Dan blijf je maar nadenken en nadenken en word je helemaal gek van jezelf... Als je ziet hoe -no offense- STOM veel mensen zijn! Echt STOM! Je kunt er niks tegen doen want je zit in jezelf opgesloten. Je wilt alles wat je weet kwijt maar hebt niemand om mee te praten. Mensen praten liever over onbenullige dingen en haken meteen af bij serieuze gesprekken.
De wereld is zwaar klote als je niemand hebt, en ik heb sinds een paar maanden niemand meer. Je beseft gewoon dat je helemaal niemand kunt vertrouwen als je wordt verlaten door iemand waarvan je zoveel houdt... voor een ander, na al die beloftes...
Ik heb mezelf bijna van kant gemaakt. Ik kan er met niemand over praten. 2 zinnen uitgewisseld en er komt weer een nieuw onderwerp doorheen. Het is ongelofelijk frustrerend.
Ik heb deze week een proefwerkweek en wilde voor het eerst sinds lange tijd nog eens gaan leren, maar dat gaat gewoonweg niet omdat als ik niks of bijna niks doe ik altijd weer terug moet denken aan haar. De meeste lessen op school heb ik ook geen fuck te doen. Alleen wis-, natuur- en scheikunde zijn nog een beetje een uitdaging. De rest doe ik terwijl ik slaap nog...
Ik weet niet wat ik moet doen en voel me alsof ik niet meer kan leven. Als ik iemand denk leuk te vinden weet ik niet of het echt is, of ik gewoon een vriendin wil hebben of dat ik iemand echt leuk vind...
Wat moet ik nou in godsnaam? Ik kan m'n school wel helemaal verklooien, alleen heb ik daar later denk ik spijt van...
Zou het beter zijn als ik ook zo'n numbhead was geweest en op de mavo had gezeten en me nergens zorgen om hoefde te maken?
Sorry aan alle mensen die ik met dingen in deze post heb beledigd. Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen op de regel... En ja, ik weet dat ik arrogant klink enzo maar dat zal me geen fuck boeien.
behalve dat stukje over alleen zijn dan, want dat is waarheid
quote:Je gaat toch niet iemands gevoelens voor dom uitmaken?
Op zondag 17 maart 2002 20:34 schreef Joene het volgende:
Ik vind deze post anders behoorlijk dombehalve dat stukje over alleen zijn dan, want dat is waarheid
Dom, was het maar waar... Zou mij ook een hoop gezeik besparen... Dit soort reacties maken het alleen maar erger, alleen maar meer zo'n gevoel dat anderen het niet begrijpen
Nee ok, ik kan me er wel iets bij voorstellen ongeveer hoe je je voelt en ik kan alleen maar zeggen sterkte met het verwerken van je gevoelens!
quote:Neej maar een schreeuwerige titel schrikt mij altijd zo af
Op zondag 17 maart 2002 20:37 schreef Mini_rulez het volgende:[..]
Je gaat toch niet iemands gevoelens voor dom uitmaken?
Dom, was het maar waar... Zou mij ook een hoop gezeik besparen... Dit soort reacties maken het alleen maar erger, alleen maar meer zo'n gevoel dat anderen het niet begrijpen
quote:Dat heb je wel es als je depri of wanhopig ofzo bent...
Op zondag 17 maart 2002 20:38 schreef Joene het volgende:[..]
Neej maar een schreeuwerige titel schrikt mij altijd zo af
quote:jawel , maar dan zou ik dat niet in mn topic titel doen
Op zondag 17 maart 2002 20:39 schreef Mini_rulez het volgende:[..]
Dat heb je wel es als je depri of wanhopig ofzo bent...
Heb jij nooit zo'n gevoel dat je gewoon wilt schreeuwen of enorm kwaad wilt worden?
Komt een beetje aandacht trekkerig over , maar zal aan mij liggen
quote:Ik pas 'm ook even aan.
Op zondag 17 maart 2002 20:38 schreef Joene het volgende:[..]
Neej maar een schreeuwerige titel schrikt mij altijd zo af
Danke voor de steun... jullie hebben echt geen idee hoe zwaar klote ik me voel...
Gelukkig heb ik allemaal vrienden die er net zo over denken.
quote:Laat je niet meteen afschrikken,
Op zondag 17 maart 2002 20:42 schreef Sorcerer8472 het volgende:
Niemand snapt me... had ik dat al erbij gezet?Danke voor de steun... jullie hebben echt geen idee hoe zwaar klote ik me voel...
quote:Dank je
Op zondag 17 maart 2002 20:41 schreef shmoopy het volgende:[..]
Ik pas 'm ook even aan.
quote:Waar haal jij die vrienden vandaan? Ik vind ze niet
Op zondag 17 maart 2002 20:43 schreef TimMer1981 het volgende:
Idem dito hier. Altijd van die koetjes- en kalfjesgesprekken die mensen hebben. SODEROTG*DMIETER EEN END OP MAN!! Als je niks te zeggen hebt, zeg dan niets.Gelukkig heb ik allemaal vrienden die er net zo over denken.
quote:Een paar goed bedoelde tips/opmerkingen:
Op zondag 17 maart 2002 20:33 schreef Sorcerer8472 een heel verhaal
WAAROM BEN IK GODVERDEGODVERDEGODVER ZO SLIM/INTELLIGENT/WHATEVER???[...]
* Waarschijnlijk zit je in de puberteit.
* Misschien moet je wat meer naar buiten gaan ipv. 24 uur per dag achter je PC zitten en je druk maken over bijv. Pim Fortuyn. Ga lekker sporten ofzo, dat kan een goede methode zijn om even nergens aan te denken.
* Andere mensen zijn minder dom dan je denkt. Als je ze ook niet als dom behandeld zul je versteld staan wat ze allemaal te vertellen hebben.
* Ga eens praten met een psycholoog, dat kan heel verhelderend zijn.
[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 17-03-2002 20:46]
Helemaal op de middelbare school heb je dat, omdat er mensen bij zitten met totaal andere interesses. In een vervolgopleiding zal zoiets bijvoorbeeld al anders zijn.
Voor de rest kom je vanzelf mensen tegen waarmee je wel op een "normaal niveau" kunt praten
Censere: et gaat niet om Pim Fortuyn, okee??? En buiten? Wat is er buiten?????????????????????
Heb net ruzie gemaakt met m'n ouders en ben toen naar buiten gegaan, ff in de kou in het donker gefietst en in het veld staan janken.
Heb hier eigenlijk al jaren last van.
Gelly: Kheb et gehoord, wil je nu alstjeblieft niks meer posten?
quote:Dat is juist (een deel van) het probleem... Ik spreek ff voor mezelf... Ik moet me dus constant aanpassen aan andere mensen, en van die 'domme' gesprekken voeren over (naar mijn mening) oninteressante dingen, want de dingen waar ik het over wil hebben snappen ze niet, of ze vinden het niks en dan krijg ik te horen "jeez relax es, denk es niet zoveel na"... Dat is het net, ik kan niet stoppen met nadenken!!
Op zondag 17 maart 2002 20:45 schreef Fliepke het volgende:
Misschien heb je dan (net als ik) een hoog iq, maar je eq heeft nog wat werk nodig...
Ik zou eens met mensen gaan praten en dan kom je erachter dat het allemaal best wel mee valt. En dat je mensen meteen dom noemt, is meer een teken van arrogantie. Kijk dat niet iedereen begrijpt wat jij bedoelt, das misschien niet eens zo heel raar.
quote:
Op zondag 17 maart 2002 20:33 schreef Sorcerer8472 het volgende:
<knip>
Sorry voor alle andere Fokkers, maar ik heb dus precies hetzelfde. Ik had dit zelf niet beter kunnen uitdrukken. En nee, ik ben niet contactgestoord Maar ik wordt wel heel vaak niet begrepen door vrienden die een klein stukje minder intelligent zijn dan ik.
quote:edit dan maar.
Op zondag 17 maart 2002 20:45 schreef gelly het volgende:
-edit-
Reageer eens een beetje normaal,svp.
-edit-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |