HAHA Ik ga vanavond daten met je moeder!quote:
Je wil vrienden zijn maar wel seks met mijn exquote:Op donderdag 15 december 2016 16:22 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
HAHA Ik ga vanavond daten met je moeder!
Ja wat een mafkees joh, ik hoek hem nog een keer.quote:Op donderdag 15 december 2016 16:22 schreef NoelGallagher het volgende:
pensy is hier wel goed ingeburgerd he
Leuk, binnenkort een tweede Hans hier in de SCquote:Op donderdag 15 december 2016 16:22 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
HAHA Ik ga vanavond daten met je moeder!
hey ff dimme he takquote:Op donderdag 15 december 2016 16:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja wat een mafkees joh, ik hoek hem nog een keer.
ben je trots op me?quote:Op donderdag 15 december 2016 16:22 schreef NoelGallagher het volgende:
pensy is hier wel goed ingeburgerd he
echte vrienden delen alles!quote:Op donderdag 15 december 2016 16:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je wil vrienden zijn maar wel seks met mijn exwat zijn dit voor geintjes.
en dan hoek ik je keihard terug.quote:Op donderdag 15 december 2016 16:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja wat een mafkees joh, ik hoek hem nog een keer.
twijgjequote:Op donderdag 15 december 2016 16:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jij noemde mij een keer twijg en moet elke keer lachen als ik er aan denk.
Ik denk 17quote:Op donderdag 15 december 2016 16:25 schreef TARDIS. het volgende:
Hey Penyl hoe oud ben jij eigenlijk? Met je geintjes.
28 ofzoquote:Op donderdag 15 december 2016 16:25 schreef TARDIS. het volgende:
Wat hebben wij hier aan?quote:Op donderdag 15 december 2016 16:27 schreef CristinaYang het volgende:
Zo zo wat een ruzie op facebook
28 ik leeftijd je de moederquote:Op donderdag 15 december 2016 16:25 schreef TARDIS. het volgende:
mwohquote:Op donderdag 15 december 2016 16:29 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
28 ik leeftijd je de moeder
wat? wil je naar je moeder kijken?quote:
Wat een slechte grap.quote:Op donderdag 15 december 2016 16:30 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
wat? wil je naar je moeder kijken?
Volgens mij al de tweede of derde keer vandaag.quote:Op donderdag 15 december 2016 16:30 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dat jij met jouw opleiding mij kan verbeteren op m'n grammatica, dat is toch wel treurig.
Misschien snap je het als je terugleestquote:
'quote:Op donderdag 15 december 2016 16:30 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dat jij met jouw opleiding mij kan verbeteren op m'n grammatica, dat is toch wel treurig.
Alsof jij dat nooit stiekem hebt gedaanquote:Op donderdag 15 december 2016 16:30 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
wat? wil je naar je moeder kijken?
Ik weet het, het is ook om te janken allemaal. En het was maar een grapje hoor. Je hebt me tenslotte altijd al verbeterd, zelfs toen dat je seks kon kosten.quote:Op donderdag 15 december 2016 16:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Volgens mij al de tweede of derde keer vandaag.
Daarnaast verdien ik mijn geld met schrijven, dus je kan lelijke steken onderwater geven dat jij een studie van hoger niveau hebt gedaan, maar dat slaat natuurlijk nergens op.
Taal voor het meisje.quote:Op donderdag 15 december 2016 16:35 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik weet het, het is ook om te janken allemaal. En het was maar een grapje hoor. Je hebt me tenslotte altijd al verbeterd, zelfs toen dat je seks kon kosten.
En andere keren?quote:Op donderdag 15 december 2016 16:35 schreef Crip het volgende:
soms realiseer ik me niet dat iedereen hier zo oud is
uhhh... neequote:Op donderdag 15 december 2016 16:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Alsof jij dat nooit stiekem hebt gedaan
Wat is oud volgens jou?quote:Op donderdag 15 december 2016 16:35 schreef Crip het volgende:
soms realiseer ik me niet dat iedereen hier zo oud is
Alles is relatief. Vergeleken met mijn oma ben ik niet zo oud. Vergeleken met mijn baby-nichtje ben ik wel een oude oom. Keuzes.quote:
Ik zou jou wel doen.quote:Op donderdag 15 december 2016 16:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Alles is relatief. Vergeleken met mijn oma ben ik niet zo oud. Vergeleken met mijn baby-nichtje ben ik wel een oude oom. Keuzes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |