ik moest lachen om deze post en ik zit op stagequote:Op donderdag 15 december 2016 14:15 schreef JanCees het volgende:
Frozen-assassin houdt zich op de vlakte, een user die NOTABENE is opgeleid in VBL
Geen idee hoeveel ik nu hebquote:Op donderdag 15 december 2016 14:17 schreef xcachet het volgende:
Frass, ga je de 100.000 posts dit jaar nog halen?
het is half 3quote:Op donderdag 15 december 2016 14:17 schreef Crip het volgende:
weet nog steeds nie met wat ik ga ontbijten
Donder je toch lekker op.quote:Op donderdag 15 december 2016 14:17 schreef Crip het volgende:
Ik mis turkentopic, dat was leuk. Hier is 99% retard.
aantal posts: 93.233 (gemiddeld 43 per dag)quote:Op donderdag 15 december 2016 14:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geen idee hoeveel ik nu heb
93.233quote:Op donderdag 15 december 2016 14:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geen idee hoeveel ik nu heb
beter gaat dat weer open, kan de helft van de kneuzen hier wegquote:Op donderdag 15 december 2016 14:17 schreef Crip het volgende:
Ik mis turkentopic, dat was leuk. Hier is 99% retard.
quote:
Gezien 43 gemiddeld ga ik het niet halenquote:Op donderdag 15 december 2016 14:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
aantal posts: 93.233 (gemiddeld 43 per dag)
het is gewoon open alleen alle leuke users zijn wegquote:Op donderdag 15 december 2016 14:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
beter gaat dat weer open, kan de helft van de kneuzen hier weg
zelfde als hier dusquote:Op donderdag 15 december 2016 14:19 schreef Crip het volgende:
[..]
het is gewoon open alleen alle leuke users zijn weg
Als het je niet bevalt log je maar uitquote:Op donderdag 15 december 2016 14:17 schreef onlogisch het volgende:
Als ik deze SC zo aanschouw begrijp ik wel waarom men zegt dat je hier altijd de proleten kan vinden.
ga je haar supergoede seks geven dan?quote:
Echt. Steeds klagen over 99% maar wel blijven hangen en huilen om aandachtquote:Op donderdag 15 december 2016 14:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
beter gaat dat weer open, kan de helft van de kneuzen hier weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |