Hou je bek over mijn topic aubquote:Op donderdag 15 december 2016 16:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Op zaterdag 11 juni 2016 20:20 schreef Murdera het volgende:
Wat een kankertopic.
pas maar op dat je niet dood gaat danquote:
Daar zit zijn lul niet dus geen idee wat je daar doet?quote:Op donderdag 15 december 2016 16:42 schreef xcachet het volgende:
Ik doe nooit lippenstift op. Dan is heel Noel zijn gezicht straks rood of roze.
haha ja en mijn penerquote:Op donderdag 15 december 2016 16:42 schreef xcachet het volgende:
ik heb dat met jouquote:Op donderdag 15 december 2016 16:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja wat een mafkees joh, ik hoek hem nog een keer.
Je hebt ook van die speciale die niet afgeeft. Die heb ik in het knalroodquote:Op donderdag 15 december 2016 16:42 schreef xcachet het volgende:
ja ga mohtje je ontmaagden?quote:Op donderdag 15 december 2016 16:24 schreef Crip het volgende:
bezig met mn makeup, moet goede zaadvragende ogen hebben voor straks.
ey broer normaal doen tegen mijn mattiequote:
Picsquote:Op donderdag 15 december 2016 16:43 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Je hebt ook van die speciale die niet afgeeft. Die heb ik in het knalrood
Less is more.quote:Op donderdag 15 december 2016 16:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zou wel fijn zijn als iemand dat ooit zei
ik ga vanavond aan de wodka. wanneer samen smoken dan? Doet chai ook wel mee.quote:Op donderdag 15 december 2016 16:33 schreef NoelGallagher het volgende:
Wanna puff puff some of the green stuff
Snap ik.quote:Op donderdag 15 december 2016 16:43 schreef Pensylvania het volgende:
sorry cachy moest gemaakt worden
Ja, en dan super droge lippen. Lijkt wel verf.quote:Op donderdag 15 december 2016 16:43 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Je hebt ook van die speciale die niet afgeeft. Die heb ik in het knalrood
Ga maar eens een keer raak schieten in Overwatch kutnoobquote:Op donderdag 15 december 2016 16:44 schreef Mozy het volgende:
[..]
ik ga vanavond aan de wodka. wanneer samen smoken dan? Doet chai ook wel mee.
pls noquote:Op donderdag 15 december 2016 16:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ga maar eens een keer raak schieten in Overwatch kutnoob
ga ik tegen je broers zeggenquote:Op donderdag 15 december 2016 16:45 schreef Crip het volgende:
mijn boyfriends hebben he tnooit zo erg gevonden als hun pik onder mn lipstick zat
Sinds wanneer is mijn naam Chai?quote:Op donderdag 15 december 2016 16:44 schreef Mozy het volgende:
[..]
ik ga vanavond aan de wodka. wanneer samen smoken dan? Doet chai ook wel mee.
Gewoon weer lippenbalsem over heen. Ik doe het ook niet te vaak, maar m'n vriend vind het kk geil dus ja.quote:Op donderdag 15 december 2016 16:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Snap ik.
[..]
Ja, en dan super droge lippen. Lijkt wel verf.
VINDT GODVERDOMMEquote:Op donderdag 15 december 2016 16:46 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Gewoon weer lippenbalsem over heen. Ik doe het ook niet te vaak, maar m'n vriend vind het kk geil dus ja.
Lekker makkelijk welquote:Op donderdag 15 december 2016 16:46 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Gewoon weer lippenbalsem over heen. Ik doe het ook niet te vaak, maar m'n vriend vind het kk geil dus ja.
Pics aubquote:Op donderdag 15 december 2016 16:47 schreef TARDIS. het volgende:
Er loopt hier een klant rond van het bedrijf en die dame is echt
Hier hebben wij dus niks aan he.quote:Op donderdag 15 december 2016 16:47 schreef TARDIS. het volgende:
Er loopt hier een klant rond van het bedrijf en die dame is echt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |