ik kom ookquote:Op donderdag 15 december 2016 16:06 schreef CristinaYang het volgende:
Zin in de burger die ik vanavond ga eten.
echt? ik vind het echt verschrikkelijkquote:
YES tot straks, ik ben te herkennen aan de mooie pianospel. Waarschijnlijk speel ik Mozartquote:Op donderdag 15 december 2016 16:08 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja is goed meeten bij de piano op CS
Ik ook hoor, heb er toch zin in. Bredaquote:Op donderdag 15 december 2016 16:09 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
echt? ik vind het echt verschrikkelijk
Utrecht? Kom ik ook even.quote:Op donderdag 15 december 2016 16:08 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja is goed meeten bij de piano op CS
Oké, ik ben dat ontzettend lekkere wijf. Tot over een paar uur.quote:Op donderdag 15 december 2016 16:10 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
YES tot straks, ik ben te herkennen aan de mooie pianospel. Waarschijnlijk speel ik Mozart
ehquote:Op donderdag 15 december 2016 16:11 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Oké, ik ben dat ontzettend lekkere wijf. Tot over een paar uur.
Ik heb regelmatig FOK!meet in Utrecht. Vorige week nog.quote:Op donderdag 15 december 2016 16:12 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ga het nou niet specifiek maken, straks komt er nog een echte meet.
Dat jij ooit KLB hunk was, betekent niet dat je anderen slecht hoeft te laten voelen over hun uiterlijk.quote:
je bedoelt dat ze nog je vlees moet eten?quote:Op donderdag 15 december 2016 16:13 schreef Mozy het volgende:
Willen jullie Chai niet té vegan maken btw? Ik wil nog gewoon fatsoenlijk kunnen eten later.
Ben gewoon de huidige hunk hoor.quote:Op donderdag 15 december 2016 16:13 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dat jij ooit KLB hunk was, betekent niet dat je anderen slecht hoeft te laten voelen over hun uiterlijk.
Ben jij mijn moeder?quote:Op donderdag 15 december 2016 16:11 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Breda is al helemaal kut. Daar laten ze eigen volk eerst binnen.quote:Op donderdag 15 december 2016 16:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ook hoor, heb er toch zin in. Breda
Wat gek, zag je naam niet langs komen bij de verkiezingen...quote:Op donderdag 15 december 2016 16:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ben gewoon de huidige hunk hoor.
quote:Op donderdag 15 december 2016 16:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
je bedoelt dat ze nog je vlees moet eten?
Onder andere. Maak ik wil geen emmer nepbloed over mij heen als ik biefstuk eet.quote:Op donderdag 15 december 2016 16:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
je bedoelt dat ze nog je vlees moet eten?
Maar ik ben eigen volk.quote:Op donderdag 15 december 2016 16:14 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Breda is al helemaal kut. Daar laten ze eigen volk eerst binnen.
Oke vanaf nu ben ik ook te herkennen aan een bobbel in de broek.quote:Op donderdag 15 december 2016 16:11 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ben ik de vaderquote:Op donderdag 15 december 2016 16:14 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik wilde je dit op een andere manier vertellen..... Maar het is waar. Ik ben je moeder
EY! ga je hier nu ook al weer tussen zittenquote:
Ja maar die zijn nog niet rond, tot die tijd ben ik de hunk. En ik ben wel de mooiste user van de algemene FOK!-verkiezingen, dus ja he.quote:Op donderdag 15 december 2016 16:14 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wat gek, zag je naam niet langs komen bij de verkiezingen...
En toch ging ik wegquote:Op donderdag 15 december 2016 16:16 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik wilde je niet kwijt dus heb altijd die tijd stiekem smintjes geslikt ipv de pil.
DAT is natuurlijk een manier om mensen te laten huilen na de seksquote:Op donderdag 15 december 2016 16:16 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik wilde je niet kwijt dus heb altijd die tijd stiekem smintjes geslikt ipv de pil.
"Slik je de pil?"quote:Op donderdag 15 december 2016 16:18 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
DAT is natuurlijk een manier om mensen te laten huilen na de seks
Of omdat ik zo labiel was dat ik je tegen je zin in vader probeerde te maken.quote:Op donderdag 15 december 2016 16:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
En toch ging ik wegwaarschijnlijk omdat je me bedroog met smintjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 december 2016 16:18 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Of omdat ik zo labiel was dat ik je tegen je zin in vader probeerde te maken.Kom ff ruzie maken op facebookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 december 2016 16:18 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Of omdat ik zo labiel was dat ik je tegen je zin in vader probeerde te maken.Sow!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vor een signature moette betalen kut, schuevuh mee die mars
Bedanktquote:Op donderdag 15 december 2016 16:18 schreef TARDIS. het volgende:
Zou met trots het stempel 'vader van HPLC' dragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |