Om te janken, jaquote:Op donderdag 15 december 2016 15:27 schreef Pensylvania het volgende:
'Tunahan Kuzu achter 9/11 en coup Turkije'
ow man wat is die vent triest
hij lijkt wel op sommige users hierquote:
Zal wel in het bloed zitten.quote:Op donderdag 15 december 2016 15:28 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
hij lijkt wel op sommige users hier
oehhh ik voel een 'triggered' aankomenquote:
Haha goed gegoktquote:Op donderdag 15 december 2016 15:32 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
oehhh ik voel een 'triggered' aankomen
braddie obsessie wel hequote:Op donderdag 15 december 2016 15:39 schreef Che_ het volgende:
Maarre braddie die laatst woest werd omdat z'n twingo kleine tori genoemd werd en zei dat zijn auto ruimer is dan de meeste b-segmenters, is nu op zoek naar grotere auto zoals een fiat punto
Hahahahahahahah
Je bent wel nogal geobsedeerd door Braddiequote:Op donderdag 15 december 2016 15:39 schreef Che_ het volgende:
Maarre braddie die laatst woest werd omdat z'n twingo kleine tori genoemd werd en zei dat zijn auto ruimer is dan de meeste b-segmenters, is nu op zoek naar grotere auto zoals een fiat punto
Hahahahahahahah
kunnen ze straks lekker ge-wit worden hihahoquote:
quote:
En jullie zijn geobsedeerd met mensen die geobsedeerd zijn. Gelijk er bovenop, bam.quote:Op donderdag 15 december 2016 15:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je bent wel nogal geobsedeerd door Braddie
Mensen hebben sws rare obsessies hier. Braddie, niels en moslims zijn de grootste obsessies.quote:Op donderdag 15 december 2016 15:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En jij bent geobsedeerd door mensen die geobsedeerd zijn met mensen die geobsedeerd zijnquote:Op donderdag 15 december 2016 15:41 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
En jullie zijn geobsedeerd met mensen die geobsedeerd zijn. Gelijk er bovenop, bam.
Al heb je geen obsessie hier wordt je er wel één aangepraat.quote:Op donderdag 15 december 2016 15:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Iemand dm'de mij naar die post met mededeling dat ik gelijk hadquote:Op donderdag 15 december 2016 15:41 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
En jullie zijn geobsedeerd met mensen die geobsedeerd zijn. Gelijk er bovenop, bam.
Jij bent mijn obsessiequote:Op donderdag 15 december 2016 15:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Mensen hebben sws rare obsessies hier. Braddie, niels en moslims zijn de grootste obsessies.
Zie PI. Je bent te srs.quote:Op donderdag 15 december 2016 15:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En jij bent geobsedeerd door mensen die geobsedeerd zijn met mensen die geobsedeerd zijn
gr gr
sinds wnnr doe je zo pussy en maak je shady comments danquote:Op donderdag 15 december 2016 15:45 schreef Che_ het volgende:
De mensen die ethisch-correct willen overkomen waren de voorheen de opmerkelijkste individuen in de meeloop-parade
Maar ja, dat is voer voor psychiaters
Nu klink je als de bastaardzoon van tong80.quote:Op donderdag 15 december 2016 15:45 schreef Che_ het volgende:
De mensen die ethisch-correct willen overkomen waren de voorheen de opmerkelijkste individuen in de meeloop-parade
Maar ja, dat is voer voor psychiaters
Je bent de droeftoeter in de userfanfare. Blaast hoog van de toren en heeft zelf op FOK! zelf niets gepresteerd. Wie ben jij eigenlijk met je grote mond ? Je zit mij op de hielen. Ik kan je enkel m'n voetstappen laten zien terwijl jij het nu op een lopen zet. Jouw voetsporen op FOK! zijn minuscuul. Jij hebt geen betekenis voor FOK! Echt niks. Jij mogen dan een user zijn met grote mond. Daar zijn er velen van geweest. Vaak met de staart tussen de benen verdwenen. Ik gun jou de staart tussen de benen. Nietszeggende users.....die niemand zich zal herinneren.quote:Op donderdag 15 december 2016 15:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Nu klink je als de bastaardzoon van tong80.
snap ikquote:Op donderdag 15 december 2016 15:59 schreef Crip het volgende:
[..]
ik ook wel toen ik dr ging stalken op livestream
ik kom ookquote:Op donderdag 15 december 2016 16:06 schreef CristinaYang het volgende:
Zin in de burger die ik vanavond ga eten.
echt? ik vind het echt verschrikkelijkquote:
YES tot straks, ik ben te herkennen aan de mooie pianospel. Waarschijnlijk speel ik Mozartquote:Op donderdag 15 december 2016 16:08 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja is goed meeten bij de piano op CS
Ik ook hoor, heb er toch zin in. Bredaquote:Op donderdag 15 december 2016 16:09 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
echt? ik vind het echt verschrikkelijk
Utrecht? Kom ik ook even.quote:Op donderdag 15 december 2016 16:08 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja is goed meeten bij de piano op CS
Oké, ik ben dat ontzettend lekkere wijf. Tot over een paar uur.quote:Op donderdag 15 december 2016 16:10 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
YES tot straks, ik ben te herkennen aan de mooie pianospel. Waarschijnlijk speel ik Mozart
ehquote:Op donderdag 15 december 2016 16:11 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Oké, ik ben dat ontzettend lekkere wijf. Tot over een paar uur.
Ik heb regelmatig FOK!meet in Utrecht. Vorige week nog.quote:Op donderdag 15 december 2016 16:12 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ga het nou niet specifiek maken, straks komt er nog een echte meet.
Dat jij ooit KLB hunk was, betekent niet dat je anderen slecht hoeft te laten voelen over hun uiterlijk.quote:
je bedoelt dat ze nog je vlees moet eten?quote:Op donderdag 15 december 2016 16:13 schreef Mozy het volgende:
Willen jullie Chai niet té vegan maken btw? Ik wil nog gewoon fatsoenlijk kunnen eten later.
Ben gewoon de huidige hunk hoor.quote:Op donderdag 15 december 2016 16:13 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dat jij ooit KLB hunk was, betekent niet dat je anderen slecht hoeft te laten voelen over hun uiterlijk.
Ben jij mijn moeder?quote:Op donderdag 15 december 2016 16:11 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Breda is al helemaal kut. Daar laten ze eigen volk eerst binnen.quote:Op donderdag 15 december 2016 16:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ook hoor, heb er toch zin in. Breda
Wat gek, zag je naam niet langs komen bij de verkiezingen...quote:Op donderdag 15 december 2016 16:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ben gewoon de huidige hunk hoor.
quote:Op donderdag 15 december 2016 16:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
je bedoelt dat ze nog je vlees moet eten?
Onder andere. Maak ik wil geen emmer nepbloed over mij heen als ik biefstuk eet.quote:Op donderdag 15 december 2016 16:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
je bedoelt dat ze nog je vlees moet eten?
Maar ik ben eigen volk.quote:Op donderdag 15 december 2016 16:14 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Breda is al helemaal kut. Daar laten ze eigen volk eerst binnen.
Oke vanaf nu ben ik ook te herkennen aan een bobbel in de broek.quote:Op donderdag 15 december 2016 16:11 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ben ik de vaderquote:Op donderdag 15 december 2016 16:14 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik wilde je dit op een andere manier vertellen..... Maar het is waar. Ik ben je moeder
EY! ga je hier nu ook al weer tussen zittenquote:
Ja maar die zijn nog niet rond, tot die tijd ben ik de hunk. En ik ben wel de mooiste user van de algemene FOK!-verkiezingen, dus ja he.quote:Op donderdag 15 december 2016 16:14 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wat gek, zag je naam niet langs komen bij de verkiezingen...
En toch ging ik wegquote:Op donderdag 15 december 2016 16:16 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik wilde je niet kwijt dus heb altijd die tijd stiekem smintjes geslikt ipv de pil.
DAT is natuurlijk een manier om mensen te laten huilen na de seksquote:Op donderdag 15 december 2016 16:16 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik wilde je niet kwijt dus heb altijd die tijd stiekem smintjes geslikt ipv de pil.
"Slik je de pil?"quote:Op donderdag 15 december 2016 16:18 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
DAT is natuurlijk een manier om mensen te laten huilen na de seks
Of omdat ik zo labiel was dat ik je tegen je zin in vader probeerde te maken.quote:Op donderdag 15 december 2016 16:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
En toch ging ik wegwaarschijnlijk omdat je me bedroog met smintjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 december 2016 16:18 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Of omdat ik zo labiel was dat ik je tegen je zin in vader probeerde te maken.Kom ff ruzie maken op facebookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 december 2016 16:18 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Of omdat ik zo labiel was dat ik je tegen je zin in vader probeerde te maken.Sow!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vor een signature moette betalen kut, schuevuh mee die mars
Bedanktquote:Op donderdag 15 december 2016 16:18 schreef TARDIS. het volgende:
Zou met trots het stempel 'vader van HPLC' dragen
HAHA Ik ga vanavond daten met je moeder!quote:
Je wil vrienden zijn maar wel seks met mijn exquote:Op donderdag 15 december 2016 16:22 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
HAHA Ik ga vanavond daten met je moeder!
Ja wat een mafkees joh, ik hoek hem nog een keer.quote:Op donderdag 15 december 2016 16:22 schreef NoelGallagher het volgende:
pensy is hier wel goed ingeburgerd he
Leuk, binnenkort een tweede Hans hier in de SCquote:Op donderdag 15 december 2016 16:22 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
HAHA Ik ga vanavond daten met je moeder!
hey ff dimme he takquote:Op donderdag 15 december 2016 16:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja wat een mafkees joh, ik hoek hem nog een keer.
ben je trots op me?quote:Op donderdag 15 december 2016 16:22 schreef NoelGallagher het volgende:
pensy is hier wel goed ingeburgerd he
echte vrienden delen alles!quote:Op donderdag 15 december 2016 16:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je wil vrienden zijn maar wel seks met mijn exwat zijn dit voor geintjes.
en dan hoek ik je keihard terug.quote:Op donderdag 15 december 2016 16:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
twijgjequote:Op donderdag 15 december 2016 16:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jij noemde mij een keer twijg en moet elke keer lachen als ik er aan denk.
Ik denk 17quote:Op donderdag 15 december 2016 16:25 schreef TARDIS. het volgende:
Hey Penyl hoe oud ben jij eigenlijk? Met je geintjes.
28 ofzoquote:Op donderdag 15 december 2016 16:25 schreef TARDIS. het volgende:
Wat hebben wij hier aan?quote:Op donderdag 15 december 2016 16:27 schreef CristinaYang het volgende:
Zo zo wat een ruzie op facebook
28 ik leeftijd je de moederquote:Op donderdag 15 december 2016 16:25 schreef TARDIS. het volgende:
mwohquote:Op donderdag 15 december 2016 16:29 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
28 ik leeftijd je de moeder
wat? wil je naar je moeder kijken?quote:
Wat een slechte grap.quote:Op donderdag 15 december 2016 16:30 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
wat? wil je naar je moeder kijken?
Volgens mij al de tweede of derde keer vandaag.quote:Op donderdag 15 december 2016 16:30 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dat jij met jouw opleiding mij kan verbeteren op m'n grammatica, dat is toch wel treurig.
Misschien snap je het als je terugleestquote:
'quote:Op donderdag 15 december 2016 16:30 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dat jij met jouw opleiding mij kan verbeteren op m'n grammatica, dat is toch wel treurig.
Alsof jij dat nooit stiekem hebt gedaanquote:Op donderdag 15 december 2016 16:30 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
wat? wil je naar je moeder kijken?
Ik weet het, het is ook om te janken allemaal. En het was maar een grapje hoor. Je hebt me tenslotte altijd al verbeterd, zelfs toen dat je seks kon kosten.quote:Op donderdag 15 december 2016 16:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Volgens mij al de tweede of derde keer vandaag.
Daarnaast verdien ik mijn geld met schrijven, dus je kan lelijke steken onderwater geven dat jij een studie van hoger niveau hebt gedaan, maar dat slaat natuurlijk nergens op.
Taal voor het meisje.quote:Op donderdag 15 december 2016 16:35 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik weet het, het is ook om te janken allemaal. En het was maar een grapje hoor. Je hebt me tenslotte altijd al verbeterd, zelfs toen dat je seks kon kosten.
En andere keren?quote:Op donderdag 15 december 2016 16:35 schreef Crip het volgende:
soms realiseer ik me niet dat iedereen hier zo oud is
uhhh... neequote:Op donderdag 15 december 2016 16:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Alsof jij dat nooit stiekem hebt gedaan
Wat is oud volgens jou?quote:Op donderdag 15 december 2016 16:35 schreef Crip het volgende:
soms realiseer ik me niet dat iedereen hier zo oud is
Alles is relatief. Vergeleken met mijn oma ben ik niet zo oud. Vergeleken met mijn baby-nichtje ben ik wel een oude oom. Keuzes.quote:
Ik zou jou wel doen.quote:Op donderdag 15 december 2016 16:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Alles is relatief. Vergeleken met mijn oma ben ik niet zo oud. Vergeleken met mijn baby-nichtje ben ik wel een oude oom. Keuzes.
Hou je bek over mijn topic aubquote:Op donderdag 15 december 2016 16:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Op zaterdag 11 juni 2016 20:20 schreef Murdera het volgende:
Wat een kankertopic.
pas maar op dat je niet dood gaat danquote:
Daar zit zijn lul niet dus geen idee wat je daar doet?quote:Op donderdag 15 december 2016 16:42 schreef xcachet het volgende:
Ik doe nooit lippenstift op. Dan is heel Noel zijn gezicht straks rood of roze.
haha ja en mijn penerquote:Op donderdag 15 december 2016 16:42 schreef xcachet het volgende:
ik heb dat met jouquote:Op donderdag 15 december 2016 16:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je hebt ook van die speciale die niet afgeeft. Die heb ik in het knalroodquote:Op donderdag 15 december 2016 16:42 schreef xcachet het volgende:
ja ga mohtje je ontmaagden?quote:Op donderdag 15 december 2016 16:24 schreef Crip het volgende:
bezig met mn makeup, moet goede zaadvragende ogen hebben voor straks.
ey broer normaal doen tegen mijn mattiequote:
Picsquote:Op donderdag 15 december 2016 16:43 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Je hebt ook van die speciale die niet afgeeft. Die heb ik in het knalrood
Less is more.quote:Op donderdag 15 december 2016 16:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zou wel fijn zijn als iemand dat ooit zei
ik ga vanavond aan de wodka. wanneer samen smoken dan? Doet chai ook wel mee.quote:Op donderdag 15 december 2016 16:33 schreef NoelGallagher het volgende:
Wanna puff puff some of the green stuff
Snap ik.quote:Op donderdag 15 december 2016 16:43 schreef Pensylvania het volgende:
sorry cachy moest gemaakt worden
Ja, en dan super droge lippen. Lijkt wel verf.quote:Op donderdag 15 december 2016 16:43 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Je hebt ook van die speciale die niet afgeeft. Die heb ik in het knalrood
Ga maar eens een keer raak schieten in Overwatch kutnoobquote:Op donderdag 15 december 2016 16:44 schreef Mozy het volgende:
[..]
ik ga vanavond aan de wodka. wanneer samen smoken dan? Doet chai ook wel mee.
pls noquote:Op donderdag 15 december 2016 16:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ga maar eens een keer raak schieten in Overwatch kutnoob
ga ik tegen je broers zeggenquote:Op donderdag 15 december 2016 16:45 schreef Crip het volgende:
mijn boyfriends hebben he tnooit zo erg gevonden als hun pik onder mn lipstick zat
Sinds wanneer is mijn naam Chai?quote:Op donderdag 15 december 2016 16:44 schreef Mozy het volgende:
[..]
Gewoon weer lippenbalsem over heen. Ik doe het ook niet te vaak, maar m'n vriend vind het kk geil dus ja.quote:Op donderdag 15 december 2016 16:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Snap ik.
[..]
Ja, en dan super droge lippen. Lijkt wel verf.
VINDT GODVERDOMMEquote:Op donderdag 15 december 2016 16:46 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Gewoon weer lippenbalsem over heen. Ik doe het ook niet te vaak, maar m'n vriend vind het kk geil dus ja.
Lekker makkelijk welquote:Op donderdag 15 december 2016 16:46 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Gewoon weer lippenbalsem over heen. Ik doe het ook niet te vaak, maar m'n vriend vind het kk geil dus ja.
Pics aubquote:Op donderdag 15 december 2016 16:47 schreef TARDIS. het volgende:
Er loopt hier een klant rond van het bedrijf en die dame is echt
Hier hebben wij dus niks aan he.quote:Op donderdag 15 december 2016 16:47 schreef TARDIS. het volgende:
grab her by the pussyquote:Op donderdag 15 december 2016 16:47 schreef TARDIS. het volgende:
Jij per definitie nietquote:Op donderdag 15 december 2016 16:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hier hebben wij dus niks aan he.
Ik wou dat ik een atheroomcyste van jou in een weckfles had bbyquote:Op donderdag 15 december 2016 16:47 schreef CristinaYang het volgende:
Ik wou dat ik nog kerstvakantie had
Geleidquote:Op donderdag 15 december 2016 16:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Haha, maar ze is wel hoger geleidt.
DQODquote:Op donderdag 15 december 2016 16:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik wou dat ik een atheroomcyste van jou in een weckfles had bby
preutsquote:Op donderdag 15 december 2016 16:50 schreef xcachet het volgende:
Zou echt nooit van mijn leven een naakte vrouw aanraken
Ook nog nooit aangeraakt door een naakte vrouw?quote:Op donderdag 15 december 2016 16:50 schreef xcachet het volgende:
Neequote:Op donderdag 15 december 2016 16:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ook nog nooit aangeraakt door een naakte vrouw?
Waarom zou ik?quote:
Ik ben kankergrappig.quote:Op donderdag 15 december 2016 16:50 schreef Crip het volgende:
[..]
ja dit is wel waar maar de meeste mannen hier net zo erg
Ja, dat is waar, maar als ik dat dan zeg, dan ben ik weer homoquote:Op donderdag 15 december 2016 16:50 schreef Crip het volgende:
[..]
ja dit is wel waar maar de meeste mannen hier net zo erg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 december 2016 16:51 schreef CristinaYang het volgende:
Je niet realiseren dat naakte vrouwen echt het allermooiste op deze hele aarde zijnzelfs dinges van toen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je niet realiseren dat naakte vrouwen echt het allermooiste op deze hele aarde zijnWow kortzichtig ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom op FOK!
zeg maar, lijkt me lachequote:Op donderdag 15 december 2016 16:44 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je niet realiseren dat naakte vrouwen echt het allermooiste op deze hele aarde zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dinges? Begint haar naam met een E bedoel je? Want ja, vind ik nog steeds een hele mooie vrouw.quote:
Sowquote:Op donderdag 15 december 2016 16:52 schreef xcachet het volgende:
CY je komt niet zo intelligent over.
Dat blijkt wel adhv haar exenquote:Op donderdag 15 december 2016 16:52 schreef xcachet het volgende:
Extra chick erbij. Leuk joh.quote:Op donderdag 15 december 2016 16:50 schreef xcachet het volgende:
Op basis van dat ik vrouwen wel aantrekkelijk vind? Of dat ik de dt-regels nog steeds niet ken?quote:Op donderdag 15 december 2016 16:52 schreef xcachet het volgende:
Succesquote:Op donderdag 15 december 2016 16:54 schreef xcachet het volgende:
Over een halt uurtje weer naar school.
Ik spreek veel talen, zodoende.quote:Op donderdag 15 december 2016 16:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Jij wel. Zoals gewoonlijk.
Zeerquote:Op donderdag 15 december 2016 16:55 schreef TARDIS. het volgende:
Vergeleken met housesoftheholy en zeer is iedereen een beetje dom.
quote:Op donderdag 15 december 2016 16:54 schreef Dqod het volgende:
CY's intelligentie maakte me juist altijd ontzettend opgewonden :$
Dankjequote:Op donderdag 15 december 2016 16:55 schreef Dqod het volgende:
Misschien ben ik ook wel gewoon snel tevreden, maar daarmee zou ik haar ernstig tekort doen :$
MOOI kom vanavond meeten bij de piano op CS. CY komt ookquote:Op donderdag 15 december 2016 16:54 schreef Dqod het volgende:
CY's intelligentie maakte me juist altijd ontzettend opgewonden :$
Heeft je vriendin je gedumpt?quote:Op donderdag 15 december 2016 16:56 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
MOOI kom vanavond meeten bij de piano op CS. CY komt ook
Nooitquote:Op donderdag 15 december 2016 16:56 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
MOOI kom vanavond meeten bij de piano op CS. CY komt ook
Nee hoorquote:Op donderdag 15 december 2016 16:55 schreef TARDIS. het volgende:
Jou ook sletjequote:Op donderdag 15 december 2016 16:56 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
[..]
DankjeHeb je gemist mop
Amsterdam CS beste CSquote:Op donderdag 15 december 2016 16:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jou ook sletje
Spreken we nog eens wat af? :$
En welke CS in godsnaam ;s
quote:Op donderdag 15 december 2016 16:59 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee hoor
KLB / Waarom ben ik zo slim?????
OK dan ga ik wel koken gr :$quote:Op donderdag 15 december 2016 16:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik voel me enigszins opgewonden door aanwezigheid van vele dames hier
niet gekliktquote:Op donderdag 15 december 2016 16:59 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee hoor
KLB / Waarom ben ik zo slim?????
Hou je bek joh, vieze bananenneusquote:Op donderdag 15 december 2016 16:55 schreef TARDIS. het volgende:
niet gekliktquote:Op donderdag 15 december 2016 17:01 schreef Che_ het volgende:
[..]
R&P / Waarom ben ik gvd zo slim?????
Snap ik. Jij komt vaak niet verder dan een aantal woorden.quote:Op donderdag 15 december 2016 17:01 schreef Che_ het volgende:
[..]
R&P / Waarom ben ik gvd zo slim?????
Ik hou niet van veel praten.quote:Op donderdag 15 december 2016 17:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Snap ik. Jij komt vaak niet verder dan een aantal woorden.
quote:We hebben daarom besloten om US in FOT op te laten gaan, alwaar Unites er heel veel zin in heeft om er een leuk forum van te gaan maken. Met FOT'ers en US'ers.
44quote:Op donderdag 15 december 2016 17:05 schreef TARDIS. het volgende:
114 notesen ik was zo blij met 112 notes.
zit dat in de weg bij het beffen? of schuif je hem gewoon naar binnen?quote:
Je niet realiseren dat naakte vrouwen echt het allermooiste op deze hele aarde zijnrtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Ook niet toen je iemand zijn werkgever ging mailen?quote:
quote:Op donderdag 15 december 2016 17:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ook niet toen je iemand zijn werkgever ging mailen?
kan wel naar Spanje komen als je wilquote:
nopequote:Op donderdag 15 december 2016 17:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ook niet toen je iemand zijn werkgever ging mailen?
dealquote:Op donderdag 15 december 2016 17:12 schreef supersof het volgende:
[..]
kan wel naar Spanje komen als je wil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |