Kayne gaat wellicht scheiden van kimquote:
Nu ook al in cat. 1 zag ik?quote:Op donderdag 15 december 2016 12:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Opper zal ook niet ver van een meltdown zitten. Zijn ADO is minstens net zo lachwekkend.
Kim zal de huwelijkse voorwaarden wel goed geregeld hebbenquote:Op donderdag 15 december 2016 12:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kayne gaat wellicht scheiden van kim
quote:Op donderdag 15 december 2016 12:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nu ook al in cat. 1 zag ik?
Hahahahahahaquote:Op donderdag 15 december 2016 12:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kayne gaat wellicht scheiden van kim
Terwijl in dit geval Kim wil scheiden. En volgens mij heeft Kim atm meer assets/vermogen dan Kayne.quote:Op donderdag 15 december 2016 12:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Kim zal de huwelijkse voorwaarden wel goed geregeld hebben
Had Kanye niet een schuld van 50 miljoen?quote:Op donderdag 15 december 2016 12:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Terwijl in dit geval Kim wil scheiden. En volgens mij heeft Kim atm meer assets/vermogen dan Kayne.
Daarom maakte ik die opmerking ook. Kanye is een financieel dramaquote:Op donderdag 15 december 2016 12:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Terwijl in dit geval Kim wil scheiden. En volgens mij heeft Kim atm meer assets/vermogen dan Kayne.
Zoiets, en Kim verdient meer aan haar parfum dan kayne aan zijn muziek.quote:Op donderdag 15 december 2016 12:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Had Kanye niet een schuld van 50 miljoen?
Ach dat valt wel mee, je mag er 8 of 9x inzitten.quote:Op donderdag 15 december 2016 12:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nu ook al in cat. 1 zag ik?
Sinds Twente neemt niemand dat systeem meer serieus.quote:Op donderdag 15 december 2016 12:46 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ach dat valt wel mee, je mag er 8 of 9x inzitten.
rellenquote:
Beefquote:Op donderdag 15 december 2016 12:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
rinwa
Praat gewoon Nederlands?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |