Mooi, man.. Doch vermoed dat de meeste users alhier al een abo'tje op de Telegraaf hebben..quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:54 schreef Shadowkid053 het volgende:
8 weken gratis digitaal de krant:
https://www.krant.nl/weekvandekrant/
(je kan ook 2 weken op papier doen, of 4 weken digitaal met zaterdag op papier)
Stopt automatisch. Je hoeft geen rekeningnummer in te vullen.
Haha. Ik heb Don er wel eens blij mee kunnen maken.quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:56 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Mooi, man.. Doch vermoed dat de meeste users alhier al een abo'tje op de Telegraaf hebben..
Ik ga shit ook even invullen.. Als ik morgen naar een kiosk loop voor de Volkskrant, is 'ie van maandagquote:Op vrijdag 16 december 2016 11:58 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Haha. Ik heb Don er wel eens blij mee kunnen maken.
Niks mis met de Telegraaf om even snel koppen te snellen.quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:56 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Mooi, man.. Doch vermoed dat de meeste users alhier al een abo'tje op de Telegraaf hebben..
Inderdaad..quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niks mis met de Telegraaf om even snel koppen te snellen.
Volkskrant lezenquote:Op vrijdag 16 december 2016 11:59 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik ga shit ook even invullen.. Als ik morgen naar een kiosk loop voor de Volkskrant, is 'ie van maandag..
Ik zie 'm nooit liggen nee.. Ik koop Nederlandse kranten meestal @ Hauptbahnhof bij Relay..quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:01 schreef opperkleurder het volgende:
Trouw is zeker niet te krijgen in Berlijn?
Is een mooi station geworden.quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:02 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik zie 'm nooit liggen nee.. Ik koop Nederlandse kranten meestal @ Hauptbahnhof bij Relay..
Alleen de perrons onder zijn zo godsgruwelijk koud.. Je staat daar van oktober tot en met april te blauwbekken..quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is een mooi station geworden.
quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:58 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Haha. Ik heb Don er wel eens blij mee kunnen maken.
In de zomer was het er goed toeven toen ik er de trein naar Praag pakte.quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:06 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Alleen de perrons onder zijn zo godsgruwelijk koud.. Je staat daar van oktober tot en met april te blauwbekken..
Ik pak voor grote afstanden tegenwoordig de bus.. Stuk goedkoper en soms ook sneller.. Laatst naar München in amper zeven uur met Flixbus met één tussenstop, heerlijk zitten werken onderwegquote:Op vrijdag 16 december 2016 12:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In de zomer was het er goed toeven toen ik er de trein naar Praag pakte.
Naar Praag maakte het weinig uit met vroeg boeken. Tussen Praag en Pilzen was het helemaal feest. Zat ik voor bijna niks alleen in de eerste klas en komen ze nog een glaasje bohemian sekt brengenquote:Op vrijdag 16 december 2016 12:08 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik pak voor grote afstanden tegenwoordig de bus.. Stuk goedkoper en soms ook sneller.. Laatst naar München in amper zeven uur met Flixbus met één tussenstop, heerlijk zitten werken onderweg..
Ik zit nooit erg comfortabel in de bus. Of heb je bij die Flixbus wel fatsoenlijk beenruimte?quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:08 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik pak voor grote afstanden tegenwoordig de bus.. Stuk goedkoper en soms ook sneller.. Laatst naar München in amper zeven uur met Flixbus met één tussenstop, heerlijk zitten werken onderweg.. En dat voor twee tientjes..
Ik reis vaak last-minute en dan is busreizen de beste optie.. Een leuk Spar Angebot van Deutsche Bahn kun je dan wel naar fluitenquote:Op vrijdag 16 december 2016 12:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Naar Praag maakte het weinig uit met vroeg boeken. Tussen Praag en Pilzen was het helemaal feest. Zat ik voor bijna niks alleen in de eerste klas en komen ze nog een glaasje bohemian sekt brengenMaar ja Flixbus is prima, jammer dat je vanuit Den Haag alleen goed naar België kan met de bus.
Ik vind het goed te doen bij Flixbus.. Ik ben één meter 85 ongeveer..quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zit nooit erg comfortabel in de bus. Of heb je bij die Flixbus wel fatsoenlijk beenruimte?
Je hebt meer beenruimte dan 2de klas Thalys of ICE zeker als je pech hebt en een 4 zitje hebt. Wifi is vaak ook beter.quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zit nooit erg comfortabel in de bus. Of heb je bij die Flixbus wel fatsoenlijk beenruimte?
Ik 1m84, dus dat zou goed moeten zijn.quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:12 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik vind het goed te doen bij Flixbus.. Ik ben één meter 85 ongeveer..
Ik ben 1m83 hahaquote:Op vrijdag 16 december 2016 12:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik 1m84, dus dat zou goed moeten zijn.
Wel gelijk opzeggen en gelijk weer aanmelden belmenietquote:Op vrijdag 16 december 2016 11:54 schreef Shadowkid053 het volgende:
8 weken gratis digitaal de krant:
https://www.krant.nl/weekvandekrant/
(je kan ook 2 weken op papier doen, of 4 weken digitaal met zaterdag op papier)
Stopt automatisch. Je hoeft geen rekeningnummer in te vullen.
In Thalys zit ik alleen C1, C2 is bizar qua comfort voor die prijs.quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je hebt meer beenruimte dan 2de klas Thalys of ICE zeker als je pech hebt en een 4 zitje hebt. Wifi is vaak ook beter.
Nooit een geldig nummer opgeven met dit soort dingenquote:Op vrijdag 16 december 2016 12:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wel gelijk opzeggen en gelijk weer aanmelden belmeniet
ze bellen voor ontvangstbevestiging tegenwoordig.quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nooit een geldig nummer opgeven met dit soort dingen
De laatste keer naar Duitsland had ik de nachttrein, zat ik tweede klas in een 6 persoonshok met een groepje stinkende Franse interrailers vol met bagagequote:Op vrijdag 16 december 2016 12:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In Thalys zit ik alleen C1, C2 is bizar qua comfort voor die prijs.
Heb wel goede ervaringen eigenlijk. Een enkele keer is het er helemaal niet, maar meestal wel.quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:15 schreef Befbekje het volgende:
WiFi is wel vaak klote bij Flixbus, dat dan weer wel..
opzeggen hoeft niet, is automatisch.quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wel gelijk opzeggen en gelijk weer aanmelden belmeniet
Het leuke van reizen met de bus is dat je vaak leuke meisjes tegenkomt die op reis zijn..quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De laatste keer naar Duitsland had ik de nachttrein, zat ik tweede klas in een 6 persoonshok met een groepje stinkende Franse interrailers vol met bagageKon er gelukkig in Dusseldorf al uit.
Ja, heb ook vaak wel leuke contacten. Is wel vervelend als je zo'n klef net verliefd stelletje voor/achter je hebt. In een bus kennen mensen minder schaamte dan in een trein.quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:18 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Het leuke van reizen met de bus is dat je vaak leuke meisjes tegenkomt die op reis zijn..![]()
Gewoon in de nek kotsen.quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, heb ook vaak wel leuke contacten. Is wel vervelend als je zo'n klef net verliefd stelletje voor/achter je hebt. In een bus kennen mensen minder schaamte dan in een trein.
Izy is echt een oplossing, alleen jammer dat de vertrektijden Bru-Par ongustig zijn voor mij.quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De laatste keer naar Duitsland had ik de nachttrein, zat ik tweede klas in een 6 persoonshok met een groepje stinkende Franse interrailers vol met bagageKon er gelukkig in Dusseldorf al uit.
En dat Izy nog niet in Nederland is.quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Izy is echt een oplossing, alleen jammer dat de vertrektijden Bru-Par ongustig zijn voor mij.
Ah dat had ik nog niet eens bekeken.quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En dat Izy nog niet in Nederland is.
GEHEN WIR NACH AUSWITSCHZ ODER?quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:23 schreef Befbekje het volgende:
En wat naatje is, is dat bij files sommige buschauffeurs een b-route gaan pakken.. Laatst tussen Berlijn en Hamburg één of andere lulhannes die een b-weg nam.. Het heeft bijna twee uur geduurd voordat we weer op de Bundesbahn zaten.. Hadden beter die 9 kilometer file kunnen pakken..
Mail al verstuurd?quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:24 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
GEHEN WIR NACH AUSWITSCHZ ODER?
Die stad ligt niet aan de Oder.quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:24 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
GEHEN WIR NACH AUSWITSCHZ ODER?
Met een omweg van twee uur weet je het maar nooit.quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die stad ligt niet aan de Oder.
Dit verdien je.quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:34 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Hoi.
Ik wil een tosti. Is er geen brood.
niet mijn probleem.quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:34 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Hoi.
Ik wil een tosti. Is er geen brood.
Ik eet nu een tosti.quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:39 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Dit wens je niemand toe.
[..]
#PrayForATosti
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |