16 december 2016 09:59 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Wat heeft Ajax gisteren tegen Cambuur gedaan? Twee vingers in hun neus toch?
euh.. oh.quote:Op vrijdag 16 december 2016 10:10 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Was wel een goede generale repetitie voor aanstaande zondag...
Nice.quote:Op vrijdag 16 december 2016 10:12 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Bod gedaan.. I repeat: Bod gedaan..
Nee, de A1 stond gisteren op het veld.. De basiself kreeg rust voor de belangrijke wedstrijd van komend weekend..quote:Op vrijdag 16 december 2016 10:15 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Speelde Cambuur in zijn sterkste opstelling?
Gelukkig! Dan lag het niet aan Ajax.quote:Op vrijdag 16 december 2016 10:16 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Nee, de A1 stond gisteren op het veld.. De basiself kreeg rust voor de belangrijke wedstrijd van komend weekend..
Lekker man.. Onderstaand zou evengoed in een gaybar gedraaid kunnen worden, doch desalniettemin een lekker plaatje uit de oude doos:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2016 10:21:43 ]
Was het het kunstgras of was het te koud om te voetballen?quote:
Heeft onlo een ban dan?quote:Op vrijdag 16 december 2016 10:27 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Was het het kunstgras of was het te koud om te voetballen?
P.s.: dit bericht en voorgaande en komende berichten worden mede mogelijk gemaakt door Onlo.
Onlo, voor al je berichten wanneer je rood-witte hart huilt!
We gaan ook, ongeacht de reden, over je moeder heen.quote:Op vrijdag 16 december 2016 10:29 schreef Befbekje het volgende:
[..]
O ja, ik zie het.. Terecht, ongeacht de reden..
Frontpage, derhalve niet geklikt.quote:Op vrijdag 16 december 2016 10:29 schreef Dven het volgende:
Jongens, wat vinden jullie van mijn eerste artikel
Nederlander in Bulgarije opgepakt voor poging tot moord
quote:Op vrijdag 16 december 2016 10:30 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
We gaan ook, ongeacht de reden, over je moeder heen.
Maar hoe kan je dit posten als je vastzit?quote:Op vrijdag 16 december 2016 10:29 schreef Dven het volgende:
Jongens, wat vinden jullie van mijn eerste artikel
Nederlander in Bulgarije opgepakt voor poging tot moord
Heb nog FP-ban ja. Kan niet op m'n eigen artikel reagerenquote:Op vrijdag 16 december 2016 10:31 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Maar hoe kan je dit posten als je vastzit?
Artikel ziet er verder goed uit.
posten namens een gebande.quote:Op vrijdag 16 december 2016 10:27 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Was het het kunstgras of was het te koud om te voetballen?
P.s.: dit bericht en voorgaande en komende berichten worden mede mogelijk gemaakt door Onlo.
Onlo, voor al je berichten wanneer je rood-witte hart huilt!
Goed bezigquote:Op vrijdag 16 december 2016 10:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Heb nog FP-ban ja. Kan niet op m'n eigen artikel reageren
NWS-ban is als bedankje opgeheven
Lezen blijft moeilijk na zo'n lastige uitwedstrijd.quote:
quote:Ach, In Duitsland duwen Bulgaren mensen van de trap, dus mogen wij er daar 1 vermoorden. Oog om Oog enzo
BOEM!quote:Op vrijdag 16 december 2016 10:37 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Lezen blijft moeilijk na zo'n lastige uitwedstrijd.
'Mede' staat niet gelijk aan 'namens'.
Nederlands is wel je eerste taal of spreek je na gisterenavond alleen nog meer Fries?
GGMM is een vieze Turk, moet welquote:Op vrijdag 16 december 2016 10:37 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Lezen blijft moeilijk na zo'n lastige uitwedstrijd.
'Mede' staat niet gelijk aan 'namens'.
Nederlands is wel je eerste taal of spreek je na gisterenavond alleen nog meer Fries?
Wie is die homo in je UI?quote:Op vrijdag 16 december 2016 10:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
GGMM is een vieze Turk, moet wel
Die gast waar dat pijltje naartoe wijst met Bassie, wtfquote:Op vrijdag 16 december 2016 10:39 schreef Caland het volgende:
https://twitter.com/Fey1908Rot/status/809676641265926144?s=09
Spelen jullie aanstaande zondag in het geel/blauw of leggen jullie speciaal een kunstgrasveld aan omdat het gisteren zo lekker ging?quote:
Moet toch een keer mijn memo's maken en mails beantwoorden.quote:Op vrijdag 16 december 2016 10:44 schreef Befbekje het volgende:
[..]
What do you do on Fridaymorning you need to be wide awake and alert for?
Kun je via jouw glasvezel verbinding GGMM een heel snel mailtje sturen met de uitslag van Cambuur - Ajax?quote:
dat zou flauw zijn.quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:03 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Kun je via jouw glasvezel verbinding GGMM een heel snel mailtje sturen met de uitslag van Cambuur - Ajax?
Je bent er maar druk mee he?quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:03 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Kun je via jouw glasvezel verbinding GGMM een heel snel mailtje sturen met de uitslag van Cambuur - Ajax?
Het is de schuld van Wilfred! Die zet Johan ook altijd aan tot 'uitspraken'.quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je bent er maar druk mee he?
Druk kennen ze alleen in Amsterdam na de uitslag gisteren.quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je bent er maar druk mee he?
Mooi, man.. Doch vermoed dat de meeste users alhier al een abo'tje op de Telegraaf hebben..quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:54 schreef Shadowkid053 het volgende:
8 weken gratis digitaal de krant:
https://www.krant.nl/weekvandekrant/
(je kan ook 2 weken op papier doen, of 4 weken digitaal met zaterdag op papier)
Stopt automatisch. Je hoeft geen rekeningnummer in te vullen.
Haha. Ik heb Don er wel eens blij mee kunnen maken.quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:56 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Mooi, man.. Doch vermoed dat de meeste users alhier al een abo'tje op de Telegraaf hebben..
Ik ga shit ook even invullen.. Als ik morgen naar een kiosk loop voor de Volkskrant, is 'ie van maandagquote:Op vrijdag 16 december 2016 11:58 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Haha. Ik heb Don er wel eens blij mee kunnen maken.
Niks mis met de Telegraaf om even snel koppen te snellen.quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:56 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Mooi, man.. Doch vermoed dat de meeste users alhier al een abo'tje op de Telegraaf hebben..
Inderdaad..quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niks mis met de Telegraaf om even snel koppen te snellen.
Volkskrant lezenquote:Op vrijdag 16 december 2016 11:59 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik ga shit ook even invullen.. Als ik morgen naar een kiosk loop voor de Volkskrant, is 'ie van maandag..
Ik zie 'm nooit liggen nee.. Ik koop Nederlandse kranten meestal @ Hauptbahnhof bij Relay..quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:01 schreef opperkleurder het volgende:
Trouw is zeker niet te krijgen in Berlijn?
Is een mooi station geworden.quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:02 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik zie 'm nooit liggen nee.. Ik koop Nederlandse kranten meestal @ Hauptbahnhof bij Relay..
Alleen de perrons onder zijn zo godsgruwelijk koud.. Je staat daar van oktober tot en met april te blauwbekken..quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is een mooi station geworden.
quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:58 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Haha. Ik heb Don er wel eens blij mee kunnen maken.
In de zomer was het er goed toeven toen ik er de trein naar Praag pakte.quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:06 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Alleen de perrons onder zijn zo godsgruwelijk koud.. Je staat daar van oktober tot en met april te blauwbekken..
Ik pak voor grote afstanden tegenwoordig de bus.. Stuk goedkoper en soms ook sneller.. Laatst naar München in amper zeven uur met Flixbus met één tussenstop, heerlijk zitten werken onderwegquote:Op vrijdag 16 december 2016 12:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In de zomer was het er goed toeven toen ik er de trein naar Praag pakte.
Naar Praag maakte het weinig uit met vroeg boeken. Tussen Praag en Pilzen was het helemaal feest. Zat ik voor bijna niks alleen in de eerste klas en komen ze nog een glaasje bohemian sekt brengenquote:Op vrijdag 16 december 2016 12:08 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik pak voor grote afstanden tegenwoordig de bus.. Stuk goedkoper en soms ook sneller.. Laatst naar München in amper zeven uur met Flixbus met één tussenstop, heerlijk zitten werken onderweg..
Ik zit nooit erg comfortabel in de bus. Of heb je bij die Flixbus wel fatsoenlijk beenruimte?quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:08 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik pak voor grote afstanden tegenwoordig de bus.. Stuk goedkoper en soms ook sneller.. Laatst naar München in amper zeven uur met Flixbus met één tussenstop, heerlijk zitten werken onderweg.. En dat voor twee tientjes..
Ik reis vaak last-minute en dan is busreizen de beste optie.. Een leuk Spar Angebot van Deutsche Bahn kun je dan wel naar fluitenquote:Op vrijdag 16 december 2016 12:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Naar Praag maakte het weinig uit met vroeg boeken. Tussen Praag en Pilzen was het helemaal feest. Zat ik voor bijna niks alleen in de eerste klas en komen ze nog een glaasje bohemian sekt brengenMaar ja Flixbus is prima, jammer dat je vanuit Den Haag alleen goed naar België kan met de bus.
Ik vind het goed te doen bij Flixbus.. Ik ben één meter 85 ongeveer..quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zit nooit erg comfortabel in de bus. Of heb je bij die Flixbus wel fatsoenlijk beenruimte?
Je hebt meer beenruimte dan 2de klas Thalys of ICE zeker als je pech hebt en een 4 zitje hebt. Wifi is vaak ook beter.quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zit nooit erg comfortabel in de bus. Of heb je bij die Flixbus wel fatsoenlijk beenruimte?
Ik 1m84, dus dat zou goed moeten zijn.quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:12 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik vind het goed te doen bij Flixbus.. Ik ben één meter 85 ongeveer..
Ik ben 1m83 hahaquote:Op vrijdag 16 december 2016 12:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik 1m84, dus dat zou goed moeten zijn.
Wel gelijk opzeggen en gelijk weer aanmelden belmenietquote:Op vrijdag 16 december 2016 11:54 schreef Shadowkid053 het volgende:
8 weken gratis digitaal de krant:
https://www.krant.nl/weekvandekrant/
(je kan ook 2 weken op papier doen, of 4 weken digitaal met zaterdag op papier)
Stopt automatisch. Je hoeft geen rekeningnummer in te vullen.
In Thalys zit ik alleen C1, C2 is bizar qua comfort voor die prijs.quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je hebt meer beenruimte dan 2de klas Thalys of ICE zeker als je pech hebt en een 4 zitje hebt. Wifi is vaak ook beter.
Nooit een geldig nummer opgeven met dit soort dingenquote:Op vrijdag 16 december 2016 12:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wel gelijk opzeggen en gelijk weer aanmelden belmeniet
ze bellen voor ontvangstbevestiging tegenwoordig.quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nooit een geldig nummer opgeven met dit soort dingen
De laatste keer naar Duitsland had ik de nachttrein, zat ik tweede klas in een 6 persoonshok met een groepje stinkende Franse interrailers vol met bagagequote:Op vrijdag 16 december 2016 12:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In Thalys zit ik alleen C1, C2 is bizar qua comfort voor die prijs.
Heb wel goede ervaringen eigenlijk. Een enkele keer is het er helemaal niet, maar meestal wel.quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:15 schreef Befbekje het volgende:
WiFi is wel vaak klote bij Flixbus, dat dan weer wel..
opzeggen hoeft niet, is automatisch.quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wel gelijk opzeggen en gelijk weer aanmelden belmeniet
Het leuke van reizen met de bus is dat je vaak leuke meisjes tegenkomt die op reis zijn..quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De laatste keer naar Duitsland had ik de nachttrein, zat ik tweede klas in een 6 persoonshok met een groepje stinkende Franse interrailers vol met bagageKon er gelukkig in Dusseldorf al uit.
Ja, heb ook vaak wel leuke contacten. Is wel vervelend als je zo'n klef net verliefd stelletje voor/achter je hebt. In een bus kennen mensen minder schaamte dan in een trein.quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:18 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Het leuke van reizen met de bus is dat je vaak leuke meisjes tegenkomt die op reis zijn..![]()
Gewoon in de nek kotsen.quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, heb ook vaak wel leuke contacten. Is wel vervelend als je zo'n klef net verliefd stelletje voor/achter je hebt. In een bus kennen mensen minder schaamte dan in een trein.
Izy is echt een oplossing, alleen jammer dat de vertrektijden Bru-Par ongustig zijn voor mij.quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De laatste keer naar Duitsland had ik de nachttrein, zat ik tweede klas in een 6 persoonshok met een groepje stinkende Franse interrailers vol met bagageKon er gelukkig in Dusseldorf al uit.
En dat Izy nog niet in Nederland is.quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Izy is echt een oplossing, alleen jammer dat de vertrektijden Bru-Par ongustig zijn voor mij.
Ah dat had ik nog niet eens bekeken.quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En dat Izy nog niet in Nederland is.
GEHEN WIR NACH AUSWITSCHZ ODER?quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:23 schreef Befbekje het volgende:
En wat naatje is, is dat bij files sommige buschauffeurs een b-route gaan pakken.. Laatst tussen Berlijn en Hamburg één of andere lulhannes die een b-weg nam.. Het heeft bijna twee uur geduurd voordat we weer op de Bundesbahn zaten.. Hadden beter die 9 kilometer file kunnen pakken..
Mail al verstuurd?quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:24 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
GEHEN WIR NACH AUSWITSCHZ ODER?
Die stad ligt niet aan de Oder.quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:24 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
GEHEN WIR NACH AUSWITSCHZ ODER?
Met een omweg van twee uur weet je het maar nooit.quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die stad ligt niet aan de Oder.
Dit verdien je.quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:34 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Hoi.
Ik wil een tosti. Is er geen brood.
niet mijn probleem.quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:34 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Hoi.
Ik wil een tosti. Is er geen brood.
Ik eet nu een tosti.quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:39 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Dit wens je niemand toe.
[..]
#PrayForATosti
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |