Om te janken, jaquote:Op donderdag 15 december 2016 15:27 schreef Pensylvania het volgende:
'Tunahan Kuzu achter 9/11 en coup Turkije'
ow man wat is die vent triest
hij lijkt wel op sommige users hierquote:
Zal wel in het bloed zitten.quote:Op donderdag 15 december 2016 15:28 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
hij lijkt wel op sommige users hier
oehhh ik voel een 'triggered' aankomenquote:
Haha goed gegoktquote:Op donderdag 15 december 2016 15:32 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
oehhh ik voel een 'triggered' aankomen
braddie obsessie wel hequote:Op donderdag 15 december 2016 15:39 schreef Che_ het volgende:
Maarre braddie die laatst woest werd omdat z'n twingo kleine tori genoemd werd en zei dat zijn auto ruimer is dan de meeste b-segmenters, is nu op zoek naar grotere auto zoals een fiat punto
Hahahahahahahah
Je bent wel nogal geobsedeerd door Braddiequote:Op donderdag 15 december 2016 15:39 schreef Che_ het volgende:
Maarre braddie die laatst woest werd omdat z'n twingo kleine tori genoemd werd en zei dat zijn auto ruimer is dan de meeste b-segmenters, is nu op zoek naar grotere auto zoals een fiat punto
Hahahahahahahah
kunnen ze straks lekker ge-wit worden hihahoquote:
quote:
En jullie zijn geobsedeerd met mensen die geobsedeerd zijn. Gelijk er bovenop, bam.quote:Op donderdag 15 december 2016 15:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je bent wel nogal geobsedeerd door Braddie
Mensen hebben sws rare obsessies hier. Braddie, niels en moslims zijn de grootste obsessies.quote:Op donderdag 15 december 2016 15:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En jij bent geobsedeerd door mensen die geobsedeerd zijn met mensen die geobsedeerd zijnquote:Op donderdag 15 december 2016 15:41 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
En jullie zijn geobsedeerd met mensen die geobsedeerd zijn. Gelijk er bovenop, bam.
Al heb je geen obsessie hier wordt je er wel één aangepraat.quote:Op donderdag 15 december 2016 15:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Iemand dm'de mij naar die post met mededeling dat ik gelijk hadquote:Op donderdag 15 december 2016 15:41 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
En jullie zijn geobsedeerd met mensen die geobsedeerd zijn. Gelijk er bovenop, bam.
Jij bent mijn obsessiequote:Op donderdag 15 december 2016 15:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Mensen hebben sws rare obsessies hier. Braddie, niels en moslims zijn de grootste obsessies.
Zie PI. Je bent te srs.quote:Op donderdag 15 december 2016 15:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En jij bent geobsedeerd door mensen die geobsedeerd zijn met mensen die geobsedeerd zijn
gr gr
sinds wnnr doe je zo pussy en maak je shady comments danquote:Op donderdag 15 december 2016 15:45 schreef Che_ het volgende:
De mensen die ethisch-correct willen overkomen waren de voorheen de opmerkelijkste individuen in de meeloop-parade
Maar ja, dat is voer voor psychiaters
Nu klink je als de bastaardzoon van tong80.quote:Op donderdag 15 december 2016 15:45 schreef Che_ het volgende:
De mensen die ethisch-correct willen overkomen waren de voorheen de opmerkelijkste individuen in de meeloop-parade
Maar ja, dat is voer voor psychiaters
Je bent de droeftoeter in de userfanfare. Blaast hoog van de toren en heeft zelf op FOK! zelf niets gepresteerd. Wie ben jij eigenlijk met je grote mond ? Je zit mij op de hielen. Ik kan je enkel m'n voetstappen laten zien terwijl jij het nu op een lopen zet. Jouw voetsporen op FOK! zijn minuscuul. Jij hebt geen betekenis voor FOK! Echt niks. Jij mogen dan een user zijn met grote mond. Daar zijn er velen van geweest. Vaak met de staart tussen de benen verdwenen. Ik gun jou de staart tussen de benen. Nietszeggende users.....die niemand zich zal herinneren.quote:Op donderdag 15 december 2016 15:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Nu klink je als de bastaardzoon van tong80.
snap ikquote:Op donderdag 15 december 2016 15:59 schreef Crip het volgende:
[..]
ik ook wel toen ik dr ging stalken op livestream
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |