Boeie dat is mooi Noel zijn probleemquote:Op donderdag 15 december 2016 14:49 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ja godver.. 3 maanden dan ben je viesdik.
Bij KFC zit er gewoon botjes in hoorquote:Op donderdag 15 december 2016 14:46 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
en terecht. dat is echt neppe kip. Kippenvleugeltjes zonder botjes
BozeHaasquote:
moet je ook zo zien vriendquote:Op donderdag 15 december 2016 14:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Ik ga van een Sow naar een SOW. Ik zie dit als een compliment.
Nee, ik ook niet. Ben een van de weinigen zelfs die hem niet constant geforceerd moet imiteren en belachelijk maken.. maar oké prima.quote:Op donderdag 15 december 2016 14:49 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
echt he.. ik heb Niels niks aangedaan
zin om jou te besmetten maar dan moet ik het eerst ergens zelf oplopenquote:Op donderdag 15 december 2016 14:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, zag ik laatst toen je dat vertelde.same man. Clean boys fo lyphe
Voel je dan ook niet aangesproken. Die mensen weten het zelf wel.quote:Op donderdag 15 december 2016 14:49 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
echt he.. ik heb Niels niks aangedaan
kunt ook zonder krijgen tegenwoordig hoorquote:Op donderdag 15 december 2016 14:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bij KFC zit er gewoon botjes in hoor
Dan word je uit de SC gezet.quote:Op donderdag 15 december 2016 14:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Ben een van de weinigen zelfs die hem niet constant geforceerd moet imiteren en belachelijk maken.. maar oké prima.
Nogmaals, sofquote:Op donderdag 15 december 2016 14:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
zin om jou te besmetten maar dan moet ik het eerst ergens zelf oplopen
Al jaren hoorquote:Op donderdag 15 december 2016 14:52 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
kunt ook zonder krijgen tegenwoordig hoor
En NEE ik bedoel niet de nuggets kuttekop! weet wel dat je dat ging zeggen.
Ik heb hem zelfs op het Lego-topic gewezen en dit is wat we er voor terug krijgen.quote:Op donderdag 15 december 2016 14:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Ben een van de weinigen zelfs die hem niet constant geforceerd moet imiteren en belachelijk maken.. maar oké prima.
Onmogelijk want niemand is mij de baas.quote:
;')quote:Op donderdag 15 december 2016 14:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
kom danquote:Op donderdag 15 december 2016 14:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
zin om jou te besmetten maar dan moet ik het eerst ergens zelf oplopen
Dit. Ik ga er nu ook maar rekening mee houden.quote:Op donderdag 15 december 2016 14:53 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Ik heb hem zelfs op het Lego-topic gewezen en dit is wat we er voor terug krijgen.
Dolk, wat zeg ik, bot keukenmes dwars door mijn hart!
en in steen veranderen zodra ik je aan kijk zeker, nee dankjequote:Op donderdag 15 december 2016 14:51 schreef Oberkullie het volgende:
Wie wil chili cheese nuggets komen brengen
was eigenlijk een verkapte post ;squote:Op donderdag 15 december 2016 14:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nogmaals, sof
Ik blijf liever clean tho
ik haal hotwings altijd gewoon bij de turk. Vind ik lekkerder op een of andere manierquote:Op donderdag 15 december 2016 14:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Al jaren hoordat zijn crispy strips
emmer hotwings![]()
Sneaky hoorquote:Op donderdag 15 december 2016 14:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
was eigenlijk een verkapte post ;s
hoeveel kgquote:Op donderdag 15 december 2016 14:51 schreef Oberkullie het volgende:
Wie wil chili cheese nuggets komen brengen
Watquote:Op donderdag 15 december 2016 14:53 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
en in steen veranderen zodra ik je aan kijk zeker, nee dankje
Kan mij best inbeelden dat die lekkerder zijn of in elk geval prima te doen.quote:Op donderdag 15 december 2016 14:54 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ik haal hotwings altijd gewoon bij de turk. Vind ik lekkerder op een of andere manier
Hahaha goed voor je weerstand jongen!quote:Op donderdag 15 december 2016 14:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan mij best inbeelden dat die lekkerder zijn of in elk geval prima te doen.
Ga zelf liever naar een toko zonder poep bacteriën.
Nee vast niet maar krijg daar nooit diarree van gelukkig.quote:Op donderdag 15 december 2016 14:56 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Hahaha goed voor je weerstand jongen!
Maar denk jij dat de keukens van KFC heel schoon zijn ja? Vast wel schoner dan die bij de turk hoor maar toch
Edit: En daarbij.. de gemiddelde hoeveelheid alcohol dat in mijn lichaam zit als ik kippetjes ga halen dood elke poepbacterie die het durft binnen te sluipen gok ik zo
Zin in zieke pik.quote:
Aahh ik zie dat Che_ er inmiddels isquote:
wat!? heeft die een ban?quote:
quote:Op donderdag 15 december 2016 15:18 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Aahh ik zie dat Che_ er inmiddels is
Ik had tr gedaan omdat hij hier postte.quote:Op donderdag 15 december 2016 15:21 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
wat!? heeft die een ban?
Heeft hier in de sc toch niks verkeerds gedaan?
Nog 5 anderen uit VBL. Allemaal zo weg.quote:Op donderdag 15 december 2016 15:21 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
wat!? heeft die een ban?
Heeft hier in de sc toch niks verkeerds gedaan?
quote:Op donderdag 15 december 2016 15:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik had tr gedaan omdat hij hier postte.
quote:
Had ik ook ge trquote:
droeftoeter famfarequote:Op donderdag 15 december 2016 15:23 schreef Pensylvania het volgende:
Moest dat een couppoging van VBL voorstellen dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |