Ober is wel extreem sneu neusquote:Op donderdag 15 december 2016 14:40 schreef Kurovski het volgende:
lol. Fuckin' sneuneuzen hier.
Inb4: Als het je niet bevalt etc.
Ok.quote:Op donderdag 15 december 2016 14:40 schreef Kurovski het volgende:
namen en rugnummers graagquote:Op donderdag 15 december 2016 14:40 schreef Kurovski het volgende:
HEY NIELSquote:Op donderdag 15 december 2016 14:40 schreef Kurovski het volgende:
gwn zin om te klotenquote:Op donderdag 15 december 2016 14:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je die sof nou gewoon een berichtje stuurt is dat ook weer geregeld en scheelt je dat weer typen hier.
Zullen we KFC halen?quote:
Ach, ze is ziek. Vast bijwerkingen.quote:Op donderdag 15 december 2016 14:42 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja, Krijg een leven ofzo denk ik dan.
Ik deed laatst een soa test omdat het nog vergoed werd omdat ik nog geen 25 was en volledig cleanquote:
Ben je me zat? Neem een FOK!-abonnement!quote:Op donderdag 15 december 2016 14:40 schreef Kurovski het volgende:
quote:Op donderdag 15 december 2016 14:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben daar nog nooit geweest.
Als Niels dat nou zelf eens deed.quote:Op donderdag 15 december 2016 14:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ben je me zat? Neem een FOK!-abonnement!
Nou wat lollig ben je weer. Je trekt zelf die schoen aan hè.quote:Op donderdag 15 december 2016 14:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ben je me zat? Neem een FOK!-abonnement!
Nope, Groningen is de dichtstbijzijnde. Ben wel van plan langs te gaan als ik weer naar de Primark ga, daar zit de KFC schijnbaar naast.quote:Op donderdag 15 december 2016 14:45 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]![]()
Heb je geen kfc in de buurt?
en terecht. dat is echt neppe kip. Kippenvleugeltjes zonder botjesquote:Op donderdag 15 december 2016 14:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben daar nog nooit geweest.
Boeie, als het maar naar kip smaakt.quote:Op donderdag 15 december 2016 14:46 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
en terecht. dat is echt neppe kip. Kippenvleugeltjes zonder botjes
quote:Op donderdag 15 december 2016 14:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Boeie, als het maar naar kipt smaakt.
Jongen, hij kan hier een post doen en dan crashed iedereen z'n computer. Het is niet eens moeilijk. Komt hem wel gelijk op een perm te staan denk ik.quote:Op donderdag 15 december 2016 14:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als Niels dat nou zelf eens deed.
Oh nee hoor. Ik bestudeer graag proletenvolkquote:Op donderdag 15 december 2016 14:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt log je maar uit
Er komt er hier een op zo'n 500 meter afstand en ook een mac.quote:Op donderdag 15 december 2016 14:45 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]![]()
Heb je geen kfc in de buurt?
Zit nog steeds te wachten tot mijn laptop crasht.quote:Op donderdag 15 december 2016 14:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jongen, hij kan hier een post doen en dan crashed iedereen z'n computer. Het is niet eens moeilijk. Komt hem wel gelijk op een perm te staan denk ik.
Dat doet het dus ook niet. Ja plastic kip. dat onder een schoenzool vandaan geschraapt is.quote:Op donderdag 15 december 2016 14:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Boeie, als het maar naar kip smaakt.
Is er leven in VBL?quote:Op donderdag 15 december 2016 14:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh nee hoor. Ik bestudeer graag proletenvolk
IK SNAP HET TARDIS HAHAHAHHAHAquote:Op donderdag 15 december 2016 14:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jongen, hij kan hier een post doen en dan crashed iedereen z'n computer. Het is niet eens moeilijk. Komt hem wel gelijk op een perm te staan denk ik.
Sow!quote:Op donderdag 15 december 2016 14:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh nee hoor. Ik bestudeer graag proletenvolk
ja godver.. 3 maanden dan ben je viesdik.quote:Op donderdag 15 december 2016 14:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Er komt er hier een op zo'n 500 meter afstand en ook een mac.
Dank je.quote:Op donderdag 15 december 2016 14:40 schreef Kurovski het volgende:
quote:Op donderdag 15 december 2016 14:49 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ja godver.. 3 maanden dan ben je viesdik.
Ja, daarom. Prima object daarvoor.quote:
echt he.. ik heb Niels niks aangedaanquote:
SOWquote:Op donderdag 15 december 2016 14:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik wil wel wat leven in jou stoppen
Heb ik niet gedaanquote:Op donderdag 15 december 2016 14:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wow er staat kipt en geen kip.
Ja, zag ik laatst toen je dat vertelde.quote:Op donderdag 15 december 2016 14:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik deed laatst een soa test omdat het nog vergoed werd omdat ik nog geen 25 was en volledig cleannog nooit een soa leef beste leef
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |