Precies.quote:Op donderdag 15 december 2016 12:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Sinds Twente neemt niemand dat systeem meer serieus.
Zoek je fittie ofsow???quote:Op donderdag 15 december 2016 12:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Praat dan eens normaal man
Je bent toch geen Marokkaan
Licht uit en opdoeken die club.quote:
Aldus een Twentesupporterquote:Op donderdag 15 december 2016 13:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Licht uit en opdoeken die club.
Hap.quote:
We hebben een nieuwe, gezamenlijke vijand jongens.quote:Op donderdag 15 december 2016 13:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik word heel erg moe van al dat kinderachtige gedrag uit VBL. Ik wil dat al die hooligans terug gedeporteerd worden naar hun reservaat.
Ook jij mist de grap.quote:Op donderdag 15 december 2016 13:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We hebben een nieuwe, gezamenlijke vijand jongens.
Dat dit kan in Nederland. Gewoon geen bestaansrecht.quote:Op donderdag 15 december 2016 13:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Licht uit en opdoeken die club.
En dat zegt Mani, een VBL er NOTABENEquote:Op donderdag 15 december 2016 13:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We hebben een nieuwe, gezamenlijke vijand jongens.
Ja welkom in de echte wereld.quote:Op donderdag 15 december 2016 13:25 schreef Shadowkid053 het volgende:
Ziggo en Videoland hebben ook naaistreken.
Je krijgt een maand lang videoland gratis, echter moet je het wel zelf opzeggen en heb je een maand opzeg termijn. Dus moet je direct na het afsluiten de boel weer opzeggen anders zit je er voor 8 euro aan vast
Aanbod van Videoland is toch maar kut, ga die maand niet eens activerenquote:Op donderdag 15 december 2016 13:25 schreef Shadowkid053 het volgende:
Je krijgt een maand lang videoland gratis, echter moet je het wel zelf opzeggen en heb je een maand opzeg termijn. Dus moet je direct na het afsluiten de boel weer opzeggen anders zit je er voor 8 euro aan vast
Zal je moeders kut eens schrobben met mijn harde borstel zo. Kan ze een week niet lopen.quote:
quote:Op donderdag 15 december 2016 13:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja welkom in de echte wereld.
Gewoon direct stop laten zetten weer voor aankomende maand. Dan activeren mijn ouders het. Ik wil flikken Maastricht in de vakantie kijken.quote:Op donderdag 15 december 2016 13:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Aanbod van Videoland is toch maar kut, ga die maand niet eens activeren
Goedzo Elan. Zo ken ik je weer.quote:Op donderdag 15 december 2016 13:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Zal je moeders kut eens schrobben met mijn harde borstel zo. Kan ze een week niet lopen.
Haha fagotquote:Op donderdag 15 december 2016 13:29 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
[..]
Gewoon direct stop laten zetten weer voor aankomende maand. Dan activeren mijn ouders het. Ik wil flikken Maastricht in de vakantie kijken.
dit is toch overalquote:Op donderdag 15 december 2016 13:25 schreef Shadowkid053 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |