alsof hij dat niet doetquote:Op donderdag 15 december 2016 14:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je die sof nou gewoon een berichtje stuurt is dat ook weer geregeld en scheelt je dat weer typen hier.
Tuurlijk doet hij dat wel, met meerdere tegelijk.quote:
bahquote:Op donderdag 15 december 2016 14:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tuurlijk doet hij dat wel, met meerdere tegelijk.
Succes met je soa tests he.quote:
sparen kost toch alleen maarquote:Op donderdag 15 december 2016 14:29 schreef Crip het volgende:
ik ben me zo hard aan het inhouden om niet aan mn spaarrekening te zitten
hero?quote:Op donderdag 15 december 2016 14:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja is goed. wat voor druks?
Wnr weer nkn? luv yer tits.quote:Op donderdag 15 december 2016 14:31 schreef Oberkullie het volgende:
Waar Bradley woont is ook mooi. 't Gooi heeft echt te gekke gebieden. Flevoland mogen ze dan wat mij betreft afzinken, waar het ook ooit lag met al dat uitschot uit A'dam in Almere. Heb ik ook familie zitten. Zou me kapotschamen er te wonen.
bradly is gone nu toch?quote:Op donderdag 15 december 2016 14:31 schreef Oberkullie het volgende:
Waar Bradley woont is ook mooi. 't Gooi heeft echt te gekke gebieden. Flevoland mogen ze dan wat mij betreft afzinken, waar het ook ooit lag met al dat uitschot uit A'dam in Almere. Heb ik ook familie zitten. Zou me kapotschamen er te wonen.
dankje, jij ookquote:
Ook bedankt.quote:
oke moeder Theresaquote:Op donderdag 15 december 2016 14:35 schreef Crip het volgende:
Vind allemaal sneu voor Braddie, ook omdat hij hier gewoon normaal wilde posten. Maar hij is makkelijk boos te maken, en zijn voorgaande gedrag maakt het niet makkelijk.
Hoop wel dat hij die baan krijgt en gewoon doorgaat met zijn youtube zonder al die fok en autoweek jostis die hem blijven stalken en neerhalen.
Oh, dus jij en Chloro maken mij woest en voor mij is dat niet sneu. Heb je hypocriet zijn uitgevonden of zoquote:Op donderdag 15 december 2016 14:35 schreef Crip het volgende:
Vind allemaal sneu voor Braddie, ook omdat hij hier gewoon normaal wilde posten. Maar hij is makkelijk boos te maken, en zijn voorgaande gedrag maakt het niet makkelijk.
Hoop wel dat hij die baan krijgt en gewoon doorgaat met zijn youtube zonder al die fok en autoweek jostis die hem blijven stalken en neerhalen.
braddy moest nog reageren op mijn DMquote:Op donderdag 15 december 2016 14:35 schreef Crip het volgende:
begin nou nie weer over die gehaktbalquote:
thanks maar ik denk niet dat je op mijn tieten valtquote:Op donderdag 15 december 2016 14:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik hou van jouw tieten en wil met je neuken
hou gwn op pls zo interessant vind ikje niequote:Op donderdag 15 december 2016 14:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh, dus jij en Chloro maken mij woest en voor mij is dat niet sneu. Heb je hypocriet zijn uitgevonden of zo
wat dacht je van dragonfly danquote:Op donderdag 15 december 2016 14:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
pfoeee dat zou ik denk ik nooit doen![]()
beter dmt
stiekem wel toch. bent wel beetje bi tochquote:Op donderdag 15 december 2016 14:39 schreef Crip het volgende:
[..]
hou gwn op pls zo interessant vind ikje nie
quote:Op donderdag 15 december 2016 14:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
daar sta ik wel voor open, geen idee wat het is
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |