quote:
Er is ook darts hoorquote:Op donderdag 15 december 2016 22:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Welterusten. Ik ga nog even Pauw kijken.
Weltrusten Reneequote:
Ik houd de stand daarvan wel bij.quote:
De darter die er nu staat is stomdronken.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik houd de stand daarvan wel bij.
Het publiek opjutten en dan triple 1 gooienquote:Op donderdag 15 december 2016 23:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker blijven lachen
Hey kerelquote:Op donderdag 15 december 2016 23:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker blijven lachen
Daar kwam het bier ook wel even mijn neus uit ja.quote:Op donderdag 15 december 2016 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het publiek opjutten en dan triple 1 gooien
Alcoholismegenotquote:Op donderdag 15 december 2016 23:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar kwam het bier ook wel even mijn neus uit ja.
Waarom?quote:Op donderdag 15 december 2016 23:43 schreef vincenzo78 het volgende:
Jullie hebben het vuurwerk gemist bij Pauw! John van Zweden werd een paar keer gedist door Salahedinne...
Je moet zelf ff bekijken. John sprak Salah aan op zijn dwingende vraagstelling tijdens Salah's gesprek met Tofik. Salah zei dat John de aandelen van ADO bij Wang moest afdwingen.quote:
Ja geen zin in. Ga nu slapen.quote:Op donderdag 15 december 2016 23:58 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Je moet zelf ff bekijken. John sprak Salah aan op zijn dwingende vraagstelling tijdens Salah's gesprek met Tofik. Salah zei dat John de aandelen van ADO bij Wang moest afdwingen.
Ik doe het nu geen recht, je mot het zelf ff terugzien.
.quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:02 schreef Elan het volgende:
Russische reality tv: de Hunger Games in het echt
http://www.ad.nl/tv-en-ra(...)n-het-echt~a31edde0/
Wat een genot gaat dat worden
,,Wij zijn niet verantwoordelijk als iemand verkracht of vermoord wordt. Dat staat duidelijk in een document dat de deelnemers op voorhand moeten ondertekenen", stelt de bedenker van 'Game2: Winter'quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:02 schreef Elan het volgende:
Rape and Murder is allowed.quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:02 schreef Elan het volgende:
Ja koekoek.quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
,,Wij zijn niet verantwoordelijk als iemand verkracht of vermoord wordt. Dat staat duidelijk in een document dat de deelnemers op voorhand moeten ondertekenen", stelt de bedenker van 'Game2: Winter'
Als ik mee zou doen ben ik binnen 5 minuten al doodverkracht door een of ander wijf.quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja koekoek.
Ga wel gewoon Rust spelen met Fylax en Rico.
willen ze dat wel?quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ik mee zou doen ben ik binnen 5 minuten al doodverkracht door een of ander wijf.
Ben jij een bottom of een top?quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ik mee zou doen ben ik binnen 5 minuten al doodverkracht door een of ander wijf.
Ga je je inschrijven?quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat verkrachting draait om macht, en ik ben wel makkelijk te dominerenquote:Op vrijdag 16 december 2016 00:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waarom is dat zo natuurlijk?
je bent gewoon verlegen?quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat verkrachting draait om macht, en ik ben wel makkelijk te domineren
Geen idee, maar bottom lijkt me wel vermakelijk.quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:19 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ben jij een bottom of een top?
Ik had een Russisch wijf in mijn klas op de middelbare school, koekoek. Die had dikke memmen zeg, niet te geloven.quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga je je inschrijven?
Die Russische wijven zijn over t algemeen best goed te doen.
Ik ben vies beta hèquote:Op vrijdag 16 december 2016 00:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je bent gewoon verlegen?
Wat schattig!
quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben vies beta hè
En zeker die Russische vrouwen zijn wel ruw en hard, dus die willen dat wel te grazen nemen
wel wat chickies gehad?quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat staat weer een tijdje stil.
Jij nog met de Spanjaard?
geen tinder ofzo?quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Valt tegen, ook niet echt op zoek verder.
Al kinderen met hem, of dat niet?
Tinder ben ik maanden geleden mee gekapt, ik kwam daar vaak alleen maar meisjes tegen met wie je geen zinnig gesprek kon voeren en dat was irritant. Maar één date gehad, maar die meid had nog wat onverwerkte gevoelens voor haar ex dus dat is niks geworden.quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geen tinder ofzo?
Nee geen kinderen. En ofzo ook niet
mijn broer heeft nu een behoorlijk vaste relatie met een chickie van zo'n datingsapp. Dus het kan wel werkenquote:Op vrijdag 16 december 2016 00:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tinder ben ik maanden geleden mee gekapt, ik kwam daar vaak alleen maar meisjes tegen met wie je geen zinnig gesprek kon voeren en dat was irritant. Maar één date gehad, maar die meid had nog wat onverwerkte gevoelens voor haar ex dus dat is niks geworden.
En hoezo geen kinderen? Geen wens daarvoor?
Oh het zou zeker kunnen, maar ik ben er voor het grootste deel alleen maar meisjes tegengekomen die alleen maar op alles wat ik zei "hihi awhquote:Op vrijdag 16 december 2016 00:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
mijn broer heeft nu een behoorlijk vaste relatie met een chickie van zo'n datingsapp. Dus het kan wel werken
Wel een wens, maar lukt niet.
Dus niet meer aan denken, als het komt dan komt en anders niet
Ligt eraan wat je karakter is, en of je dan weet dat je een probleemkind krijgtquote:
vast de leeftijd danquote:Op vrijdag 16 december 2016 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh het zou zeker kunnen, maar ik ben er voor het grootste deel alleen maar meisjes tegengekomen die alleen maar op alles wat ik zei "hihi awh" zeiden. Nou dan ben ik heel snel afgehaakt, en als ik dan weer een leuk meisje tegenkom ben ik te dorstig dat zij afhaken
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |