quote:Op donderdag 15 december 2016 16:51 schreef CristinaYang het volgende:
Je niet realiseren dat naakte vrouwen echt het allermooiste op deze hele aarde zijnzelfs dinges van toen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je niet realiseren dat naakte vrouwen echt het allermooiste op deze hele aarde zijnWow kortzichtig ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom op FOK!
zeg maar, lijkt me lachequote:Op donderdag 15 december 2016 16:44 schreef Mozy het volgende:
[..]
ik ga vanavond aan de wodka. wanneer samen smoken dan? Doet chai ook wel mee.
Je niet realiseren dat naakte vrouwen echt het allermooiste op deze hele aarde zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dinges? Begint haar naam met een E bedoel je? Want ja, vind ik nog steeds een hele mooie vrouw.quote:
Sowquote:Op donderdag 15 december 2016 16:52 schreef xcachet het volgende:
CY je komt niet zo intelligent over.
Dat blijkt wel adhv haar exenquote:Op donderdag 15 december 2016 16:52 schreef xcachet het volgende:
Extra chick erbij. Leuk joh.quote:Op donderdag 15 december 2016 16:50 schreef xcachet het volgende:
Zou echt nooit van mijn leven een naakte vrouw aanraken
Op basis van dat ik vrouwen wel aantrekkelijk vind? Of dat ik de dt-regels nog steeds niet ken?quote:Op donderdag 15 december 2016 16:52 schreef xcachet het volgende:
Succesquote:Op donderdag 15 december 2016 16:54 schreef xcachet het volgende:
Over een halt uurtje weer naar school.
Ik spreek veel talen, zodoende.quote:Op donderdag 15 december 2016 16:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Jij wel. Zoals gewoonlijk.
Zeerquote:Op donderdag 15 december 2016 16:55 schreef TARDIS. het volgende:
Vergeleken met housesoftheholy en zeer is iedereen een beetje dom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |