abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 december 2016 @ 14:18:15 #101
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_167343721
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2016 14:15 schreef JanCees het volgende:
Frozen-assassin houdt zich op de vlakte, een user die NOTABENE is opgeleid in VBL
ik moest lachen om deze post en ik zit op stage ;(
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_167343722
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 14:17 schreef xcachet het volgende:
Frass, ga je de 100.000 posts dit jaar nog halen?
Geen idee hoeveel ik nu heb
pi_167343723
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 14:17 schreef Crip het volgende:
weet nog steeds nie met wat ik ga ontbijten
het is half 3
pi_167343724
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 14:17 schreef Crip het volgende:
Ik mis turkentopic, dat was leuk. Hier is 99% retard.
Donder je toch lekker op.
  Moderator donderdag 15 december 2016 @ 14:18:37 #105
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_167343730
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 14:18 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Geen idee hoeveel ik nu heb
aantal posts: 93.233 (gemiddeld 43 per dag)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_167343733
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 14:18 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Geen idee hoeveel ik nu heb
93.233
pi_167343736
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 14:18 schreef xcachet het volgende:

[..]

Donder je toch lekker op.
wil je zo weer gaan huilen?
pi_167343737
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 14:17 schreef Crip het volgende:
Ik mis turkentopic, dat was leuk. Hier is 99% retard.
beter gaat dat weer open, kan de helft van de kneuzen hier weg
  Moderator donderdag 15 december 2016 @ 14:18:57 #109
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_167343739
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 14:18 schreef xcachet het volgende:

[..]

93.233
Ja bedankt Hans.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  roze donderdag 15 december 2016 @ 14:18:57 #110
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_167343740
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 14:18 schreef xcachet het volgende:

[..]

Donder je toch lekker op.
Nee.
Your beauty never ever scared me.
pi_167343743
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 14:18 schreef xcachet het volgende:

[..]

93.233
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 14:18 schreef onlogisch het volgende:

[..]

aantal posts: 93.233 (gemiddeld 43 per dag)
Gezien 43 gemiddeld ga ik het niet halen
pi_167343747
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 14:18 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

beter gaat dat weer open, kan de helft van de kneuzen hier weg
het is gewoon open alleen alle leuke users zijn weg
pi_167343750
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 14:18 schreef Crip het volgende:

[..]

wil je zo weer gaan huilen?
Ben je Chloro2.0 geworden?
pi_167343753
#teamcrip
pi_167343754
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 14:19 schreef Crip het volgende:

[..]

het is gewoon open alleen alle leuke users zijn weg
zelfde als hier dus
pi_167343757
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 14:19 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

zelfde als hier dus
ja
  donderdag 15 december 2016 @ 14:19:37 #117
178497 Pensylvania
met zonder dubbel n
pi_167343759
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 14:18 schreef xcachet het volgende:

[..]

Donder je toch lekker op.
O+
vor een signature moette betalen kut, schuevuh mee die mars
pi_167343760
quote:
99s.gif Op donderdag 15 december 2016 14:19 schreef TARDIS. het volgende:
#teamcrip
kom dan met je grote smoel
  donderdag 15 december 2016 @ 14:19:38 #119
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_167343761
quote:
15s.gif Op donderdag 15 december 2016 14:17 schreef onlogisch het volgende:
Als ik deze SC zo aanschouw begrijp ik wel waarom men zegt dat je hier altijd de proleten kan vinden. :)
Als het je niet bevalt log je maar uit
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_167343763
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 14:19 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

zelfde als hier dus
:{ okok
  donderdag 15 december 2016 @ 14:19:55 #121
178497 Pensylvania
met zonder dubbel n
pi_167343766
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 14:18 schreef Crip het volgende:

[..]

wil je zo weer gaan huilen?
ga je haar supergoede seks geven dan?
vor een signature moette betalen kut, schuevuh mee die mars
pi_167343768
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 14:19 schreef xcachet het volgende:

[..]

:{ okok
hou toch op :')
pi_167343770
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 14:19 schreef Pensylvania het volgende:

[..]

O+
Hey Pensy. Ik moet huilen van Crip.
  donderdag 15 december 2016 @ 14:20:14 #124
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_167343774
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 14:18 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

beter gaat dat weer open, kan de helft van de kneuzen hier weg
Echt. Steeds klagen over 99% maar wel blijven hangen en huilen om aandacht _O- :') manmanman
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_167343777
quote:
10s.gif Op donderdag 15 december 2016 14:20 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

hou toch op :')
Neeeee, ik weet genoeg. :{w :{w :{w
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')