Om te janken, jaquote:Op donderdag 15 december 2016 15:27 schreef Pensylvania het volgende:
'Tunahan Kuzu achter 9/11 en coup Turkije'
ow man wat is die vent triest
hij lijkt wel op sommige users hierquote:
Zal wel in het bloed zitten.quote:Op donderdag 15 december 2016 15:28 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
hij lijkt wel op sommige users hier
oehhh ik voel een 'triggered' aankomenquote:
Haha goed gegoktquote:Op donderdag 15 december 2016 15:32 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
oehhh ik voel een 'triggered' aankomen
braddie obsessie wel hequote:Op donderdag 15 december 2016 15:39 schreef Che_ het volgende:
Maarre braddie die laatst woest werd omdat z'n twingo kleine tori genoemd werd en zei dat zijn auto ruimer is dan de meeste b-segmenters, is nu op zoek naar grotere auto zoals een fiat punto
Hahahahahahahah
Je bent wel nogal geobsedeerd door Braddiequote:Op donderdag 15 december 2016 15:39 schreef Che_ het volgende:
Maarre braddie die laatst woest werd omdat z'n twingo kleine tori genoemd werd en zei dat zijn auto ruimer is dan de meeste b-segmenters, is nu op zoek naar grotere auto zoals een fiat punto
Hahahahahahahah
kunnen ze straks lekker ge-wit worden hihahoquote:
quote:
En jullie zijn geobsedeerd met mensen die geobsedeerd zijn. Gelijk er bovenop, bam.quote:Op donderdag 15 december 2016 15:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je bent wel nogal geobsedeerd door Braddie
Mensen hebben sws rare obsessies hier. Braddie, niels en moslims zijn de grootste obsessies.quote:Op donderdag 15 december 2016 15:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En jij bent geobsedeerd door mensen die geobsedeerd zijn met mensen die geobsedeerd zijnquote:Op donderdag 15 december 2016 15:41 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
En jullie zijn geobsedeerd met mensen die geobsedeerd zijn. Gelijk er bovenop, bam.
Al heb je geen obsessie hier wordt je er wel één aangepraat.quote:Op donderdag 15 december 2016 15:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Iemand dm'de mij naar die post met mededeling dat ik gelijk hadquote:Op donderdag 15 december 2016 15:41 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
En jullie zijn geobsedeerd met mensen die geobsedeerd zijn. Gelijk er bovenop, bam.
Jij bent mijn obsessiequote:Op donderdag 15 december 2016 15:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Mensen hebben sws rare obsessies hier. Braddie, niels en moslims zijn de grootste obsessies.
Zie PI. Je bent te srs.quote:Op donderdag 15 december 2016 15:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En jij bent geobsedeerd door mensen die geobsedeerd zijn met mensen die geobsedeerd zijn
gr gr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |