quote:
Er is ook darts hoorquote:Op donderdag 15 december 2016 22:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Welterusten. Ik ga nog even Pauw kijken.
Weltrusten Reneequote:
Ik houd de stand daarvan wel bij.quote:
De darter die er nu staat is stomdronken.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik houd de stand daarvan wel bij.
Het publiek opjutten en dan triple 1 gooienquote:Op donderdag 15 december 2016 23:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker blijven lachen
Hey kerelquote:Op donderdag 15 december 2016 23:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker blijven lachen
Daar kwam het bier ook wel even mijn neus uit ja.quote:Op donderdag 15 december 2016 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het publiek opjutten en dan triple 1 gooien
Alcoholismegenotquote:Op donderdag 15 december 2016 23:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar kwam het bier ook wel even mijn neus uit ja.
Waarom?quote:Op donderdag 15 december 2016 23:43 schreef vincenzo78 het volgende:
Jullie hebben het vuurwerk gemist bij Pauw! John van Zweden werd een paar keer gedist door Salahedinne...
Je moet zelf ff bekijken. John sprak Salah aan op zijn dwingende vraagstelling tijdens Salah's gesprek met Tofik. Salah zei dat John de aandelen van ADO bij Wang moest afdwingen.quote:
Ja geen zin in. Ga nu slapen.quote:Op donderdag 15 december 2016 23:58 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Je moet zelf ff bekijken. John sprak Salah aan op zijn dwingende vraagstelling tijdens Salah's gesprek met Tofik. Salah zei dat John de aandelen van ADO bij Wang moest afdwingen.
Ik doe het nu geen recht, je mot het zelf ff terugzien.
.quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:02 schreef Elan het volgende:
Russische reality tv: de Hunger Games in het echt
http://www.ad.nl/tv-en-ra(...)n-het-echt~a31edde0/
Wat een genot gaat dat worden
,,Wij zijn niet verantwoordelijk als iemand verkracht of vermoord wordt. Dat staat duidelijk in een document dat de deelnemers op voorhand moeten ondertekenen", stelt de bedenker van 'Game2: Winter'quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:02 schreef Elan het volgende:
Russische reality tv: de Hunger Games in het echt
http://www.ad.nl/tv-en-ra(...)n-het-echt~a31edde0/
Wat een genot gaat dat worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |