quote:Op donderdag 15 december 2016 16:54 schreef Dqod het volgende:
CY's intelligentie maakte me juist altijd ontzettend opgewonden :$
Dankjequote:Op donderdag 15 december 2016 16:55 schreef Dqod het volgende:
Misschien ben ik ook wel gewoon snel tevreden, maar daarmee zou ik haar ernstig tekort doen :$
MOOI kom vanavond meeten bij de piano op CS. CY komt ookquote:Op donderdag 15 december 2016 16:54 schreef Dqod het volgende:
CY's intelligentie maakte me juist altijd ontzettend opgewonden :$
Heeft je vriendin je gedumpt?quote:Op donderdag 15 december 2016 16:56 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
MOOI kom vanavond meeten bij de piano op CS. CY komt ook
Nooitquote:Op donderdag 15 december 2016 16:56 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
MOOI kom vanavond meeten bij de piano op CS. CY komt ook
Nee hoorquote:Op donderdag 15 december 2016 16:55 schreef TARDIS. het volgende:
Vergeleken met housesoftheholy en zeer is iedereen een beetje dom.
Jou ook sletjequote:Op donderdag 15 december 2016 16:56 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
[..]
DankjeHeb je gemist mop
Amsterdam CS beste CSquote:Op donderdag 15 december 2016 16:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jou ook sletje
Spreken we nog eens wat af? :$
En welke CS in godsnaam ;s
quote:Op donderdag 15 december 2016 16:59 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee hoor
KLB / Waarom ben ik zo slim?????
OK dan ga ik wel koken gr :$quote:Op donderdag 15 december 2016 16:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik voel me enigszins opgewonden door aanwezigheid van vele dames hier
niet gekliktquote:Op donderdag 15 december 2016 16:59 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee hoor
KLB / Waarom ben ik zo slim?????
Hou je bek joh, vieze bananenneusquote:Op donderdag 15 december 2016 16:55 schreef TARDIS. het volgende:
Vergeleken met housesoftheholy en zeer is iedereen een beetje dom.
niet gekliktquote:Op donderdag 15 december 2016 17:01 schreef Che_ het volgende:
[..]
R&P / Waarom ben ik gvd zo slim?????
Snap ik. Jij komt vaak niet verder dan een aantal woorden.quote:Op donderdag 15 december 2016 17:01 schreef Che_ het volgende:
[..]
R&P / Waarom ben ik gvd zo slim?????
Ik hou niet van veel praten.quote:Op donderdag 15 december 2016 17:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Snap ik. Jij komt vaak niet verder dan een aantal woorden.
quote:We hebben daarom besloten om US in FOT op te laten gaan, alwaar Unites er heel veel zin in heeft om er een leuk forum van te gaan maken. Met FOT'ers en US'ers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |