SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.
Oh.
Nee hoor, je zei het ook in een paar posts waar Stijn er niet eens was.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:08 schreef Elan het volgende:
[..]
In reactie op Stijn ja.
En dat laatste gelooft niemand meer, zeker niet na vanavond.
Nooit gezegd.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee hoor, je zei het ook in een paar posts waar Stijn er niet eens was.
En het is erg opportunistisch en kortzichtig om talenten af te schrijven na één pot natuurlijk.
Die voetballen zich ondertussen wel miljonair in het buitenland.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Nooit gezegd.
Vind het wel mooi allemaal , laat ze maar lekker op hun bek gaan net als de Fischers en Kishna's van deze wereld.
Kishna was toch ook hét talent.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Nooit gezegd.
Vind het wel mooi allemaal , laat ze maar lekker op hun bek gaan net als de Fischers en Kishna's van deze wereld.
In verhouding zijn zulke spelers stuk voor stuk meer succesvol dan wij ooit (gezamenlijk) zullen worden.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die voetballen zich ondertussen wel miljonair in het buitenland.
Op basis van een paar wedstrijden leuk spelen, net als Cabral bij Feyenoord.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kishna was toch ook hét talent.
Fischer speelt nu al een paar wedstrijden op rij basis bij Middlesbrough.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Nooit gezegd.
Mensen maken vaak de fout dat ze denken dat elk toptalent ook meteen een topspeler wordt. Overigens vind ik wel dat de term toptalent snel overal wordt opgeplakt, dat is alleen voorbehouden aan spelers van kaliber Messi in mijn ogen.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:15 schreef Elan het volgende:
[..]
In verhouding zijn zulke spelers stuk voor stuk meer succesvol dan wij ooit (gezamenlijk) zullen worden.
Maar dat maakt ze nog geen toptalenten.
Fischer heeft toch ook 100+ wedstrijden voor Ajax gespeeld? Snap eigenlijk niet waarom die weg moest voor een schijntje van 5 miljoen. Meestal doet Feyenoord dat soort debiele dingenquote:Op donderdag 15 december 2016 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fischer speelt nu al een paar wedstrijden op rij basis bij Middlesbrough.
Kishna ging gewoon voor het snelle geld, en kon het niet vinden met Frank. Wat ik wel kan begrijpen
Cabalverliesquote:Op donderdag 15 december 2016 22:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Op basis van een paar wedstrijden leuk spelen, net als Cabral bij Feyenoord.
Omdat hij stilstond in zijn ontwikkeling, nog één jaar contract had en zelf weg wilde.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Fischer heeft toch ook 100+ wedstrijden voor Ajax gespeeld? Snap eigenlijk niet waarom die weg moest voor een schijntje van 5 miljoen. Meestal doet Feyenoord dat soort debiele dingen
Ik kan best tegen mensen die zelfverzekerd zijn en bravoure hebben als ze ook maar erbij presteren. Als ze dat niet doen en alleen maar roepen hoe goed ze zijn vind ik het heel erg zielig worden.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:20 schreef Elan het volgende:
Sowieso haat aan spelers die zichzelf heel wat vinden, zo'n Jorgensen is echt een verademing t.o.v. een Guidetti . Dolberg vind ik ondanks de verkeerde club ook een fijn kereltje.
Biseswar ook, altijd op dezelfde manier.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja die maakte echt een paar heerlijke goals in zijn Feyenoordtijd
biseswar was op FM handheld eerste versie echt belachelijk goedquote:Op donderdag 15 december 2016 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Biseswar ook, altijd op dezelfde manier.
FM had het vaak bij het rechte eind, maar helaas niet altijd. Danny Bakker van ADO haalde ook regelmatig Real Madrid.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
biseswar was op FM handheld eerste versie echt belachelijk goed
Stancu ook niks meer van gehoordquote:Op donderdag 15 december 2016 22:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
FM had het vaak bij het rechte eind, maar helaas niet altijd. Danny Bakker van ADO haalde ook regelmatig Real Madrid.
Tsigalkogodquote:Op donderdag 15 december 2016 22:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Stancu ook niks meer van gehoord
Bakiorciuglu was volgens mij ook ooit een groot talent op FM.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
biseswar was op FM handheld eerste versie echt belachelijk goed
Kan het toch nog gezellig worden hier.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:27 schreef GGMM het volgende:
Ik drink nog even een enorme grote dikke bak thee op en dan ga ik slapen jongens.
Theequote:Op donderdag 15 december 2016 22:27 schreef GGMM het volgende:
Ik drink nog even een enorme grote dikke bak thee op en dan ga ik slapen jongens.
Ik drink dat alleen als ik keelpijn heb eigenlijk. Met honing dan om je keel lekker te masseren.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik drink nu ook thee. Niks mis mee.
quote:Op donderdag 15 december 2016 22:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik drink nu ook thee. Niks mis mee.
Wat voor thee drink je?quote:Op donderdag 15 december 2016 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk om te zien dat wij dit gemeen hebben.
quote:Op donderdag 15 december 2016 22:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kan het toch nog gezellig worden hier.
haha eindelijk gekozen voor het grote geld?quote:
Kan het mis hebben hoor maar sinds wanneer komen ze zo vroeg met voetbalshirtjes voor het nieuwe seizoen? In mijn beleving was dit altijd pas in april ofzo.quote:
Vanaf volgend jaar ga je gebruik maken van hun service nu ze Barca gaan sponsorenquote:Op donderdag 15 december 2016 22:35 schreef GGMM het volgende:
Rakuten
Ik had er nog nooit van gehoord.
Dat betwijfel ik.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vanaf volgend jaar ga je gebruik maken van hun service nu ze Barca gaan sponsoren
Dan is de officiële presentatie, ze ontwerpen het vast al jaren van tevoren.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan het mis hebben hoor maar sinds wanneer komen ze zo vroeg met voetbalshirtjes voor het nieuwe seizoen? In mijn beleving was dit altijd pas in april ofzo.
Ik ook niet, het is verder ook echt een afgrijselijk shirt.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:35 schreef GGMM het volgende:
Rakuten
hmhmquote:Op donderdag 15 december 2016 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan is de officiële presentatie, ze ontwerpen het vast al jaren van tevoren.
Ik moest ook even googlen.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:35 schreef GGMM het volgende:
Rakuten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |