SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.
[ Bericht 0% gewijzigd door vincenzo78 op 15-12-2016 00:51:54 (Beter vrouwelijk schoon) ]
quote:Op donderdag 15 december 2016 00:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Die gaat heel hard die kant op ja, hij wilde al niet naar De Kuip vanavond met z'n rollator
YESSSquote:
V volgens mij. Kaarten van de baasquote:Op donderdag 15 december 2016 00:49 schreef Elan het volgende:
[..]
YESSS
Welk vakkie?
Wij staan op NN zaterdag. Zelf geen SC en vak FF is echt heel kut naast het uitvak
No problem! Ik wilde toch al het vrouwelijk schoon vervangen in de OP.quote:Op donderdag 15 december 2016 00:46 schreef charmed_angel het volgende:
Dank je! Ik haar topics openen
ja beter die fotoquote:Op donderdag 15 december 2016 00:52 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
No problem! Ik wilde toch al het vrouwelijk schoon vervangen in de OP.
Dit moet je melden vanaf de wc?quote:Op donderdag 15 december 2016 00:57 schreef charmed_angel het volgende:
Dat is kut, lig je lekker warm in bed, moet je plassen
nee ik lag al weer in bed.quote:Op donderdag 15 december 2016 00:57 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Dit moet je melden vanaf de wc?
hoe oud ben je?quote:Op donderdag 15 december 2016 00:57 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar...
Wie zijn er allemaal nog? Ik vind het maar eng zonder mod.
Als je zo snel bent met poepen, lig ik toch niet graag naast je.quote:Op donderdag 15 december 2016 00:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee ik lag al weer in bed.
Ik ben een sneller plasser
vrouwen poepen nietquote:Op donderdag 15 december 2016 01:00 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Als je zo snel bent met poepen, lig ik toch niet graag naast je.
In de buurt van die 78. Ik wil niet interessant doen maar ik word gezocht door de politie dus alle identificatiedfactoren een beetje vaag. Maar ik was er ook bij in '93 en '99.quote:
ow omdat je het eng vind zonder mods, dacht ik dat je 16 was ofzoquote:Op donderdag 15 december 2016 01:02 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
In de buurt van die 78. Ik wil niet interessant doen maar ik word gezocht door de politie dus alle identificatiedfactoren een beetje vaag. Maar ik was er ook bij in '93 en '99.
En ik danste op schoolfeesten ook op Ace of Base dus je kunt het wel een beetje invullen..
Ja dat is enige vervelende van dit medium. Zonder intonatie of gezichtsuitdrukkingen kan het allemaal anders overkomen.quote:Op donderdag 15 december 2016 01:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow omdat je het eng vind zonder mods, dacht ik dat je 16 was ofzo
Waarom word je gezocht door de politie
Of maak je een geintje
kijk je naam, kan zijn dat je uit 78 bent. Maar het kan ook zijn dat je vincenzo nummer 78 bent op fokquote:Op donderdag 15 december 2016 01:10 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ja dat is enige vervelende van dit medium. Zonder intonatie of gezichtsuitdrukkingen kan het allemaal anders overkomen.
Nah wordt niet gezocht natuurlijk maar ik ben wel voorzichtig met allerlei identiteitsfactoren. Heb van dichtbij meegemaakt hoe iemands leven op zijn kop kwam te staan door identiteitsdiefstal. Daarom overdreven voorzichtig
uhhhhh volgens mij wel ooit een keerquote:Op donderdag 15 december 2016 01:14 schreef vincenzo78 het volgende:
Heb je dat Tenerife verhaal ook in KAA verteld? Kan me vaag iets herinneren over een huis dat te koop stond/staat?
Nee chicken fajita.quote:Op donderdag 15 december 2016 01:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
kijk je naam, kan zijn dat je uit 78 bent. Maar het kan ook zijn dat je vincenzo nummer 78 bent op fok
Snappie?
Dus ik was even in de war. Het is al laat.
Ook teveel koffie op vandaag?
ook lekkerquote:Op donderdag 15 december 2016 01:18 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Nee chicken fajita.
Je laat me wel lachen door te denken dat ik 16 ben. Ik ben wel vaak onvolwassen maar dat gaat wel heel erg ver. En eng zonder mods? Daar zie je de humortoch wel van in.
Maar hebben jij en je vriend al ervaring in de horeca?quote:Op donderdag 15 december 2016 01:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ook lekker
Sorry![]()
Soms heb ik kortsluiting en zeg ik rare dingen.
Ik wel gelukkigquote:Op donderdag 15 december 2016 01:21 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Maar hebben jij en je vriend al ervaring in de horeca?
Ow dat komt wel goed. Hij volgt nu ook een cursus. En ik weet Nog behoorlijk veel uit mijn horeca tijdquote:Op donderdag 15 december 2016 01:26 schreef vincenzo78 het volgende:
Is wel belangrijk natuurlijk ivm het oprichten bar/lounge!
Is er nog bijzondere reden om voor Tenerife te kiezen?
Ja het klimaat en het buitenleven zijn goede redenen. Ben ook met enige regelmaat op het Iberisch schiereiland en levenskwaliteit is hoog.quote:Op donderdag 15 december 2016 01:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow dat komt wel goed. Hij volgt nu ook een cursus. En ik weet Nog behoorlijk veel uit mijn horeca tijd
De zon!!! Vrienden en familie. En het eiland natuurlijkDe mensen, en het buitenleven.
Vrienden van ons leven echt buiten. En dat is zo heerlijk
Slaap lekker.quote:Op donderdag 15 december 2016 01:32 schreef charmed_angel het volgende:
Ik denk dat het slim is om te gaan slapen
Wekker gaat 8;00 uur. 3 uurtjes werken en dan weer fysio
Trusten
Wat had je niet moeten doen?quote:Op donderdag 15 december 2016 08:19 schreef charmed_angel het volgende:
Shit dat had ik niet moeten doen
Eigen schuld chicka.quote:Op donderdag 15 december 2016 08:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zo laat gaan slapen Billie
Tijd voorquote:Op donderdag 15 december 2016 08:19 schreef charmed_angel het volgende:
Shit dat had ik niet moeten doen
Nog negen dagen.quote:Op donderdag 15 december 2016 10:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Trouwens. Vul jij deze nog even in.
Er was maar één ploeg die wilde voetballen. Ik hoop serieus dat zo'n matige ploeg als ADO uit de eredivisie gaat en zal degraderen.quote:Op donderdag 15 december 2016 10:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het was een parodie op voetbal.
Eerste half uur was zo slecht nog niet. Denk dat de situatie rondom de club ook wel zijn uitwerking heeft op de spelersgroep.quote:Op donderdag 15 december 2016 10:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er was maar één ploeg die wilde voetballen. Ik hoop serieus dat zo'n matige ploeg als ADO uit de eredivisie gaat en zal degraderen.
Als er verloren wordt van Sparta wordt degradatie een serieuze zaak.quote:Op donderdag 15 december 2016 10:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Eerste half uur was zo slecht nog niet. Denk dat de situatie rondom de club ook wel zijn uitwerking heeft op de spelersgroep.
We zijn pas halverwege. Die 9 punten van begin dit seizoen zijn wel serieus goud nu. Stel je voor als we met 1 uit 3 begonnen waren ofzoquote:Op donderdag 15 december 2016 10:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als er verloren wordt van Sparta wordt degradatie een serieuze zaak.
Ik zie dit zwalkende Den Haag op weinig plekken punten pakken.quote:Op donderdag 15 december 2016 10:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
We zijn pas halverwege. Die 9 punten van begin dit seizoen zijn wel serieus goud nu. Stel je voor als we met 1 uit 3 begonnen waren ofzo
vanmiddagquote:Op donderdag 15 december 2016 10:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Trouwens. Vul jij deze nog even in.
Op de 3-0 bij NEC uit na zaten er geen rare uitslagen bij eigenlijk. Winst op Excelsior, Eagles en Willem 2. Gelijk tegen Heracles en Roda. De winst op Vitesse was bonus. De rest kun je verliezen als ADO als je reëel bent en het was zelden met echt grote cijfers.quote:Op donderdag 15 december 2016 10:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zie dit zwalkende Den Haag op weinig plekken punten pakken.
Scorebord journalistiek. Als je naar het vertoonde spel kijkt, weet je beter.quote:Op donderdag 15 december 2016 10:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Op de 3-0 bij NEC uit na zaten er geen rare uitslagen bij eigenlijk. Winst op Excelsior, Eagles en Willem 2. Gelijk tegen Heracles en Roda. De winst op Vitesse was bonus. De rest kun je verliezen als ADO als je reëel bent en het was zelden met echt grote cijfers.
Tegen Sparta kun je zo weer winnen. Dat geloof ik echt.quote:Op donderdag 15 december 2016 10:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Scorebord journalistiek. Als je naar het vertoonde spel kijkt, weet je beter.
Zullen we hier een weddenschap aan verbinden?quote:Op donderdag 15 december 2016 10:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Tegen Sparta kun je zo weer winnen. Dat geloof ik echt.
Ajax.quote:Op donderdag 15 december 2016 10:40 schreef JanCees het volgende:
Wie wordt er kampioen denken jullie
Neequote:Op donderdag 15 december 2016 10:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zullen we hier een weddenschap aan verbinden?
Jong AZquote:Op donderdag 15 december 2016 10:40 schreef JanCees het volgende:
VVVquote:Op donderdag 15 december 2016 10:40 schreef JanCees het volgende:
Nee, ik ben niet iemand van de weddenschappen.quote:Op donderdag 15 december 2016 10:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent een beetje bang voor Onlogisch achteraf?
[ afbeelding ]
Gek, gisteren noemde ze mij nog nummer 1.quote:Op donderdag 15 december 2016 10:41 schreef Saind het volgende:
Ik ben al kampioen
iig volgens m'n moeder ben ik nummer 1
Mwoahquote:Op donderdag 15 december 2016 10:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gek, gisteren noemde ze mij nog nummer 1.
Terwijl je niet de eerste was van de avond.quote:Op donderdag 15 december 2016 10:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kijk deze is wel aardig.quote:Op donderdag 15 december 2016 10:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Terwijl je niet de eerste was van de avond.
Matige grap.quote:Op donderdag 15 december 2016 10:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die spelen nog altijd op het hoogste niveau.quote:Op donderdag 15 december 2016 10:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik verlaag mij graag tot het niveau waar de favoriete club van opper op acteert.
Jij vond het niveau van ADO gisteren hoogstaand?quote:Op donderdag 15 december 2016 10:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Onlogisch gaat stevig de mist in. Au.
Kreeg je nou voorrang bij Tommie of is het gewoon voor iedereen te koopquote:Op donderdag 15 december 2016 10:44 schreef opperkleurder het volgende:
Onlogisch krijgt weer klap na klap vanmorgen. Misschien kunnen we er even mee stoppen voor er mensen gaan huilen.
Voorrang, niet voor niks 100 e gedokt he. Als er nog wat over is mag je over 7 dagen.quote:Op donderdag 15 december 2016 10:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Kreeg je nou voorrang bij Tommie of is het gewoon voor iedereen te koop
Vrees Ajax, hoop op Feyenoord.quote:Op donderdag 15 december 2016 10:40 schreef JanCees het volgende:
Hier meen je niks van en je doet dit enkel om mij te stangen.quote:Op donderdag 15 december 2016 10:47 schreef onlogisch het volgende:
Ik blijf graag lachen om ADO. Wat een amateuristisch zooitje is het ook. Het zou leuk zijn als ze failliet gaan.
Staat hier bij de brigadier gewoon in het schapquote:Op donderdag 15 december 2016 10:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Voorrang, niet voor niks 100 e gedokt he. Als er nog wat over is mag je over 7 dagen.
Vermakelijk om te zien hoe je je lachwekkende niveau probeert weg te moffelenquote:Op donderdag 15 december 2016 10:47 schreef onlogisch het volgende:
Ik blijf graag lachen om ADO. Wat een amateuristisch zooitje is het ook. Het zou leuk zijn als ze failliet gaan.
Jong Ajax mag niet promoveren dus die tel ik niet mee, Feyenoord lijkt me niet.quote:Op donderdag 15 december 2016 10:48 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Vrees Ajax, hoop op Feyenoord.
Opal ook al?quote:Op donderdag 15 december 2016 10:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Staat hier bij de brigadier gewoon in het schap
quote:Op donderdag 15 december 2016 10:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vermakelijk om te zien hoe je je lachwekkende niveau probeert weg te moffelen.
quote:Op donderdag 15 december 2016 10:55 schreef vincenzo78 het volgende:
Ik hoop dat er bij ADO nog een paar Chinese voetballers komen die de pannen van het dak spelen.
Leuk voor de stemming.
My bad. Ik dacht Eredivisie.quote:Op donderdag 15 december 2016 10:51 schreef JanCees het volgende:
[..]
Jong Ajax mag niet promoveren dus die tel ik niet mee, Feyenoord lijkt me niet.
quote:Op donderdag 15 december 2016 11:03 schreef opperkleurder het volgende:
DEN HAAG – Hoofdsponsor Kyocera stopt vanaf februari 2017 als sponsor van ADO Den Haag. Dat bleek donderdagochtend tijdens de rechtszaak tussen ADO Den Haag en grootaandeelhouder Wang Hui. Het stoppen van Kyocera heeft vermoedelijk gevolgen voor de financiële positie van de club, meldt Omroep West.
Kyocera was sinds de zomer van 2010 betrokken bij ADO Den Haag.
Ook werd bekend dat ADO door de KNVB is teruggezet naar categorie 1. Ook krijgt de club een boete van 10.000 euro. ADO heeft tot 1 februari de tijd om herstelstukken in te dienen.
![]()
quote:Op verzoek van ADO Den Haag reisde een delegatie van United Vansen afgelopen dinsdag naar Brussel af om met elkaar om de tafel te gaan. Daar was een ontmoeting tussen eigenaar Hui Wang en zoon Terry Wang met directeur Mattijs Manders, wethouder Tom de Bruijn en advocaat Paul Olden van ADO. Bij die meeting stelde de gemeente voor aan Wang om de aandelen van ADO over te nemen om verder gezichtsverlies te voorkomen. De gemeente bood één euro... Wang is kwaad weggegaan. De meeting duurde daardoor niet meer dan vijf minuten.
Fawaka nanga het Kyocera stadion dan? Wordt het dan nu het Foe-Yang-Hai stadion?quote:Op donderdag 15 december 2016 11:03 schreef opperkleurder het volgende:
DEN HAAG – Hoofdsponsor Kyocera stopt vanaf februari 2017 als sponsor van ADO Den Haag. Dat bleek donderdagochtend tijdens de rechtszaak tussen ADO Den Haag en grootaandeelhouder Wang Hui. Het stoppen van Kyocera heeft vermoedelijk gevolgen voor de financiële positie van de club, meldt Omroep West.
Ook werd bekend dat ADO door de KNVB is teruggezet naar categorie 1. Ook krijgt de club een boete van 10.000 euro. ADO heeft tot 1 februari de tijd om herstelstukken in te dienen.
![]()
Dan wordt het weer het Forepark Stadion denk ik. Wel jammer hoor dit.quote:Op donderdag 15 december 2016 11:06 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Fawaka nanga het Kyocera stadion dan? Wordt het dan nu het Foe-Yang-Hai stadion?
Aad Mansveld stadion of anders Sexy Lexie stadion vind ik betere opties.quote:Op donderdag 15 december 2016 11:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan wordt het weer het Forepark Stadion denk ik. Wel jammer hoor dit.
Je gaat niet een stadion voor korte tijd naar een legende vernoemen om hem daarna weer een sponsornaam te geven.quote:Op donderdag 15 december 2016 11:09 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Aad Mansveld stadion of anders Sexy Lexie stadion vind ik betere opties.
WANGBELEIDquote:Op donderdag 15 december 2016 11:03 schreef opperkleurder het volgende:
![]()
Misschien hadden ze beter Nap kunnen sturen.twitter:BrianvanderBol twitterde op donderdag 15-12-2016 om 11:11:57De Ondernemingskamer houdt zich niet altijd met voetbal bezig. 'Wanneer begint de transferperiode', vraagt een van de raadsheren. #ADOvsWang reageer retweet
Moet je helemaal niet willen manquote:Op donderdag 15 december 2016 11:14 schreef JanCees het volgende:
Het ziet ernaar uit dat de Amsterdam Arena wordt vernoemd naar de op 24 maart overleden Johan Cruijff. De familie van de oud-voetballer en de leiding van de Amsterdam Arena zijn dicht bij een akkoord. Dat meldt het Algemeen Dagblad.
De Amsterdam Arena is in handen van Ajax, de gemeente Amsterdam en privé-investeerders. De gemeente en Ajax waren direct na de dood van Cruijff al bereid om het stadion naar hem te vernoemen. Ook de familie is er klaar voor na een periode van rouw. Een akkoord lijkt een kwestie van tijd, maar er ligt nog één niet onbelangrijk obstakel in de weg.
Geen sponsornaam
De familie van Cruijff wil niet dat het stadion in de toekomst ook de naam van een sponsor gaat dragen, zoals dat ook bij andere voetbalclubs het geval is. De stadions van Bayern München (Allianz Arena), Arsenal (Emirates Stadium) en FC Twente (Grolsch Veste) zijn voorbeelden daarvan.
Maar de aandeelhouders van de Arena willen niet bij voorbaat akkoord gaan om in de toekomst een gesponsord stadion te negeren. Daarmee wordt er een forse bron aan inkomsten geblokkeerd.
Dit klinkt niet echt als dichtbij een akkoord
Het Huawei Johan Cruijff Stadion klinkt wel lekker toch?quote:Op donderdag 15 december 2016 11:14 schreef JanCees het volgende:
Het ziet ernaar uit dat de Amsterdam Arena wordt vernoemd naar de op 24 maart overleden Johan Cruijff. De familie van de oud-voetballer en de leiding van de Amsterdam Arena zijn dicht bij een akkoord. Dat meldt het Algemeen Dagblad.
De Amsterdam Arena is in handen van Ajax, de gemeente Amsterdam en privé-investeerders. De gemeente en Ajax waren direct na de dood van Cruijff al bereid om het stadion naar hem te vernoemen. Ook de familie is er klaar voor na een periode van rouw. Een akkoord lijkt een kwestie van tijd, maar er ligt nog één niet onbelangrijk obstakel in de weg.
Geen sponsornaam
De familie van Cruijff wil niet dat het stadion in de toekomst ook de naam van een sponsor gaat dragen, zoals dat ook bij andere voetbalclubs het geval is. De stadions van Bayern München (Allianz Arena), Arsenal (Emirates Stadium) en FC Twente (Grolsch Veste) zijn voorbeelden daarvan.
Maar de aandeelhouders van de Arena willen niet bij voorbaat akkoord gaan om in de toekomst een gesponsord stadion te negeren. Daarmee wordt er een forse bron aan inkomsten geblokkeerd.
Dit klinkt niet echt als dichtbij een akkoord
Gazprom Johan Cruijff Stadion klinkt alleraardigstquote:Op donderdag 15 december 2016 11:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het Huawei Johan Cruijff Stadion klinkt wel lekker toch?
Ik ging er alvast vanuit dat John van Zweden, Dick Advocaat, Kees Jansma, Aad de Mos en Rob Jansen hun intrede hadden gedaan.quote:Op donderdag 15 december 2016 11:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je gaat niet een stadion voor korte tijd naar een legende vernoemen om hem daarna weer een sponsornaam te geven.
Ajax met een gasbedrijf, hoe kom je er op?quote:Op donderdag 15 december 2016 11:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Gazprom Johan Cruijff Stadion klinkt alleraardigst
Ik hoop het, maar wie is er zo dom om er nu in te stappen? Dan moet je wel heel veel clubliefde hebben.quote:Op donderdag 15 december 2016 11:17 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik ging er alvast vanuit dat John van Zweden, Dick Advocaat, Kees Jansma, Aad de Mos en Rob Jansen hun intrede hadden gedaan.
Tja, het is dat of de NS als hoofdsponsor.quote:Op donderdag 15 december 2016 11:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ajax met een gasbedrijf, hoe kom je er op?
Die behang koning zal de club wel voor een schijntje kopenquote:Op donderdag 15 december 2016 11:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar wie is er zo dom om er nu in te stappen? Dan moet je wel heel veel clubliefde hebben.
Met de uitwedstrijd in Polen zou het van pas komen.quote:Op donderdag 15 december 2016 11:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Tja, het is dat of de NS als hoofdsponsor.
Ach, Johan heeft zijn glorietijden in Barcelona gehad. En dan ook nog bij Feyenoord gespeeld.quote:
Ze schreeuwen het al een tijdje dus ik hoop wanneer de gelegenheid zich voordoet dat ze hun woorden omzetten in daden.quote:Op donderdag 15 december 2016 11:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar wie is er zo dom om er nu in te stappen? Dan moet je wel heel veel clubliefde hebben.
Bij Barcelona willen ze misschien een standbeeld bij Camp Nou neerzettenquote:Op donderdag 15 december 2016 11:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Ach, Johan heeft zijn glorietijden in Barcelona gehad. En dan ook nog bij Feyenoord gespeeld.
Sjaak Swart Arena is in dat kader veel meer op zijn plek.
Ook een prima selectie.quote:Op donderdag 15 december 2016 10:55 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee, verkeerd gekeken
[ afbeelding ]
Zag ik ook ja. Kun je daar een beetje komen zonder auto?quote:Op donderdag 15 december 2016 11:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ook een prima selectie.
Twijfel of ik volgende week naar Cantillon ga of Tilquin
- Gueuze Tilquin à l'ancienne (75cl and 37,5cl)
- Quetsche Tilquin à l'ancienne - Namur or Alsace (75cl and 37,5cl)
- Mûre Tilquin à l'ancienne (37,5cl) max 6 / person
- (Gueuze Tilquin)² à l'ancienne (75cl and 37,5cl) max 3x75cl or 6x37,5cl / person
- Stout Rullquin (75cl)
- (Stout Rullquin)² (75cl) max 1 / person
and also Pinot Noir Tilquin à l'ancienne (75cl) but only to drink on site.
Is ook wel aanlokkelijk
Dan moet Messi minstens een eigen tribune krijgen.quote:Op donderdag 15 december 2016 11:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
Bij Barcelona willen ze misschien een standbeeld bij Camp Nou neerzetten
40 min tot een uur vanaf Brussel Zuid met trein en bus. Maar gaat maar 1x per uur en gaat 3 minuten eerder weg dan de trein vanuit Nederland aan komtquote:Op donderdag 15 december 2016 11:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Zag ik ook ja. Kun je daar een beetje komen zonder auto?
Valt ook wel weer mee. Item of 10, echt niet meer.quote:Op donderdag 15 december 2016 11:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan moet Messi minstens een eigen tribune krijgen.
In dat museum zie je wel bizar veel materiaal van JC trouwens.
Nouja je bent er een paar dagen toch?quote:Op donderdag 15 december 2016 11:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
40 min tot een uur vanaf Brussel Zuid met trein en bus. Maar gaat maar 1x per uur en gaat 3 minuten eerder weg dan de trein vanuit Nederland aan komt
Messi heeft niks betekend voor het voetbalquote:Op donderdag 15 december 2016 11:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan moet Messi minstens een eigen tribune krijgen.
In dat museum zie je wel bizar veel materiaal van JC trouwens.
2 ja. Cantillon sluit al om 2 uur, dus de combinatie is lastig te doen. 3F is dicht.quote:Op donderdag 15 december 2016 11:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Nouja je bent er een paar dagen toch?
hoe laatquote:Op donderdag 15 december 2016 11:29 schreef vincenzo78 het volgende:
Zometeen Club America - Real Madrid op de NPO.
Ik vermoed dat JC al met zijn hand in zijn broekje zit.
Jammer dat ze weer een hockeycommentator hebben opgetrommeld. Gaat nergens over.quote:Op donderdag 15 december 2016 11:29 schreef vincenzo78 het volgende:
Zometeen Club America - Real Madrid op de NPO.
Ik vermoed dat JC al met zijn hand in zijn broekje zit.
24e?quote:Op donderdag 15 december 2016 11:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
2 ja. Cantillon sluit al om 2 uur, dus de combinatie is lastig te doen. 3F is dicht.
Toen ik er was afgelopen zomer hadden ze een volledige expositieruimte ingericht.quote:Op donderdag 15 december 2016 11:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Valt ook wel weer mee. Item of 10, echt niet meer.
Ik kijk zonder geluid of ik pak de Mexicaanse stream.quote:Op donderdag 15 december 2016 11:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Jammer dat ze weer een hockeycommentator hebben opgetrommeld. Gaat nergens over.
Ik was er een paar weken geleden. Zal wel ivm overlijden zijnquote:Op donderdag 15 december 2016 11:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Toen ik er was afgelopen zomer hadden ze een volledige expositieruimte ingericht.
Geen idee of dat blijvend is of dat het een eerbetoon was vanwege zijn overlijden.
museumquote:Op donderdag 15 december 2016 11:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Eerder op Facebook zeiden ze rond 2 uur. Waar lees je dat op de site?
De treinen naar oosten reden niet! Met dank aan Wang.quote:Op donderdag 15 december 2016 11:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
LEkker vol voor de club world cup
jij moet 10 minuten reizen ofzoquote:Op donderdag 15 december 2016 11:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind de nieuwe dienstregeling kut.
Ik begin nog wel eens om kwart over-tijden maar met de nieuwe treintijden strookt mijn bus niet.quote:Op donderdag 15 december 2016 11:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
jij moet 10 minuten reizen ofzo
Clarencegodquote:De KNVB is een offensief begonnen tegen discriminatie. In De Kuip gaf Clarence Seedorf het startsein voor de campagne en de oud-international was openhartig over zijn ervaringen. De oud-middenvelder speelde zelf 87 interlands, maar dat hadden er volgens hem veel meer kunnen zijn.
“Verschil maken begint bij het uitgaan van vooroordelen”, tekent het Algemeen Dagblad op uit de mond van Seedorf. “En ik ben op basis van vooroordelen door twee bondscoaches structureel niet geselecteerd voor Oranje. Dan vraag ik me af: hoe kun je nou op basis van vooroordelen een speler niet selecteren?”
“Begrijp me goed: ik ben gelukkig, slaap prima, en op vooroordelen afgaan is iets heel anders dan discrimineren of puur racisme. Alleen begint verschil maken daar wél mee”, gaat Seedorf verder. Hij vindt het ‘gek’ dat hij op zo weinig EK’s en WK’s heeft gespeeld. “Zonder vooroordelen aan mijn adres was ik recordhouder van het Nederlands elftal geweest.”
ga dan met de fiets lui dier.quote:Op donderdag 15 december 2016 11:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik begin nog wel eens om kwart over-tijden maar met de nieuwe treintijden strookt mijn bus niet.
Benenwagen!quote:Op donderdag 15 december 2016 11:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ga dan met de fiets lui dier.
Kayne gaat wellicht scheiden van kimquote:
Nu ook al in cat. 1 zag ik?quote:Op donderdag 15 december 2016 12:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Opper zal ook niet ver van een meltdown zitten. Zijn ADO is minstens net zo lachwekkend.
Kim zal de huwelijkse voorwaarden wel goed geregeld hebbenquote:Op donderdag 15 december 2016 12:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kayne gaat wellicht scheiden van kim
quote:Op donderdag 15 december 2016 12:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nu ook al in cat. 1 zag ik?
Hahahahahahaquote:Op donderdag 15 december 2016 12:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kayne gaat wellicht scheiden van kim
Terwijl in dit geval Kim wil scheiden. En volgens mij heeft Kim atm meer assets/vermogen dan Kayne.quote:Op donderdag 15 december 2016 12:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Kim zal de huwelijkse voorwaarden wel goed geregeld hebben
Had Kanye niet een schuld van 50 miljoen?quote:Op donderdag 15 december 2016 12:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Terwijl in dit geval Kim wil scheiden. En volgens mij heeft Kim atm meer assets/vermogen dan Kayne.
Daarom maakte ik die opmerking ook. Kanye is een financieel dramaquote:Op donderdag 15 december 2016 12:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Terwijl in dit geval Kim wil scheiden. En volgens mij heeft Kim atm meer assets/vermogen dan Kayne.
Zoiets, en Kim verdient meer aan haar parfum dan kayne aan zijn muziek.quote:Op donderdag 15 december 2016 12:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Had Kanye niet een schuld van 50 miljoen?
Ach dat valt wel mee, je mag er 8 of 9x inzitten.quote:Op donderdag 15 december 2016 12:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nu ook al in cat. 1 zag ik?
Sinds Twente neemt niemand dat systeem meer serieus.quote:Op donderdag 15 december 2016 12:46 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ach dat valt wel mee, je mag er 8 of 9x inzitten.
rellenquote:
Beefquote:Op donderdag 15 december 2016 12:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
rinwa
Praat gewoon Nederlands?
Precies.quote:Op donderdag 15 december 2016 12:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Sinds Twente neemt niemand dat systeem meer serieus.
Zoek je fittie ofsow???quote:Op donderdag 15 december 2016 12:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Praat dan eens normaal man
Je bent toch geen Marokkaan
Licht uit en opdoeken die club.quote:
Aldus een Twentesupporterquote:Op donderdag 15 december 2016 13:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Licht uit en opdoeken die club.
Hap.quote:
We hebben een nieuwe, gezamenlijke vijand jongens.quote:Op donderdag 15 december 2016 13:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik word heel erg moe van al dat kinderachtige gedrag uit VBL. Ik wil dat al die hooligans terug gedeporteerd worden naar hun reservaat.
Ook jij mist de grap.quote:Op donderdag 15 december 2016 13:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We hebben een nieuwe, gezamenlijke vijand jongens.
Dat dit kan in Nederland. Gewoon geen bestaansrecht.quote:Op donderdag 15 december 2016 13:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Licht uit en opdoeken die club.
En dat zegt Mani, een VBL er NOTABENEquote:Op donderdag 15 december 2016 13:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja welkom in de echte wereld.quote:Op donderdag 15 december 2016 13:25 schreef Shadowkid053 het volgende:
Ziggo en Videoland hebben ook naaistreken.
Je krijgt een maand lang videoland gratis, echter moet je het wel zelf opzeggen en heb je een maand opzeg termijn. Dus moet je direct na het afsluiten de boel weer opzeggen anders zit je er voor 8 euro aan vast
Aanbod van Videoland is toch maar kut, ga die maand niet eens activerenquote:Op donderdag 15 december 2016 13:25 schreef Shadowkid053 het volgende:
Je krijgt een maand lang videoland gratis, echter moet je het wel zelf opzeggen en heb je een maand opzeg termijn. Dus moet je direct na het afsluiten de boel weer opzeggen anders zit je er voor 8 euro aan vast
Zal je moeders kut eens schrobben met mijn harde borstel zo. Kan ze een week niet lopen.quote:
quote:Op donderdag 15 december 2016 13:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja welkom in de echte wereld.
Gewoon direct stop laten zetten weer voor aankomende maand. Dan activeren mijn ouders het. Ik wil flikken Maastricht in de vakantie kijken.quote:Op donderdag 15 december 2016 13:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Aanbod van Videoland is toch maar kut, ga die maand niet eens activeren
Goedzo Elan. Zo ken ik je weer.quote:Op donderdag 15 december 2016 13:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Zal je moeders kut eens schrobben met mijn harde borstel zo. Kan ze een week niet lopen.
Haha fagotquote:Op donderdag 15 december 2016 13:29 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
[..]
Gewoon direct stop laten zetten weer voor aankomende maand. Dan activeren mijn ouders het. Ik wil flikken Maastricht in de vakantie kijken.
dit is toch overalquote:Op donderdag 15 december 2016 13:25 schreef Shadowkid053 het volgende:
Verscheidene aanbieders van kranten laten het gewoon stoppen na een levering van twee weken. Dat die videonazidiensten nu NSB gaan doen is ook niet echt bevorderlijk in de strijd tegen downloaden.quote:
quote:Op donderdag 15 december 2016 13:25 schreef Shadowkid053 het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 15 december 2016 13:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In haar puurste vorm.
[ afbeelding ]
en het is voetbalquote:Op donderdag 15 december 2016 13:55 schreef Saind het volgende:
[..]
Mjaaaa weet niet of ik dat ga zien. Kankertiming en geen boeiende match ofzo
Niet relevantquote:Op donderdag 15 december 2016 13:56 schreef Elan het volgende:
Koffieplanter heeft wel een punt JanCees
quote:Op donderdag 15 december 2016 13:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Snap dat 'gekanker' niet zo. Ik heb dan meteen een bepaald beeld van zo'n iemand. Laten we kanker er voor zetten om de zin wat kracht bij te zetten.quote:
waarom nietquote:Op donderdag 15 december 2016 14:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Snap dat 'gekanker' niet zo. Ik heb dan meteen een bepaald beeld van zo'n iemand. Laten we kanker er voor zetten om de zin wat kracht bij te zetten.
Ja leuk.
Erg onvolwassen inderdaad.quote:Op donderdag 15 december 2016 14:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Snap dat 'gekanker' niet zo. Ik heb dan meteen een bepaald beeld van zo'n iemand. Laten we kanker er voor zetten om de zin wat kracht bij te zetten.
Ja leuk.
Oude gewoonte jaquote:Op donderdag 15 december 2016 13:35 schreef Elan het volgende:
drizzt zat al klaar om die post te verwijderen
toen kwam hij erachter dat hij knopjes mist
Eens. Wat een proleten.quote:Op donderdag 15 december 2016 14:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja leuk.
draagt die persoon een petje?quote:Op donderdag 15 december 2016 14:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja leuk.
Ja maar dan een beetje schuin gedragen.quote:Op donderdag 15 december 2016 14:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
draagt die persoon een petje?
Wat een poppenkasttwitter:FM_Nederland twitterde op donderdag 15-12-2016 om 14:23:01@JimvanderDeijl ... en dit is ook Zhang. Natuurlijk geen 3 miljoen waard. Daar kun je heel die club van kopen.… https://t.co/H1bPJns6rU reageer retweet
ik mis wat contextquote:Op donderdag 15 december 2016 14:32 schreef opperkleurder het volgende:
Wat een poppenkasttwitter:FM_Nederland twitterde op donderdag 15-12-2016 om 14:23:01@JimvanderDeijl ... en dit is ook Zhang. Natuurlijk geen 3 miljoen waard. Daar kun je heel die club van kopen.… https://t.co/H1bPJns6rU reageer retweet
Ik dacht even dat het om onze Chinese GOD gingquote:Op donderdag 15 december 2016 14:32 schreef opperkleurder het volgende:
Klik even op de link. ADO moest van Wang een Chinees kopen van een club op het derde niveau in Portugal.quote:
Zojuist heb ik plaats genomen in de trein. In de trein modereer ik niet.quote:Op donderdag 15 december 2016 14:10 schreef Elan het volgende:
Stijn gaat niet blij zijn als hij dit topic terugleest.
Wat is dat voor instelling?quote:Op donderdag 15 december 2016 14:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zojuist heb ik plaats genomen in de trein. In de trein modereer ik niet.
landverraaierquote:Op donderdag 15 december 2016 14:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan kan je moeilijk overzicht houden.quote:Op donderdag 15 december 2016 14:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat is dat voor instelling?
Kan je niet voortaan fokken vanuit de trein?quote:Op donderdag 15 december 2016 14:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verkapte wat-een-verschrikkelijk-kut-forum-is-dit-via-mobiel-post.quote:Op donderdag 15 december 2016 14:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan kan je moeilijk overzicht houden.
thuisthuis?quote:Op donderdag 15 december 2016 14:49 schreef DonRaja het volgende:
Zo, laatste meeting voor vandaag achter de rug. Nu beetje klooien en dan de trein terug naar huis pakken.
Je laat je taken in de steek.quote:Op donderdag 15 december 2016 14:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga weg dan vetzeugquote:Op donderdag 15 december 2016 14:48 schreef xcachet het volgende:
Aha, hier zitten de andere proleten.
Lekker hoorquote:Op donderdag 15 december 2016 14:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, eerst nog ff Brussel om een drankje te doen en dan naar huis.
Wat ga je drinken?quote:Op donderdag 15 december 2016 14:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, eerst nog ff Brussel om een drankje te doen en dan naar huis.
Modereer jij wel in de trein?quote:Op donderdag 15 december 2016 14:49 schreef DonRaja het volgende:
Zo, laatste meeting voor vandaag achter de rug. Nu beetje klooien en dan de trein terug naar huis pakken.
Lekker voor je.quote:Op donderdag 15 december 2016 14:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik heb je gezien op webcam zoiets staat helaas voor eeuwig op m'n netvlies gebrand
Yep, Thalys heeft goede wifi.quote:Op donderdag 15 december 2016 14:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Modereer jij wel in de trein?
Ik heb Ron nog nooit zien modereren, maar dat komt ook omdat hij wel gezag uitstraalt.quote:Op donderdag 15 december 2016 14:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Modereer jij wel in de trein?
Ik ga zaterdag met de ICE, prima treintje. Thalys is minder bijzonder, zeker 2de klas niet.quote:Op donderdag 15 december 2016 14:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wil ook een keer met de Thalys reizen. In april reisde ik met ICE. Best vet
Waar ga je heen?quote:Op donderdag 15 december 2016 14:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag met de ICE, prima treintje. Thalys is minder bijzonder, zeker 2de klas niet.
Is erg relaxed, alleen wel duur. Je kan ook Izy nemen en dan de XL chair, evenveel ruimte als Thalys maar dan voor een derde van de prijs. (En doet er een uurtje langer over)quote:Op donderdag 15 december 2016 14:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Neuk jij nou weer met een andere FOK!er ?quote:Op donderdag 15 december 2016 14:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wil een keer naar Londen. Maar zag dat de tickets nu wel heel duur zijn. Dan is vliegen (leuker) en goedkoper.quote:Op donderdag 15 december 2016 14:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is erg relaxed, alleen wel duur. Je kan ook Izy nemen en dan de XL chair, evenveel ruimte als Thalys maar dan voor een derde van de prijs. (En doet er een uurtje langer over)
Ik heb tenminste een seks leven. Kan jij niet zeggen,quote:Op donderdag 15 december 2016 14:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Neuk jij nou weer met een andere FOK!er ?
hoe de fuck is vliegen leukerquote:Op donderdag 15 december 2016 14:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wil een keer naar Londen. Maar zag dat de tickets nu wel heel duur zijn. Dan is vliegen (leuker) en goedkoper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |