Watquote:Op donderdag 15 december 2016 14:53 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
en in steen veranderen zodra ik je aan kijk zeker, nee dankje
Kan mij best inbeelden dat die lekkerder zijn of in elk geval prima te doen.quote:Op donderdag 15 december 2016 14:54 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ik haal hotwings altijd gewoon bij de turk. Vind ik lekkerder op een of andere manier
Hahaha goed voor je weerstand jongen!quote:Op donderdag 15 december 2016 14:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan mij best inbeelden dat die lekkerder zijn of in elk geval prima te doen.
Ga zelf liever naar een toko zonder poep bacteriën.
Nee vast niet maar krijg daar nooit diarree van gelukkig.quote:Op donderdag 15 december 2016 14:56 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Hahaha goed voor je weerstand jongen!
Maar denk jij dat de keukens van KFC heel schoon zijn ja? Vast wel schoner dan die bij de turk hoor maar toch
Edit: En daarbij.. de gemiddelde hoeveelheid alcohol dat in mijn lichaam zit als ik kippetjes ga halen dood elke poepbacterie die het durft binnen te sluipen gok ik zo
Zin in zieke pik.quote:
Aahh ik zie dat Che_ er inmiddels isquote:
wat!? heeft die een ban?quote:
quote:Op donderdag 15 december 2016 15:18 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Aahh ik zie dat Che_ er inmiddels is
Ik had tr gedaan omdat hij hier postte.quote:Op donderdag 15 december 2016 15:21 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
wat!? heeft die een ban?
Heeft hier in de sc toch niks verkeerds gedaan?
Nog 5 anderen uit VBL. Allemaal zo weg.quote:Op donderdag 15 december 2016 15:21 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
wat!? heeft die een ban?
Heeft hier in de sc toch niks verkeerds gedaan?
quote:Op donderdag 15 december 2016 15:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik had tr gedaan omdat hij hier postte.
quote:
Had ik ook ge trquote:
droeftoeter famfarequote:Op donderdag 15 december 2016 15:23 schreef Pensylvania het volgende:
Moest dat een couppoging van VBL voorstellen dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |