Werkte dat maar zoquote:Op vrijdag 16 december 2016 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je karakter is, en of je dan weet dat je een probleemkind krijgtDenk dat ik wel rustige chille kinderen krijg (als ik ze ooit krijg dan
), en dan is er niks mis mee.
quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je zou het verwachten bij meisjes van 16, maar als 22 jarige meisjes het nog steeds doen vraag ik me af of het ooit nog goed komt.
Een paar corrigerende tikken doet wonderen. Of de dreiging daarvan.quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Werkte dat maar zo
Mijn zus en haar vriend zijn de meest rustige en brave mensen die je je maar kunt voorstellen, één kind is dat ook. Die andere echter is zwaar terror, laat zich keihard vallen, schreeuwt zit onder de schrammen en daagt iedereen constant uit. Zelfde opvoeding, zelfde ouders en toch wereld van verschil.
Ja oké, genen kunnen ook apart mixen hè. Verborgen eigenschappen bij jezelf gemixt met de genen van je vriendin kunnen dan leiden tot nieuwe creaties.quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Werkte dat maar zo
Mijn zus en haar vriend zijn de meest rustige en brave mensen die je je maar kunt voorstellen, één kind is dat ook. Die andere echter is zwaar terror, laat zich keihard vallen, schreeuwt zit onder de schrammen en daagt iedereen constant uit. Zelfde opvoeding, zelfde ouders en toch wereld van verschil.
Slaan moet je sowieso niet aan beginnen.quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:51 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Een paar corrigerende tikken doet wonderen. Of de dreiging daarvan.
Ik zou dit zelf nooit zo snel doen bij kinderen denk ik, hooguit een keer bij de arm pakken als ze ergens niet bij mogen.quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:51 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Een paar corrigerende tikken doet wonderen. Of de dreiging daarvan.
Corrigerende tikken kunnen ook best psychologische schade toerichten.quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Slaan moet je sowieso niet aan beginnen.
2 zelfs en ik vind het fantastisch, maar ligt ook aan je eigen instelling.quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb jij koters?
Beperken je toch alleen maar in je vrijheid.
Kind schijnt een kloon te zijn van zijn vader, nou geen vieze gedachten maar sommige dingen slaan gewoon een generatie over.quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja oké, genen kunnen ook apart mixen hè. Verborgen eigenschappen bij jezelf gemixt met de genen van je vriendin kunnen dan leiden tot nieuwe creaties.
Prachtige experimenten die kinderen
Klopt.quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Corrigerende tikken kunnen ook best psychologische schade toerichten.
Oh dat kan zeker ja, mijn vader lijkt ook best op mijn broer qua karakter (al is mijn vader geen alcoholist en heeft hij nog nooit drugs gedaan)quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Kind schijnt een kloon te zijn van zijn vader, nou geen vieze gedachten maar sommige dingen slaan gewoon een generatie over.
Jouw kind kan bijvoorbeeld best op je broer lijken qua karakter.
Coolquote:Op vrijdag 16 december 2016 00:53 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
2 zelfs en ik vind het fantastisch, maar ligt ook aan je eigen instelling.
Kan je niet eens duidelijk de grenzen bepalen en laat je je overmannen door emoties.quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt.
Is gewoon falen wat je doet als ouder.
Hoe de fuck kun je nou je eigen kind expres pijn doen.
Heeft allemaal met context te maken en ik zeg corrigende tik en dat is een wereld van verschil met afranselen.quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Slaan moet je sowieso niet aan beginnen.
Je kunt beter uitleggen waarom iets niet mag of kan dan een tik uitdelen. Dan faal je gewoon keihard in je communicatie.quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:57 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Heeft allemaal met context te maken en ik zeg corrigende tik en dat is een wereld van verschil met afranselen.
Een groep 3 kind en een bijna groep 1 kind...alles kost energie, maar de kids geven ook energie.quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Coolhoe oud? En ja dat is zeker zo, maar kosten hoe dan ook belachelijk veel energie.
Zeker de beruchte eerste 1000 dagen van hun leven.
Ik ookquote:Op vrijdag 16 december 2016 01:00 schreef Elan het volgende:
Vroeger ook wel tikken gehad, kreeg alleen maar meer schijt.
Zo klein? En die sla je alquote:Op vrijdag 16 december 2016 01:00 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Een groep 3 kind en een bijna groep 1 kind...alles kost energie, maar de kids geven ook energie.
Precies. En je leert er geen ene tyfus van.quote:Op vrijdag 16 december 2016 01:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook
Het wekte bij mij alleen maar agressie op en dat ik begon te schelden
Ik heb serieus eraan overgehouden dat ik het niet prettig vind als mensen me ineens aanrakenquote:Op vrijdag 16 december 2016 01:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies. En je leert er geen ene tyfus van.
Ja je leert haten
Het is en en. En wij kiezen niet standaard voor tikken (die niet of nauwelijks voorkomen), maar we sluiten het niet uit. Maar het is zeker niet de eerste keuze.quote:Op vrijdag 16 december 2016 01:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kunt beter uitleggen waarom iets niet mag of kan dan een tik uitdelen. Dan faal je gewoon keihard in je communicatie.
Beetje apart hoe je dit allemaal interpreteert. In je reactie doe je net alsof ik die kinderen elke dag afransel.quote:
lolquote:Op vrijdag 16 december 2016 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb serieus eraan overgehouden dat ik het niet prettig vind als mensen me ineens aanraken![]()
Al kan dat ook door iets anders komen
Voetballersquote:Ook Luka Modric is nog niet overtuigd van videotechnologie in het voetbal. "Ik denk niet dat videotechnologie in het voetbal heel lang zal blijven bestaan, want het geeft vooral verwarring", meent de middenvelder. "De video-scheidsrechter is iets nieuws en eerlijk gezegd vind ik het geen vooruitgang. We hebben eerder deze week uitleg gehad, maar ik heb niet echt geluisterd. Ik verwacht niet dat het iets blijvends is", aldus de middenvelder van de Koninklijke.
Ik had er zelfs twee achter elkaar.quote:Op vrijdag 16 december 2016 07:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik kon het wel moeilijk geloven
Hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op vrijdag 16 december 2016 07:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had er zelfs twee achter elkaar.
Dank.. Jij ook.. Heb jij toevalligerwijs een tribal als trampstamp?quote:Op donderdag 15 december 2016 23:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jeetje indrukwekkende nickname
ja een hele grotequote:Op vrijdag 16 december 2016 09:43 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Dank.. Jij ook.. Heb jij toevalligerwijs een tribal als trampstamp?
Hoe hoog is de noodzaak dat die advertenties nog op het Duits worden nagekeken? Anders kun je ook onder iedere advertentie zetten: Entschuldigung fur möglichen Sprachfehler, Deutsch ist nicht meine erste Sprache.. Duitsers zijn dol op Hollanders die in ieder geval de moeite nemen de taal te spreken/schrijven.. ;-)quote:
Dat laatste weet ik daarom wilde ik hulp in schakelen. Kom er straks nog op terug.quote:Op vrijdag 16 december 2016 09:57 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Hoe hoog is de noodzaak dat die advertenties nog op het Duits worden nagekeken? Anders kun je ook onder iedere advertentie zetten: Entschuldigung fur möglichen Sprachfehler, Deutsch ist nicht meine erste Sprache.. Duitsers zijn dol op Hollanders die in ieder geval de moeite nemen de taal te spreken/schrijven.. ;-)
Als het echt lappen tekst zijn zal ik je een offerte sturen, kleine advertenties mogen in mijn inboxquote:Op vrijdag 16 december 2016 10:00 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Dat laatste weet ik daarom wilde ik hulp in schakelen. Kom er straks nog op terug.
Alvast bedankt!
Charmed_angel handelt de offeretes af dus voor het afrekenen mot je bij haar wezen.quote:Op vrijdag 16 december 2016 10:01 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Als het echt lappen tekst zijn zal ik je een offerte sturen, kleine advertenties mogen in mijn inbox..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |