als het goed is komt dat ook.quote:Op donderdag 15 december 2016 14:04 schreef 2NutZ het volgende:
had er dan harde pik van gemaakt ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Braddie neukt chick uit Harenquote:
quote:Op donderdag 15 december 2016 14:06 schreef xcachet het volgende:
Wtf, een reclame op TV over een "footsie blanket"?
Gelijk 10 besteldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 december 2016 14:06 schreef xcachet het volgende:
Wtf, een reclame op TV over een "footsie blanket"?
Ziet er wel relaxt uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
ze wou jou niet uitsluitenquote:Op donderdag 15 december 2016 14:04 schreef 2NutZ het volgende:
had er dan harde pik van gemaakt ofzo
Had mezelf er niet tussen gezet. Maar toch bedankt.quote:Op donderdag 15 december 2016 14:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Braddie neukt chick uit Haren
2nutz z'n vriendin
xcachet en noelgallagher
sof en tardis hebben gemeet
zoiets
ja maar dan kan dat er nog wel bij, zo verwarrend nu.quote:Op donderdag 15 december 2016 14:06 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
als het goed is komt dat ook.
jawel.quote:Op donderdag 15 december 2016 14:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Had mezelf er niet tussen gezet. Maar toch bedankt.
CAMAJAquote:Op donderdag 15 december 2016 14:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vanavond #CAMAJA en #WHDarts
succesquote:Op donderdag 15 december 2016 14:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vanavond #CAMAJA en #WHDarts
Hypocrisie zit bij sommige mensen in het bloed.quote:Op donderdag 15 december 2016 14:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
oh dat is dan weer raar
Echt de regels van deze sc so confusing
regels? in deze sc?quote:Op donderdag 15 december 2016 14:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
oh dat is dan weer raar
Aaah.quote:Op donderdag 15 december 2016 14:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
CAMbuur leeuwarden - AJAx
nee ik wil jou gewoon niet in mn anusquote:Op donderdag 15 december 2016 14:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
oh dat is dan weer raar
totaal niet interessant dusquote:Op donderdag 15 december 2016 14:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
CAMbuur leeuwarden - AJAx
oh nee dit werd vorige keer een banquote:
;s wat heb ik nou weer gedaanquote:Op donderdag 15 december 2016 14:11 schreef Crip het volgende:
[..]
nee ik wil jou gewoon niet in mn anus
Ik mis zijn riedeltjes wel. #autistlyphequote:
kan ze wel hebbenquote:Op donderdag 15 december 2016 14:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
oh nee dit werd vorige keer een ban
sowquote:Op donderdag 15 december 2016 14:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij gaat gewoon single 2k16 in hoor
quote:
quote:Op donderdag 15 december 2016 14:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij gaat gewoon single 2k16 in hoor
geeft niet, ik heb supersofs anusquote:Op donderdag 15 december 2016 14:14 schreef Crip het volgende:
[..]
hoezo dat nou, hoef niet iedereen in mn anus ;s
FRASS IS DIT WAAR?!quote:Op donderdag 15 december 2016 14:15 schreef JanCees het volgende:
Frozen-assassin houdt zich op de vlakte, een user die NOTABENE is opgeleid in VBL
frozen is zo'n stillequote:Op donderdag 15 december 2016 14:15 schreef JanCees het volgende:
Frozen-assassin houdt zich op de vlakte, een user die NOTABENE is opgeleid in VBL
Tot wat? Pro zolderkamer autist?quote:Op donderdag 15 december 2016 14:15 schreef JanCees het volgende:
oh hoeft niet van mij hoor want ik weet niet eens waar de tr knop zitquote:Op donderdag 15 december 2016 14:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja nee ik hield mij niet in maar had nog net op tijd mijn post aangepast
ja ga danquote:Op donderdag 15 december 2016 14:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
geeft niet, ik heb supersofs anus
ben in KLB opgeleid hoorquote:Op donderdag 15 december 2016 14:15 schreef JanCees het volgende:
Trap er niet in!quote:Op donderdag 15 december 2016 14:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
oh hoeft niet van mij hoor want ik weet niet eens waar de tr knop zit
Nee maar andere mensen hier wel. Barst hier van de nsbertsquote:Op donderdag 15 december 2016 14:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
oh hoeft niet van mij hoor want ik weet niet eens waar de tr knop zit
trquote:Op donderdag 15 december 2016 14:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee maar andere mensen hier wel. Barst hier van de nsberts
ik moest lachen om deze post en ik zit op stagequote:Op donderdag 15 december 2016 14:15 schreef JanCees het volgende:
Geen idee hoeveel ik nu hebquote:Op donderdag 15 december 2016 14:17 schreef xcachet het volgende:
Frass, ga je de 100.000 posts dit jaar nog halen?
het is half 3quote:Op donderdag 15 december 2016 14:17 schreef Crip het volgende:
weet nog steeds nie met wat ik ga ontbijten
Donder je toch lekker op.quote:Op donderdag 15 december 2016 14:17 schreef Crip het volgende:
Ik mis turkentopic, dat was leuk. Hier is 99% retard.
aantal posts: 93.233 (gemiddeld 43 per dag)quote:Op donderdag 15 december 2016 14:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geen idee hoeveel ik nu heb
93.233quote:Op donderdag 15 december 2016 14:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geen idee hoeveel ik nu heb
beter gaat dat weer open, kan de helft van de kneuzen hier wegquote:Op donderdag 15 december 2016 14:17 schreef Crip het volgende:
Ik mis turkentopic, dat was leuk. Hier is 99% retard.
quote:
Gezien 43 gemiddeld ga ik het niet halenquote:Op donderdag 15 december 2016 14:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
aantal posts: 93.233 (gemiddeld 43 per dag)
het is gewoon open alleen alle leuke users zijn wegquote:Op donderdag 15 december 2016 14:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
beter gaat dat weer open, kan de helft van de kneuzen hier weg
zelfde als hier dusquote:Op donderdag 15 december 2016 14:19 schreef Crip het volgende:
[..]
het is gewoon open alleen alle leuke users zijn weg
Als het je niet bevalt log je maar uitquote:Op donderdag 15 december 2016 14:17 schreef onlogisch het volgende:
Als ik deze SC zo aanschouw begrijp ik wel waarom men zegt dat je hier altijd de proleten kan vinden.
ga je haar supergoede seks geven dan?quote:
Echt. Steeds klagen over 99% maar wel blijven hangen en huilen om aandachtquote:Op donderdag 15 december 2016 14:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja idd. moet sws selectieprocedure komen vind ikquote:Op donderdag 15 december 2016 14:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt. Steeds klagen over 99% maar wel blijven hangen en huilen om aandacht![]()
manmanman
nee, wil je gwn erop wijzen dat je altijd gaat janken als je commentaar krijgt nadat je een van je hersenscheten hebt.quote:
Daar luister jij toch niet naar?quote:Op donderdag 15 december 2016 14:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hey Pensy. Ik moet huilen van Crip.
Akkoord.quote:Op donderdag 15 december 2016 14:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja idd. moet sws selectieprocedure komen vind ik
Is dat topic dicht dan? Deze reeks is toch ook niet dicht? Terwijl het al sinds 2007 een en al ellende is.quote:Op donderdag 15 december 2016 14:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
aivd ingelichtquote:Op donderdag 15 december 2016 14:21 schreef Crip het volgende:
gelukkig heb ik mn eigen forum met alleen selecte mensen.
Als je die sof nou gewoon een berichtje stuurt is dat ook weer geregeld en scheelt je dat weer typen hier.quote:
neenquote:Op donderdag 15 december 2016 14:23 schreef Crip het volgende:
[..]
wat een goede grappen, ben je in de leer geweest bij haags?
dunno kom dr nooitquote:Op donderdag 15 december 2016 14:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Is dat topic dicht dan? Deze reeks is toch ook niet dicht? Terwijl het al sinds 2007 een en al ellende is.
je moeder ook, je punt?quote:Op donderdag 15 december 2016 14:20 schreef Crip het volgende:
[..]
nee, wil je gwn erop wijzen dat je altijd gaat janken als je commentaar krijgt nadat je een van je hersenscheten hebt.
alsof hij dat niet doetquote:Op donderdag 15 december 2016 14:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je die sof nou gewoon een berichtje stuurt is dat ook weer geregeld en scheelt je dat weer typen hier.
Tuurlijk doet hij dat wel, met meerdere tegelijk.quote:
bahquote:Op donderdag 15 december 2016 14:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tuurlijk doet hij dat wel, met meerdere tegelijk.
Succes met je soa tests he.quote:
sparen kost toch alleen maarquote:Op donderdag 15 december 2016 14:29 schreef Crip het volgende:
ik ben me zo hard aan het inhouden om niet aan mn spaarrekening te zitten
hero?quote:Op donderdag 15 december 2016 14:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja is goed. wat voor druks?
Wnr weer nkn? luv yer tits.quote:Op donderdag 15 december 2016 14:31 schreef Oberkullie het volgende:
Waar Bradley woont is ook mooi. 't Gooi heeft echt te gekke gebieden. Flevoland mogen ze dan wat mij betreft afzinken, waar het ook ooit lag met al dat uitschot uit A'dam in Almere. Heb ik ook familie zitten. Zou me kapotschamen er te wonen.
bradly is gone nu toch?quote:Op donderdag 15 december 2016 14:31 schreef Oberkullie het volgende:
Waar Bradley woont is ook mooi. 't Gooi heeft echt te gekke gebieden. Flevoland mogen ze dan wat mij betreft afzinken, waar het ook ooit lag met al dat uitschot uit A'dam in Almere. Heb ik ook familie zitten. Zou me kapotschamen er te wonen.
dankje, jij ookquote:
Ook bedankt.quote:
oke moeder Theresaquote:Op donderdag 15 december 2016 14:35 schreef Crip het volgende:
Vind allemaal sneu voor Braddie, ook omdat hij hier gewoon normaal wilde posten. Maar hij is makkelijk boos te maken, en zijn voorgaande gedrag maakt het niet makkelijk.
Hoop wel dat hij die baan krijgt en gewoon doorgaat met zijn youtube zonder al die fok en autoweek jostis die hem blijven stalken en neerhalen.
Oh, dus jij en Chloro maken mij woest en voor mij is dat niet sneu. Heb je hypocriet zijn uitgevonden of zoquote:Op donderdag 15 december 2016 14:35 schreef Crip het volgende:
Vind allemaal sneu voor Braddie, ook omdat hij hier gewoon normaal wilde posten. Maar hij is makkelijk boos te maken, en zijn voorgaande gedrag maakt het niet makkelijk.
Hoop wel dat hij die baan krijgt en gewoon doorgaat met zijn youtube zonder al die fok en autoweek jostis die hem blijven stalken en neerhalen.
braddy moest nog reageren op mijn DMquote:Op donderdag 15 december 2016 14:35 schreef Crip het volgende:
begin nou nie weer over die gehaktbalquote:
thanks maar ik denk niet dat je op mijn tieten valtquote:Op donderdag 15 december 2016 14:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik hou van jouw tieten en wil met je neuken
hou gwn op pls zo interessant vind ikje niequote:Op donderdag 15 december 2016 14:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh, dus jij en Chloro maken mij woest en voor mij is dat niet sneu. Heb je hypocriet zijn uitgevonden of zo
wat dacht je van dragonfly danquote:Op donderdag 15 december 2016 14:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
pfoeee dat zou ik denk ik nooit doen![]()
beter dmt
stiekem wel toch. bent wel beetje bi tochquote:Op donderdag 15 december 2016 14:39 schreef Crip het volgende:
[..]
hou gwn op pls zo interessant vind ikje nie
quote:Op donderdag 15 december 2016 14:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
daar sta ik wel voor open, geen idee wat het is
quote:
Ober is wel extreem sneu neusquote:Op donderdag 15 december 2016 14:40 schreef Kurovski het volgende:
lol. Fuckin' sneuneuzen hier.
Inb4: Als het je niet bevalt etc.
Ok.quote:Op donderdag 15 december 2016 14:40 schreef Kurovski het volgende:
namen en rugnummers graagquote:Op donderdag 15 december 2016 14:40 schreef Kurovski het volgende:
HEY NIELSquote:Op donderdag 15 december 2016 14:40 schreef Kurovski het volgende:
gwn zin om te klotenquote:Op donderdag 15 december 2016 14:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je die sof nou gewoon een berichtje stuurt is dat ook weer geregeld en scheelt je dat weer typen hier.
Zullen we KFC halen?quote:
Ach, ze is ziek. Vast bijwerkingen.quote:Op donderdag 15 december 2016 14:42 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja, Krijg een leven ofzo denk ik dan.
Ik deed laatst een soa test omdat het nog vergoed werd omdat ik nog geen 25 was en volledig cleanquote:
Ben je me zat? Neem een FOK!-abonnement!quote:Op donderdag 15 december 2016 14:40 schreef Kurovski het volgende:
quote:Op donderdag 15 december 2016 14:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben daar nog nooit geweest.
Als Niels dat nou zelf eens deed.quote:Op donderdag 15 december 2016 14:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ben je me zat? Neem een FOK!-abonnement!
Nou wat lollig ben je weer. Je trekt zelf die schoen aan hè.quote:Op donderdag 15 december 2016 14:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ben je me zat? Neem een FOK!-abonnement!
Nope, Groningen is de dichtstbijzijnde. Ben wel van plan langs te gaan als ik weer naar de Primark ga, daar zit de KFC schijnbaar naast.quote:Op donderdag 15 december 2016 14:45 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]![]()
Heb je geen kfc in de buurt?
en terecht. dat is echt neppe kip. Kippenvleugeltjes zonder botjesquote:Op donderdag 15 december 2016 14:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben daar nog nooit geweest.
Boeie, als het maar naar kip smaakt.quote:Op donderdag 15 december 2016 14:46 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
en terecht. dat is echt neppe kip. Kippenvleugeltjes zonder botjes
quote:Op donderdag 15 december 2016 14:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Boeie, als het maar naar kipt smaakt.
Jongen, hij kan hier een post doen en dan crashed iedereen z'n computer. Het is niet eens moeilijk. Komt hem wel gelijk op een perm te staan denk ik.quote:Op donderdag 15 december 2016 14:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als Niels dat nou zelf eens deed.
Oh nee hoor. Ik bestudeer graag proletenvolkquote:Op donderdag 15 december 2016 14:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt log je maar uit
Er komt er hier een op zo'n 500 meter afstand en ook een mac.quote:Op donderdag 15 december 2016 14:45 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]![]()
Heb je geen kfc in de buurt?
Zit nog steeds te wachten tot mijn laptop crasht.quote:Op donderdag 15 december 2016 14:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jongen, hij kan hier een post doen en dan crashed iedereen z'n computer. Het is niet eens moeilijk. Komt hem wel gelijk op een perm te staan denk ik.
Dat doet het dus ook niet. Ja plastic kip. dat onder een schoenzool vandaan geschraapt is.quote:Op donderdag 15 december 2016 14:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Boeie, als het maar naar kip smaakt.
Is er leven in VBL?quote:Op donderdag 15 december 2016 14:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh nee hoor. Ik bestudeer graag proletenvolk
IK SNAP HET TARDIS HAHAHAHHAHAquote:Op donderdag 15 december 2016 14:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jongen, hij kan hier een post doen en dan crashed iedereen z'n computer. Het is niet eens moeilijk. Komt hem wel gelijk op een perm te staan denk ik.
Sow!quote:Op donderdag 15 december 2016 14:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh nee hoor. Ik bestudeer graag proletenvolk
ja godver.. 3 maanden dan ben je viesdik.quote:Op donderdag 15 december 2016 14:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Er komt er hier een op zo'n 500 meter afstand en ook een mac.
Dank je.quote:Op donderdag 15 december 2016 14:40 schreef Kurovski het volgende:
quote:Op donderdag 15 december 2016 14:49 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ja godver.. 3 maanden dan ben je viesdik.
Ja, daarom. Prima object daarvoor.quote:
echt he.. ik heb Niels niks aangedaanquote:
SOWquote:Op donderdag 15 december 2016 14:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik wil wel wat leven in jou stoppen
Heb ik niet gedaanquote:Op donderdag 15 december 2016 14:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wow er staat kipt en geen kip.
Ja, zag ik laatst toen je dat vertelde.quote:Op donderdag 15 december 2016 14:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik deed laatst een soa test omdat het nog vergoed werd omdat ik nog geen 25 was en volledig cleannog nooit een soa leef beste leef
Boeie dat is mooi Noel zijn probleemquote:Op donderdag 15 december 2016 14:49 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ja godver.. 3 maanden dan ben je viesdik.
Bij KFC zit er gewoon botjes in hoorquote:Op donderdag 15 december 2016 14:46 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
en terecht. dat is echt neppe kip. Kippenvleugeltjes zonder botjes
BozeHaasquote:
moet je ook zo zien vriendquote:Op donderdag 15 december 2016 14:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Ik ga van een Sow naar een SOW. Ik zie dit als een compliment.
Nee, ik ook niet. Ben een van de weinigen zelfs die hem niet constant geforceerd moet imiteren en belachelijk maken.. maar oké prima.quote:Op donderdag 15 december 2016 14:49 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
echt he.. ik heb Niels niks aangedaan
zin om jou te besmetten maar dan moet ik het eerst ergens zelf oplopenquote:Op donderdag 15 december 2016 14:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, zag ik laatst toen je dat vertelde.same man. Clean boys fo lyphe
Voel je dan ook niet aangesproken. Die mensen weten het zelf wel.quote:Op donderdag 15 december 2016 14:49 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
echt he.. ik heb Niels niks aangedaan
kunt ook zonder krijgen tegenwoordig hoorquote:Op donderdag 15 december 2016 14:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bij KFC zit er gewoon botjes in hoor
Dan word je uit de SC gezet.quote:Op donderdag 15 december 2016 14:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Ben een van de weinigen zelfs die hem niet constant geforceerd moet imiteren en belachelijk maken.. maar oké prima.
Nogmaals, sofquote:Op donderdag 15 december 2016 14:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
zin om jou te besmetten maar dan moet ik het eerst ergens zelf oplopen
Al jaren hoorquote:Op donderdag 15 december 2016 14:52 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
kunt ook zonder krijgen tegenwoordig hoor
En NEE ik bedoel niet de nuggets kuttekop! weet wel dat je dat ging zeggen.
Ik heb hem zelfs op het Lego-topic gewezen en dit is wat we er voor terug krijgen.quote:Op donderdag 15 december 2016 14:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Ben een van de weinigen zelfs die hem niet constant geforceerd moet imiteren en belachelijk maken.. maar oké prima.
Onmogelijk want niemand is mij de baas.quote:
;')quote:Op donderdag 15 december 2016 14:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
kom danquote:Op donderdag 15 december 2016 14:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
zin om jou te besmetten maar dan moet ik het eerst ergens zelf oplopen
Dit. Ik ga er nu ook maar rekening mee houden.quote:Op donderdag 15 december 2016 14:53 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Ik heb hem zelfs op het Lego-topic gewezen en dit is wat we er voor terug krijgen.
Dolk, wat zeg ik, bot keukenmes dwars door mijn hart!
en in steen veranderen zodra ik je aan kijk zeker, nee dankjequote:Op donderdag 15 december 2016 14:51 schreef Oberkullie het volgende:
Wie wil chili cheese nuggets komen brengen
was eigenlijk een verkapte post ;squote:Op donderdag 15 december 2016 14:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nogmaals, sof
Ik blijf liever clean tho
ik haal hotwings altijd gewoon bij de turk. Vind ik lekkerder op een of andere manierquote:Op donderdag 15 december 2016 14:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Al jaren hoordat zijn crispy strips
emmer hotwings![]()
Sneaky hoorquote:Op donderdag 15 december 2016 14:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
was eigenlijk een verkapte post ;s
hoeveel kgquote:Op donderdag 15 december 2016 14:51 schreef Oberkullie het volgende:
Wie wil chili cheese nuggets komen brengen
Watquote:Op donderdag 15 december 2016 14:53 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
en in steen veranderen zodra ik je aan kijk zeker, nee dankje
Kan mij best inbeelden dat die lekkerder zijn of in elk geval prima te doen.quote:Op donderdag 15 december 2016 14:54 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ik haal hotwings altijd gewoon bij de turk. Vind ik lekkerder op een of andere manier
Hahaha goed voor je weerstand jongen!quote:Op donderdag 15 december 2016 14:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan mij best inbeelden dat die lekkerder zijn of in elk geval prima te doen.
Ga zelf liever naar een toko zonder poep bacteriën.
Nee vast niet maar krijg daar nooit diarree van gelukkig.quote:Op donderdag 15 december 2016 14:56 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Hahaha goed voor je weerstand jongen!
Maar denk jij dat de keukens van KFC heel schoon zijn ja? Vast wel schoner dan die bij de turk hoor maar toch
Edit: En daarbij.. de gemiddelde hoeveelheid alcohol dat in mijn lichaam zit als ik kippetjes ga halen dood elke poepbacterie die het durft binnen te sluipen gok ik zo
Zin in zieke pik.quote:
Aahh ik zie dat Che_ er inmiddels isquote:
wat!? heeft die een ban?quote:
quote:Op donderdag 15 december 2016 15:18 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Aahh ik zie dat Che_ er inmiddels is
Ik had tr gedaan omdat hij hier postte.quote:Op donderdag 15 december 2016 15:21 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
wat!? heeft die een ban?
Heeft hier in de sc toch niks verkeerds gedaan?
Nog 5 anderen uit VBL. Allemaal zo weg.quote:Op donderdag 15 december 2016 15:21 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
wat!? heeft die een ban?
Heeft hier in de sc toch niks verkeerds gedaan?
quote:Op donderdag 15 december 2016 15:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik had tr gedaan omdat hij hier postte.
quote:
Had ik ook ge trquote:
droeftoeter famfarequote:Op donderdag 15 december 2016 15:23 schreef Pensylvania het volgende:
Moest dat een couppoging van VBL voorstellen dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |