Theequote:Op donderdag 15 december 2016 22:27 schreef GGMM het volgende:
Ik drink nog even een enorme grote dikke bak thee op en dan ga ik slapen jongens.
Ik drink dat alleen als ik keelpijn heb eigenlijk. Met honing dan om je keel lekker te masseren.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik drink nu ook thee. Niks mis mee.
quote:Op donderdag 15 december 2016 22:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik drink nu ook thee. Niks mis mee.
Wat voor thee drink je?quote:Op donderdag 15 december 2016 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk om te zien dat wij dit gemeen hebben.
quote:Op donderdag 15 december 2016 22:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kan het toch nog gezellig worden hier.
haha eindelijk gekozen voor het grote geld?quote:
Kan het mis hebben hoor maar sinds wanneer komen ze zo vroeg met voetbalshirtjes voor het nieuwe seizoen? In mijn beleving was dit altijd pas in april ofzo.quote:
Vanaf volgend jaar ga je gebruik maken van hun service nu ze Barca gaan sponsorenquote:Op donderdag 15 december 2016 22:35 schreef GGMM het volgende:
Rakuten
Ik had er nog nooit van gehoord.
Dat betwijfel ik.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vanaf volgend jaar ga je gebruik maken van hun service nu ze Barca gaan sponsoren
Dan is de officiële presentatie, ze ontwerpen het vast al jaren van tevoren.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan het mis hebben hoor maar sinds wanneer komen ze zo vroeg met voetbalshirtjes voor het nieuwe seizoen? In mijn beleving was dit altijd pas in april ofzo.
Ik ook niet, het is verder ook echt een afgrijselijk shirt.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:35 schreef GGMM het volgende:
Rakuten
hmhmquote:Op donderdag 15 december 2016 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan is de officiële presentatie, ze ontwerpen het vast al jaren van tevoren.
Ik moest ook even googlen.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:35 schreef GGMM het volgende:
Rakuten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |